Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Zo denk ik er ook over :(

Iedereen een hele fijne dag en tot straks!

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Dan ga ik lekker even pesten ;)
    Vandaag werken van 9 tot 13 en dan dinsdag pas weer om 13 :) :)

Heerlijk en dan met temperaturen van rond de 25 graden, yes yes

Groetjes en toch een fijne dag voor de werkers.
    Monique

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Uhh :oops: ik ben de hele dag vrij...

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Ik ben iedere dag vrij. :D Heerlijk, kan dan rusten wanneer ik wil.

Koeky en Zanoni, sterkte weer met werken.

Monique, ik dacht dat jij ook niet meer mocht werken?

Straks naar de fysio. Ben benieuwd hoe vaak ik nog terug moet komen. Op zich gaat het goed met m'n rug als ik maar niks doe.

5. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik heb wel al die tijd meegelezen maar niet gereageerd, dus dat doe ik dan bij deze, vergeef me als ik 'oude' dingen naar boven haal.

Marloes Ik hoop dat de eitjes bevrucht worden, het zullen spannende 2 weken worden voor je zus!

Eveline Welkom terug, je zal wel een hele goede lekkere vakantie gehad hebben!

Kim Ik ben blij dat je blaasontsteking nu weer weg is, maar nu wel je rust blijven nemen hè?

Vissie Ook wij hebben nog lang niet alles in huis. Ik heb laatst een uitzetlijst samengesteld uit diverse lijsten en zo houd ik bij wat we nog moeten hebben en wat we al hebben.

Karlijn Vervelend van die harde buiken en buikpijn. Ik hoop dat het thuisblijven je voldoende rust geeft en dat de buikpijn wegtrekt. Veel succes vandaag bij de gyn! En je kan inderdaad buikkramp krijgen van ijzertabletten. Je kan er namelijk moeilijker van naar de WC gaan.

Zanoni Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! Juni is een goede maand om te trouwen ;)

Jekkia Gefeliciteerd met jullie meisje!

Miep Mooie buik heb je hoor!

LMA Jij ook gefeliciteerd met je pretecho en je jongen!

Koeky Wat gaaf dat je het hoofdje hebt kunnen voelen! Gisteren voelde ik volgens mij een voetje, en ik voelde hem ook weer weggaan, echt heel bijzonder. Hoe is het nu met je 'vochtverlies'?

Sonya Hoe is het vandaag met je dipje? Ik hoop dat je je al wat beter voelt, het weer gaat wel meewerken vandaag!

Jacqueline Gefeliciteerd met jullie pretecho! Oeh dat zou ik echt niet kunnen, dat Marc het geslacht wel weet en ik niet! Ik zou hem dagenlang uithoren net zolang totdat hij het zegt (ondanks dat ik het ook niet wil weten).

Peeetje Gelukkig voelt Romy zich al iets beter, nu jij nog. Beterschap!

Jody Wat lief van je man dat hij een email gestuurd heeft uit de naam van jullie uk! Ik zie dat die van mij nog niet doen...

Lexi Als je vrij bent vandaag, waarom lig je dan niet lekker in je bed ;) ;) ? Of wilde je vroeg van het mooie weer gaan genieten?

Adine Ook ik ben alle dagen vrij. Ik voel me soms wel schuldig als ik lees dat sommige dames zo moe zijn van het werken. Ik bedoel, heb ik dan het 'recht' om me ook moe te voelen omdat ik niet werk? Ik ben nu al vaak heel erg moe, hoe moet dat dan wel niet geweest zijn als ik wel werkte?

Zo, volgens mij heb ik nu wel iedereen gehad. En nu ik hihihi
    Dinsdag had ik echt een off-day, echt de hele dag door spugen, heel emotioneel, erg moe en veel last van mijn darmen. Gisteren nog steeds veel last van mijn darmen, ik moest wel 5x naar het toilet en het werd steeds dunner (sorry :oops: ). Echt heel fijn voor mijn aardbeien! Ik heb die zalf besteld (curanol) waar ze hier op het forum over hadden en die helpt wel enigszins, maar 5x per dag moeten is nu eenmaal niet bevorderlijk. En vannacht is mijn voedingskussen gescheurd :cry: ! Manlief probeert elke avond dat kussen te pikken want hij vindt het ook zo lekker slapen, en toen wilde ik het terug pakken en toen hoorde we het scheuren! Ik had eerst gehoopt dat het de hoes was maar het was de binnenkant, een scheur van 20 cm overdwars. En dat ding is net 5 weken oud! Overal in bed vandie bolletjes, heel fijn. Ik heb de bon niet meer van de Hema maar ik ga zo toch even bellen. Kan het allicht proberen toch? Want ik heb vannacht met een gewoon kussen geslapen maar dat sliep toch heel anders. En ik moet echt een kussen gebruiken want die bosnegers komen nog steeds elke dag langs ;) .
    Vanmiddag moet ik naar de cardioloog, ben benieuwd wat daar uitkomt.
    En zaterdag de pretecho! Jippie! Ik moet pas om 4 uur en we willen daarna wat eten in Helmond zelf, weet iemand een leuke betaalbare tent daar waar je als zwangere ook wat te kiezen hebt (dus geen gerookte zalm, carpaccio of biefstuk ofzo).
    Ukkie voel ik nu de laatste dagen heel erg goed en vaak! Soms heb ik het idee dat ik zit te schudden op mijn stoel, echt heel grappig. Ik zal vanavond weer eens een buikfoto maken.

Nou, dat was weer genoeg bladvulling.

Liefs, Tanya

6. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    goedemorgen dames,

@ elma: mooie duidelijke fotoos!

@kar: Sterkte meid!

@Jacquelien : ow spannend! Ben je nu niet nog nieuwschieriger?

@ jody: Hier is het heerlijk weer in het zuiden (limburg).Ik zal je een beetje sturen, hihihi

@peetje: Heel veel sterkte met je dochter! Heb het niet helemaal meegekregen, maar uit jou verhaal echt alles bijelkaar heeft ze he?
    bahbah , nou heel veel sterkte en geef je meid maar een dikke hug van mij!

Nou,hier is heerlijk weer, alleen de hond van de buren blijft aan t blaffen, echt om gek van te worden! :rolleyes:
    We hebben gister nieuwe fotoos van mij buikje gemaakt, zal zo eens kijken of ik ze in het album krijg.
    Wel moet ik zeggen dat ik echt zooooo moe ben !
    en een beetje dizzy, maar vlgs verloskundige was mijn HB goed.
    Bloeddruk deze keer ook, was vorige keer veel te laag.
    Nou iemand nog tips om de dag om te krijgen?

groetjes sjaantje!

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jacquelien: Leuk hoor een pretecho. Nu zitten jullie dus ook al met een envelop waar het geslacht in zit zeg maar.... Pffff, lijkt me erg moeilijk om nu niet je mannetje uit te vragen over wat het wordt. Of voor je mannetje om hem niet te verspreken...

Peeetje: Klinkt alsof er wel iets vooruitgang in zit, maar ik kan me goed voorstellen dat jullie allemaal uitgeput raken zo.

Jody: Oh wat leuk van je vriend zeg, die mail. Het zijn vaak de kleine dingetjes die je doen smelten he.....

Koeky: Hoe is het nu met jou en ukkie? Heb je nog weer van die afscheiding gehad of niet?

Monique: Hoe heb jij afgelopen nacht geslapen? Ik best wel goed eigenlijk. Wel een aantal keren wakker geweest en ook een keer geplast, maar heb aardig wat uurtjes gemaakt zeg maar. Haha, heb ik ingehaald van gisternacht.

Tanya: Oh jakkes, wat zul je je beroerd hebben gevoeld gisteren. Hopelijk gaat het vandaag (en de komende dagen) weer wat beter. En als alles al tegen zit, kan er nog wel wat bij he: dat gescheurde voedingskussen! Vreselijk... Ja je kunt altijd bellen toch, nee heb je en ja kun je krijgen. Succes bij de cardioloog vanmiddag!

Sjaantje: Die hond van de buren.... das zeker vervelend, ik kan er over meepraten hihi. Als ie blijft blaffen, toch de politie bellen hoor (tenminste als ie 's avonds laat en 's nachts ook blijft doorgaan). Het is hier nu een stuk rustiger. Hij blaft nog wel eens, maar goed, dat vind ik niet erg. Als ie maar niet aan 1 stuk doorgaat.
    Wowie! Je buik ziet er goed uit zeg! Groot en erg mooi!
    Tips voor vandaag: Niet teveel doen in ieder geval, eh je plantjes van binnen even buiten zetten en afsproeien? (Heb ik gisteren gedaan.) In de tuin zitten te genieten van het weer. Kleine rustige wandeling maken, misschien naar de supermarkt ofzo. Of even buurten, kijken of er meer mensen buiten zijn en ff kletsen. Was draaien en lekker buiten ophangen?

Nu ff een update over mijn schoonmoeder (als jullie het nog niet vervelend vinden tenminste, maar dan hoor ik het wel): We zijn gisteren bij haar geweest, ze ziet er erg moe uit! Ik herken haar bijna niet meer. Het gaat redelijk met haar, ze is nog lang niet de oude, maar ze slaapt tenminste daar wel goed (en krijgt veel medicijnen natuurlijk). Ze is nog wel in de war, slaat soms echt wartaal uit, maar soms praat ze ook heel gewoon en is ze heel belangstellend naar ons toe. Na een half uurtje bezoek had ze er genoeg van en wilde op bed. (We waren er van 3 tot half 4.) dus zijn we weer weggegaan. Hoe ze vannacht heeft geslapen weet ik niet, ik bel straks schoonvader even. En zo lang zij daar moet blijven passen wij wel op schoonvader. Mag ie hier wel eten enzo, want verder dan een eitje bakken komt ie ook niet. Is voor schoonmoeder ook weer een zorg minder, hoeft ze niet over haar man in te zitten tenminste.

Groetjes Miep

8. Niet meer actief

Ik heb vanmorgen de HEMA gebeld, en ik mag hem komen omruilen, ondanks dat hij buiten de 30-dagen-niet-goed-geld-terug periode valt. Ze zei dat hij niet zo snel hoorde te scheuren. Dus vanmiddag ga ik een ander kussen halen want ik merk het verschil echt wel in mijn schaambeen nu. Oja, ik heb net het kraampakket binnen gehad van de VGZ (kwam met de post). Ga zo eens kijken wat er allemaal inzit.

Liefs, Tanya

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh, heb jij even geluk Tanya! Mag je zo een nieuwe komen halen. Hoe slaap je eigenlijk met dat kussen? Ik bedoel, waar hou je dat kussen 's nachts? Tussen je benen of onder je buik ofzo? (Ik slaap ook steeds minder goed namelijk.)

Groetjes Miep

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden,

eerst ikke ff.
    vannacht is mijn vriendinnetje bevallen van een dochter!ben zo blij. wij zaten 2de rang want haar man (leons vriend) hield ons steeds op de hoogte via sms. ben zo blij dat ze er nu eindelijk is want ze was al een tijdje overtijd en kon echt helemaal niks meer behalve hele dag in de stoel zitten afwachten hahaha. ze heet suzanne en woog 3850gr

ik moet vanmiddag weer naar de gyn. laatste controle hopelijk. ben benieuwd of ik dan weer onderzocht wordt. heb me voor de zekerheid even geschoren vanochtend en ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal niet meer zo makkelijk gaat hahha kan niet veel meer zien daaronder dus op gevoel gedaan. gisteren even weer een tegenvaller. pijnlijke (wat leek op weeen) krampen toen ik gezellig in de stad liep met moeders en broertje. dus die avond maar ff rustig aan gedaan en ik zal het vandaag maar weer eens aankaarten. snap niet waarom die harde buiken en pijnen aan blijven houden...

ik ga nu ff bijlezen dus tot zo dames

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zag dat ik gister wel gelezen had, maar vergeten was te reageren, haha......

miep: hopelijk is je schoonmoeder vlug een beetje opgeknapt en komt het allemaal weer goed...........

Kim: fijn dat de uitslagen oke waren.....

Kar: knuffie voor jou en rustig aan doen hoor meid......

Sjaantje: mooie fotoos van je buik......

ELma: mooie 3 d fotoos, wat een heerlijk poppetje.....

Tanya: fijn dat je het mag komen omruilen en vroeg me ook af hoe je dan met zo'n kussen slaapt!

Sonya: hopelijk voel je je vandaag iets beterder....

Peetje: hopelijk heeft Romy je niet echt aangestoken, bbrrrrr........ fijn dat het ietsie beter gaat met de kleine meid en succes bij de kinderarts......
    Heb jij niet binnenkort ook die nieuwe controle-echo?

Marloes: ik duim voor je zusje hoor.......

Zanoni: een verbreder is een plank aan de achterkant, waardoor de commode dieper wordt als het ware. Je kunt dat het aankleed kussen in de lange weg leggen.....

Ik heb 2 nieuwe broeken gekocht. Eentje bij C&A, een donker beige met oprol pijpen en een zwarte linnen bij Promisse....... Viel wel mee qua prijs gelukkig, bij elkaar 54 euro.......
    Verder heb ik nog 3 t-shirts bij de Hema gekocht. Heb een kort bovenlijf dus gewonen t-shirts zijn lang genoeg, hihi.....

Vanochtend een controle echo gehad. Het hoofdje groeit mooi op schema, blaasje en maagje mooi gevuld, hartje klopte prima alleen buikje en bovenbeentje liggen ietsie achter. Ze zei dat het in iedergeval geen reus zou worden, maar niets om zorgen te maken. Morgen heb ik een afspraak bij de gyno....
    Bloeddruk was 70/110 en gewicht :oops: , ben nu totaal al zo'n 12 kilo bijgekomen! Ach......de gyno schijnt het heel normaal te vinden!

Zo. nu ff offertes opvragen voor kaartdrukken en straks naar therapie.....
    Geniet maar lekker van het zonnetje......

Twinny

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    sonya, mooi kamertje hoor! ik vind dat paarse wel mooi, mijn vriendin die net bevallen is heeft ook alles paars met zilveren spulletjes. heel mooi

elma, wat een prachtig kindje heb je daar! ik ga morgen weer naar helmond voor de pretecho, ben zo benieuwd!

jody, ben je al minder sjaggie? hormoontjes beginnen nu dus op te spelen bij je of heeft het andere redenen? en wat heb jij een lieve man! kan ik hem lenen? hahaha nee geintje die van mij heeft ook af en toe van die lieve onverwachte dingen, geniet er lekker van meid.

jaqcuelien, ben ook benieuwd naar de foto's van jullie kleine. wel grappig dat je man het wel weet en jij niet! dat hij dat voor zich kan houden en dat jij die envelop nog niet bekeken hebt zeg. maar ach nog 12 weekjes en dan weet ook jij wat het is :)

peeetje, gvd het zit jullie ook niet mee hé. maar gelukkig voelt je kleine meid zich al stukken beter. lijkt me verschrikkelijk als mijn kleine straks zo ziek wordt en je machtloos bent. hopelijk knapt ze snel beter op en wordt jij ook niet ziek!

tantan, wat vervelend dat je kussen stuk is. ik vind dat ding ook zo lekker om mee te slapen. heb er zelfs 2 *schaam* ook voor beneden als ik op de bank zit. komt omdat wij zo'n ellendige lage relaxbank hebben waar ik nu niet meer normaal uit kom en op kan zitten doordat hij heel diep is hahaha. gelukkig kan je weer een nieuwe komen halen. vind ik btw wel service vd hema...
    ow ja zag dat jij ook bij kijk nou de echo laat maken. leuk man ik ben morgen aan de beurt! wat betreft eten in helmond.... ik kom daar eigenlijk nooit maar in het centrum hebben ze wel een plein waar je tig verschillende eettentjes hebben.

sjaantje, ben je er weer meid? je hebt echt een mooie buik hoor! mooi groot al. ik zal morgen ook kijken voor een nieuwe foto. tips om de dag door te komen.... helaas heb er geen. verveel me ook dood maar ga nu steeds meer dingetjes in het huis doen. maar dat houdt ook een keer op hahaha

miep, heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sterkte met je schoonmoeder. en wij zijn het helemaal nog niet zat. gewoon lekker hier je frustraties eruit gooien. daar zijn wij toch voor?!

twinny, wat fijn dat de kleine het zo goed doet! en ik vind 12 kilo niet veel maar dat had ik al eerder bij de rest vd meiden gezegd. ik was vorige week nog gewogen bij de vk en toen was ik totaal nu 6 kilo bijgekomen. maar gaat erg op en af want ben afgelopen tijd meer ziek geweest en dan komt er niet veel bij. maar we hebben gisteren magnums gehaald dus denk dat de kilo's er zo were bijvliegen ;)

heb ik nu iedereen gehad...?

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Oei oei oei...Ik heb gister de tekst gemaakt voor ins ons geboortekaartje en toen ik zo de namen opschreef vond ik ze toch wel érg mooi hoor.

Liet vriendje de tekst zien toen hij thuiskwam ..dat was wel effe spannend, want ik heb er uren op zitten zwoegen (voor die paar zinnetjes haha) dus als hij het niks zou vinden zou ik enorm balen..
    Maar ik had hem vantevoren al 300 vragen gesteld over wat hij wél of niet mooi zou vinden.
    Wél persoonlijk, niet té. Geen gedichtje, wél een stukje tekst. Niet te veel tekst, wél iets meer dan de standaart info. etc etc...Nou goed, enorm veel eisen enzo, maar het is gelukt en ik was er zelf erg tevreden mee...En godzijdank: vriendje vond het prachtig!
    En ook hij zei: damn, wat een mooie namen hebben we uitgekozen zeg, dit worden ze he?

Dus nu zijn we eruit :) :) :)

Ik wil het zoooo graag aan iemand laten zien, maar om het hier al neer te zetten is me toch net iets té drastisch..Als iemand 't toch wil zien, pb me dan even met je mailadres dan kan ik het effe sturen zoals het er nu uitziet...

* Gisteravond de eerste zwangerschapscursus gehad..Ging veel over houding en hoe je t beste kunt liggen/zitten/staan/bukken etc. Niet enorm boeiend, klein groepje (5) met alle 5 verlegen meiden..maar dat zal ook wel loslopen denk ik (HOOP IK)

vanochtend naar fysiofitness geweest, dat was zwaaaaaaar zeg, kon wel merken dat mijn conditie een stuk minder is geworden. Daarna ging ik effe om een kopje thee naar mijn ouders en daar viel ik bijna flauw. Heb maar niks gezegd en ben naar de wc gestrompeld..ik wil niet dat ze zich dan meteen zo'n zorgen gaan maken, maar ik vond het zelf wel erg eng.

Gelukkig morgen naar de vlos..effe horen wat die er van zegt.

Nog een grappig detail: Gister op de zwangerschapscursus was nog een meisje die bij dezelfde vlos zit als ik, dus zij noemde de naam van onze vlos..en toen zei die vrouw die de cursus gaf: oh, een betere kun je niet treffen!
    Toen vertelde dat meisje dat vlos tegen haar had gezegd dat ze nog nooit iemand had hoeven inknippen maar dat ze dat niet geloofde en toen zei die vrouw die de cursus gaf; 'geloof mij maar, als marion dat zegt dan is dat zo..je hebt echt geluk als je bij haar zit want zij heeft zó veel ervaring en weet zó goed anderen aan te voelen enzo, knijp je handjes maar bij elkaar!'

Hihi..en toen zat ik dus stiekum te gniffelen ..Gelukkig zit ik ook bij haar :)

Toch prettig om zoiets te horen.

Had ik verder nog nieuws?: Nope! dat was 't voor nu..

wat is het heeeeeeeerlijk weer vandaag!

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Oh ik heb nog wel een nieuwtje: ik zit onder de 100 dagen!

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Gefeliciteerd met de kleine meid van jullie vrienden! Lijkt me wel heeeel gafa om dat nu van zo dichtbij mee te maken..Ook wel heel erg leuk dat ze straks als ze iets ouder zijn niet enorm veel verschillen, qua leeftijd.

Hahaha, dat scheren wordt inderdaad bijna onmogelijk. ik had vriendjelief al maaaanden geleden voorbereidt op dat dat zijn taak zou gaan worden..nou dat hebben we één keer geprobeerd en dat liep uit op ruzie (haha) dus ik probeer het sindsdien ook nog steeds zélf..Maar ik begrijp nu wel wrom je op tv ofzo altijd van die enorme bossen ziet bij bevallingen. Toch maar stug volhouden he?
    Hahaha, ik zat me helemaal zo'n gyn voor te stellen..die voelt zich vast erg vereerd dat je die moeite nog doet..want dat het een moeite is zal hij of zij ook wel doorhebben (ik denk dat 90 procent van zijn clienten t namelijk al langggggg niet meer doet haha)

Veel succes vanmiddag iig..hoop dat t goed nieuws is/ blijft/wordt..

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Wel lief van jullie dat jullie zo voor (schoon)pa zorgen nu, terwijl jullie zelf natuurlijk ook best veel moeten regelen en doen enzo..maar inderdaad, een goeie maaltijd is een kleine moeite, maar een groot plezier. Fijn om te horen dat het iets beter met haar gaat..maar als een half uurtje bezoek al te veel is, is dat wel nog een teken dat ze erg zwak is lijkt me?
    Zal wel veel tijd nodig hebben denk ik om er weer wat beter uit te komen. Heeft zij een bepaalde ..euhm..psychische stoornis waardoor dit komt?

En je zeurt niet hoor, daar is zo'n forum toch heerlijk voor?
    Als wij dan ook nog iets voor je kunnen betekenen is dat alleen maar prettig..dus daar niet over in zitten.

Liefs

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    niva, heb je een pb gestuurd.
    het was idd heel spannend! 3 cm, vliezen gebroken, 7 cm etc etc hahaha. kon er ook niet van slapen en heb er over gedroomd. cor had tegen leon verteld dat hij ook had gekeken toen het kindje eruit kwam. leon zegt: dat wil ik ook kim, als ik er tegen kan tenminste. nou ik zei meteen, ik wi dat niet! wil niet dat jij ziet hoe ik openscheur dan wil je vast nooit meer sex met mij hahahhahha

18. Niet meer actief

Oké, dat slapen met dat voedingskussen. Ik zal het proberen uit te leggen.
    Halverwege dat kussen klem ik net iets onder mijn knieën, mijn ene voet eronder en mijn andere voet erop. De bovenste helft gaat een beetje onder mijn buik en de rest klem ik in mijn armen. Het voordeel van zo'n kussen is dat er bolletjes in zitten en je hem dus zo dik of dun kan maken op de plek waar je dat wilt (nadeel is als hij kapot gaat dat je die bolletjes overal vindt...). Het slapen met dat kussen duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik het door had hoe het het lekkerst lag. Nu kan ik zelfs met kussen en al omdraaien. Op het begin was dat vooral even wennen (vooral omdat ik nooit stil kon liggen) en vloog regelmatig het dekbed eraf om dat ding weer goed te leggen (tot grote ergenis van Marc hihihi). Je kan er ook heerlijk met je rug tegenaan liggen als je even niets tussen je knieën wilt.

Liefs, Tanya

19. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wat me zonet toch overkwam. Ik reed langs de Mac en m'n autostuur stuurde zo de MC Drive in. :D Ik zit nu lekker te smikkelen van een Mc Chicken Menu.

Zo, ik heb m'n rondje vanmorgen weer gehad. Eerst naar de fysio. Toen naar een vriendin, haartjes knippen van haar dochtertje die nu 2 is. Ze heeft er ook nog eentje rondkruipen die net een jaar geworden is. Leuk hoor. Straks zitten we samen met de kleintjes op schoot. Zij had ook nog een badstandaard en wat zomerkleren voor mij. Scheelt weer een hoop geld.

Niva, ik kan ook mijn kwek niet houden hoor. Ben er ook helemaal niet geheimzinnig over. Ik heb gisteren de kaartjes geregeld en de tekst heb ik ergens van internet afgeplukt. Hubbie komt van stevig gereformeerde gezin, dus dan krijg je van die zware teksten op een kaartje. Gelukkig heb ik een middenweg weten te vinden. ;)

Kijk je wel uit met dat flauwvallen? Is vaak toch een teken dat je het rustiger aan moet doen. Misschien had je wel te hard gefitnessed.

Tanya, Zo zie je maar weer, Nee hebbie, ja kan je krijgen. Kan je toch nog lekker slapen vannacht. Bleven die piepschuimbolletjes nog in de buitenhoes zitten of heb je de hele nacht bolletjes lopen ruimen. :D

Sjaantje, jouw buikje groeit ook lekker door.

Miep, gewoon vertellen van je schoonmoeder hoor.

Twinny, jouw dementie gaat nu echt doorzetten. :D Vond het wel grappig.

Peetje, hoe was het bij de kinderarts?

Kim, vervelend joh, nog steeds van die harde en pijnlijke buiken. Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.
    Wel leuk voor je vriendin. Kunnen jij en Leon alvast een beetje oefenen.

Marloes, hoe is het nu met je zus?

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Haha..je gaat er dus al helemala vanuit dat je openscheurt :(
    Nah ik zou me ook niet voor kunnen stellen dat vriendje als ie dát eenmaal heeft gezien ooit nog sex wil hoor...Hoewel, het blijven mannen, en mannen willen altijd wel sex! ;)
    Dat voordeel hebben we dan nog weer wel hihi.

Ik heb je ook een mailtje gestuurd kim..sssssspannend hoor.

Deel Deze Pagina