O! Als ik de echofoto (die met het geslacht) van Koeky vergelijk met die van Loltsje.... Zien jullie ook wat ik zie?
Jekkia, gefeliciteerd met je meid! Heel gaaf. Zitten we nu weer zo'n beetje op 50/50? Miep; niet mooi van je schoonmoeder. Ik snap dat je erg geschrokken en verdrietig bent. Maar als ze weer vreemde dingen gaat doen als brandjes steken, dan kan ze misschien maar beter opgenomen zijn. Dan kunnen ze haar in elk geval helpen. Heel vervelende situatie. Sterkte. Ik heb net de box geschilderd en 2 van de platen die we op willen gaan hangen. Zit er nu wel doorheen. Nu gaat ook alles mis: verfroller die ik laat vallen, gevolg; verf op de tuintafel, tuinstoel en tegels . Glas omgegooid, kapot. Bijvulbeker voor de strijkbout waar nog wat water in zat over de inmiddels droge was, kast en vloer. Dit gebeurde in 5 min., dus ik raak nu niets meer aan , er gaat vast nog iets mis. Ik ga even lekker tv kijken en kom morgen weer even buurten!
Dat dacht ik dus ook, maar zelf was ze er nog niet zo zeker van. hmmmm zal dan toch die envelop open zijn.
vandaag trouwens voor het eerst mijn nieuwe zw. broek aan... hij zakt af.. nou ja, de broek zelf niet, maar dat bovenste gedeelte... Moet nog gevuld worden zeg maar
Vullen, ik mis m'n "eigen" broeken. Trouwens ik begin ook al uit deze broeken te groeien volgens mij.
Hé meiden, Nou, daar ben ik weer... ik hoef dit keer 'maar' 15 pagina's bij te lezen. Ik ben halverwege, vanavond/morgen ga ik verder en probeer ik ook te reageren! Hier alles goed. De pretecho was super, de baby was zeer bewegelijk en ligt diep met zijn hoofdje in mijn bekken. En ja, we weten wat het is... je kunt het onderaan mijn berichtje (aan de banner) wel zien! We zijn er heel erg blij mee. Op de terugweg naar huis hebben we in de auto gelijk de naam vastgelegd. Was helemaal happy. TEvens hebben we gelijk inkopen gedaan. Foto's heb ik hier niet van, maar het is vrij neutraal maar toch stoer! De foto's van de echo zal ik morgen op mijn werk inscannen en in mijn album plaatsen! Vandaag ook weer APK bij de VK gehad en dit was allemaal in orde. Ze vond dat ik een mooie buik had, en ze kon de kleine goed voelen. Over 3 weken moet ik alweer... wat gaat de tijd snel. Verder ff geen nieuws. Ik probeer zometeen alles bij te lezen en te reageren! Liefs Elma
Heb vandaag trouwens mijn aanvraag voor verlof ingediend.. als beeb op tijd komt (niet te vroeg).. dan zitten we goed.. 28 juni grote vakantie en na de kerstvakantie weer beginnen... mmmmmm
Zo, mijn schoonheidslaapje is weer achter de rug. Als ik tegenwoordig mijn hoofd neerlegd, slaap ik al. Miep, wat vervelend van je schoonmoeder. Elma, gefeliciteerd met je jongen. Marloes, zeg even tegen je beeb, dat hij niet te vroeg moet komen. Ik draag op dit moment nog alleen maar bolliebroeken. (blijft een grappige naam. ) Moet nu alleen nog maar een paar korte broeken erbij kopen. Ga wel naar C&A, die heeft vaak niet zulke duren broeken.
nee we hebben samen afgesproken de eerste week van augustus.. ik ga binnenkort even lekker met m'n moeder naar de markt, stof kopen voor een paar linnen broeken voor de zomer. Kan ze naaien .. met bijpassende buikband..
Zo, heb alles bijgelezen en zie dat er geen dramatische dingen zijn gebeurd. Vergeef me daarom, maar vandaar ff geen reacties. Vanaf morgen kan ik weer meelezen en begin ik weer met reageren! Liefs Elma Ps. ff een vraagje aan een paar meiden: ik ben degene die nu alvast de bevallingslijst bijhoudt (staan nu 40 meiden op!). Ik weet dat er een paar meiden zijn die het geslacht van de kleine wel weten, maar het niet openbaar op het forum willen plaatsen; ivm eventuele meekijkers. Aan deze meiden wil ik vragen mij (nogmaals) een pb te sturen met daarin je naam en het geslacht van je kindje. Ik zal dit niet op het forum publiceren (pas als je bevallen bent), maar voor de percentages j/m is het wel handig! Alvast bedankt!
Koeky, kieteltje en Elma Fijn dat de APK keuring weer goed is verlopen! Elma, gefeliciteerd met jullie zoon!
Hee meiden, Ik heb een vraagje en misschien weten jullie hier het antwoord op. Ik moet in het ziekenhuis bevallen. Mijn vraag is of ik mijn bed nu wel of niet op klossen moet zetten. Ik heb een waterbed dus dat is zowiezo niet mogelijk om op klossen te zetten dus zou ik eventueel een gewoon bed in de huiskamer moeten zetten op klossen. Of is dit eigenlijk niet nodig?