Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    toevallig... ik heb er vandaag ook 1 gekocht... een zwarte ook, van Noppies,misschien wel dezelfde. Had eerst een spijkerbroek aan, zat zo raar, wat jij zegt zo laag... ff wennen. Deze is iets hoger en heeft idd ook van dat elastiek aan de bovenkant..

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dames! Nieuwe foto's in mijn album!
    En? En? En? En?

Groetjes Miep

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wauw, mooie buik hoor Miep!
    Lekker trots showen en van genieten! Het zit bij jou echt alleen aan je buik he? Je bent vast nog niet zoveel aangekomen. Super buik!

Net Greys gekeken, was weer interessant. Kleine was erg druk. Had de afstandsbediening op mijn buik gelegd en die heeft bijna niet stil gelegen, haha!

Goed dat je weer terug bent Evelien. Nog een paar zware spannende dagen wat betreft je moeder. Sterkte daarbij.

Ga nu mijn bedje op zoeken. Tot morgen meiden!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Eveline: welcome back.. hopelijk kun je het bijlezen..we zijn best rustig geweest.. het kon erger.

Voelt je moeder zich goed onder de behandelingen?

Miep: ik heb zo'n folder mee gekregen van de gyn over suiker en zwangerschap, zij geven als tip om het eten over de hele dag te verdelen. Geloof 6 boterhammen (erg veel) en dan 2 's morgens, 1 rond 10, 2 's middags en dan weer een 's middags.. dan verdeel je het beter.

Hier vandaag weer geshopt...samen met m'n ma en zus.
    score: een broek dus, startset flessen en een lakenset
    oma's score: 2 dekentjes en 2 lakensetjes

Daarna naar Turnhout geweest en lekker op het terras gezeten, hier dus heel erg lekker mooi weer en daarna weer naar huis en gegeten bij de chinees met z'n drietjes.
    Morgen weer spannende dag voor zusje. Gaan weer kijken of er een eitje groot genoeg is. Ik hoop het voor haar. vind het wel knap van haar, 2 zwangere zussen, en bij haar lukt het niet...pfff
    Moet goedkomen...

tot later!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Miep, mooi onderkomen heeft jouw kleintje! Kun je trots op zijn

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dankje Jody! Ja het zit bij mij echt in mijn buik (en ik heb een onderkin gekregen, maar die zien jullie gelukkig niet op de foto!). Ik ben best wel veel aangekomen trouwens, 2 wk. geleden was ik al 8 kilo aangekomen. Dus nu wel 10 vrees ik..... (Ik weeg me binnenkort wel even nadat ik van bed af kom en naar de w.c. ben geweest, hihi.
    Mijn borsten zijn ook groter geworden, maar wat zal dat zijn? 200 gram per stuk erbij ofzo? :)

Hihi Jody, ik zie het al voor me, die dansende afstandsbediening. Ik heb nu steeds vaker dat ik denk: Ik zou wel eens willen zien wie me altijd schopt en wie mijn buik zo laat dansen. :D Daar kom ik over ongeveer 3 maanden wel achter.....

Marloes: Het eten verdelen over de dag is eigenlijk wat ik zelf ook al doe. Zal wel moeten, want ik kan niet langer dan 2 of 2,5 uur zonder eten, haha. Maar ik vraag de VK volgende week wel even. Misschien heeft ze nog meer tips.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja dat is wel spannend voor haar hoor! Je zal zelf maar in deze positie zitten. Dan is het net alsof iedereen om je heen zwanger wordt/is en het bij jou niet wil.... Zou ik toch aan mezelf beginnen te twijfelen. Laten we maar hopen en er vanuit gaan dat het ook bij haar wel zal lukken!

Groetjes Miep

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    afgelopen vrijdag waren er 2 eitjes goed aan het groeien, dus hopelijk morgen groot genoeg...
    stomme is, dat van ons 3, zij echt de 'mama' is zeg maar, zorgzaam typje..
    Maar, ja stom, ze is nog jong en ze hebben nog veel alternatieven als dit niet lukt zo

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    welkom terug sjaantje!

vissie, leuk he dat shoppen? geloof me die zwangerschapsbroeken gaan vanzelf lekker zitten. in het begin idd heel raar maar nu kan ik echt niet meer zonder! ben benieuwd naar je broek, ik zou een linnenbroek ook wel willen....

evelien! wat fijn dat je weer terug bent! ben benieuwd naar je verhalen vd vakantie en misschien wat foto's? hahaha je zal idd wel lekker bruin zijn (ben niet jaloers hoor.... hahaha). succes met je moeder!

niva, sorry lees je vraag nu pas. de wieg is idd van de prenatal. wij hebben hem ook in de aanbieding gekocht voor 79 d8 ik..... maar met matrasje en de daarbij horende dekens etc kwamen wij op zo'n 150. maar dan ben je wel helemaal klaar.

koeky, wakker blijven!

miep, ik vind dat je een hele mooie buik hebt! en ik zie niet echt aan je dat je bent aangekomen hoor... vind 8 of 10 kilo voor deze tijd ook niet echt veel... we vergeten dat we nu al ver over de helft zitten!

jody, welterusten!

marloes, ik zal voor je zus duimen. lijkt me wel raar en moeilijk nu je zelf zwanger bent en je zus zo'n moeite heeft. maar volgens mij ben jij wel een steunpunt of niet?

nou hier ben ik ook weer.
    nerveus voor morgen. moet ik mijn urine inleveren... hopelijk is de ontsteking dan weg en hoef ik geen verdere onderzoeken. ben al 2 dagen onrustig omdat ik steeds bang was dat de weeen weer zouden beginnen. maak me waarschijnlijk zorgen om niks maar het zit me gewoon niet lekker. blijf last houden van pijnlijke harde buiken en tot overmaat van ramp heb ik de kleine vandaag bijna niet gevoeld. ben blij als ik morgen meer weet want dit vind ik maar niks dat afwachten.

xxx

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    het is wel eens lastig hoor, dan denk ik; praat ik te veel over de baby... je weet het nooit. Gelukkig stelde ze vandaag zelf voor om te gaan shoppen en ze wil ook heel graag 1 dag op gaan passen.. nou dat mag ze!

Idd hopen dat de ontsteking verdwenen is, en dat de laatste weken nou eens rustig mogen gaan, zonder problemen.

oh ja, mijn zwarte broek is van Noppies Kim.. voor mij maat Groot, maar ze hadden hem ook in maatje klein.. lang, recht model. En ze zijn echt lang... voor mijn 1.88, met laarzen aangepast..lang genoeg, nou dat is een wonder.
    Ze hadden ook witte en zandkleur

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Evelien, wat fijn om je weer even te horen, hopelijk ben je snel weer online! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!! Veel sterkte met je moeder! Hopelijk helpen de behandelingen goed.

Kim, ik hoop echt voor je dat de weeën wegblijven. Veel sterkte morgen, weet je de uitslag meteen?

Marloes, wat goed dat je ook een broek hebt gevonden! Ja, die overgang zit heel laag vind ik, waardoor ik het idee heb dat die broek afzakt. hihi, stomme dingen! Gelukkig is het maar voor even meer. Iedere week langer in onze eigen kleren is een week korter in die gekke broeken! Het begint nu wel goed te groeien hoor! Dus ik vrees dat ik er zeer binnenkort ook aan moet geloven.... Voel je nog steeds veel geschop/geplop? Bij mij zijn het nu echt schopjes en voel ik ze steeds vaker. Hèhè! eindelijk! Ik vind het wel leuk hoor!

Miep, mooi buikje hoor!

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hmmm die broek wil ik ook! was hij duur en waar heb je hem gekocht? hahaha merk je dat ik koopziek ben?

nou ik snap jou heel goed hoor. ik zou ook heel de tijd 2x nadenken als ik iets over de beeb en/of zwangerschap vertel, maar gelukig lijkt je zus er niet veel problemen mee te hebben en kan ze ook met jou meegenieten door mee te gaan shoppen etc. laten we het beste hopen voor haar en haar man zodat jullie binnenkort lekker samen kunnen gaan shoppen!

lees btw net dat bij de junimama's al een kindje is gebroen met 30 weken. een meisje, heeft het overleefd en ligt in de couveuse maar volgens mij gaat het allemaal wel goed met haar.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja gek idee he... ik zei tegen mijn moeder ook.. nu koop ik gewoon een broek, die ik niet nodig heb...
    had trouwens ook een supergave buikband aan.. maar LELIJK klinkt nog mooi... was echt hobbel, hobbel...

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hij ligt hier naast me...
    ff zoeken tussen alle spullen...

75 euro

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha zoeken tussen de spullen.
    nou dat vind ik wel te doen voor een broek waar je de hele zomer ook nog mee kunt doen. ik heb ook een spijkerbroek van noppies. het is dat ik er nog net niet mee slaap hahaha die zitten zo lekker! zijn alleen wel het meest prijzig van alle broeken heb ik het idee....

die twee maffe poezen liggen hier op bed te slapen. zie je het al voor je. mika op mijn voeten, luna op mijn knieeen en de laptop op mijn schoot hahaha en dan leon naast me ik zou er eigenlijk een foto van moeten maken.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja echt weer veel gekocht.. 2 tassen vol.. maar ja, is voor het goede doel. Het allerbeste doel!

Ik zit nog op Gab te wachten. Die was met m'n vader en de man van m'n zus op pad.

pff nu op tv gezellig hoor.. (?) op de camping op een ligbed onder een slaapzak... omdat het anders te koud is...

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    weten jullie trouwens nog een leuke naam, die met een A begint... Niet als eerste naam, maar als tweede...

voor een jongen he :)

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    pff dat is moeilijk...
    adam
    alex
    aaron
    axel
    arno
    .....

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    goh namen...ook zoiets. Wij zijn er nog niet helemaal uit hoor...

Kaartjes, nog geen idee...

babybenodigdheden...hellup nog niks gekocht (op een paar kleertjes na dan) en de wagen/kamer/box)

opvang, moet gedeeltelijk nog geregeld worden. (1 dag op de week)

stress!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zal uitleggen waarom...
    we vinden Sam een leuke naam..
    initialen zijn dan S.M. .. als daar dus een naam met een A tussenkomt.. wordt het S.A.M. = Sam...

Deel Deze Pagina