Ben ik het ook wel mee eens... ik had Ariana ook mooier gevonden, omdat het dan met een A begint en met een A eindigt. Net als de andere 2 kinderen. Ach, ieder zijn eigen. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders hadden we allemaal dezelfde namen gekozen. Ben nu ook al zo nieuwsgierig wat voor namen jullie je kindje straks gaan geven
zal ik dan de eerste zijn, die ons namen lijstje door gaat geven.... - Sam - Stef - Floris de huidige top 3 is dit he..kan nog van alles veranderen
Even een snelle reactie want ik ga zo even GTST kijken en dan reageren op iedereen. Over die buikfoto's. Jullie zeggen dat er alleen buikfoto's van slanke dames in staan maar dan vergeten jullie mij hoor! Ik zet al vanaf week 12 buikfoto's in mijn album en ik heb een maat wat met een 4 begint en met een 6 of 8 eindigt , dus ik val niet onder de slanke dennen! Alhoewel, ik kan het natuurlijk ook als compliment opvatten dat jullie me wel onder de slanke dennen rekenen... Ik kom zo terug, eerst GTST kijken, dan heb je een pauze van een half uur ofzo (stomme belspelletjes) en dan zal ik wat uitgebreider reageren. Liefs, Tanya
@Marloes: leuke, korte en stoer namen. Ik kan alleen zeggen dat die van ons hier niet bij in de buurt komt. We hebben de naam al bepaald, maar deze wil ik liever nog niet kwijt!
Hallo meiden! Zanoni: Supergoed van je dat je buikfoto's in je album hebt gezet. En wat ik zie is een echte zwangere vrouw! Wees er trots op meid! Elma: Ik hoop voor jullie dat jullie het huis krijgen toegewezen! Zou mooi zijn. Wanneer horen jullie het? Maandag? Waar krijgen jullie die kortingsstickers vandaan als ik vragen mag? Ik zal binnenkort ook nog wel wat zomerbroeken moeten kopen.... Alleen ik wil gewoon niet al te veel geld uitgeven aan kleren die je maar net eventjes aan hebt. Ik heb afgelopen nacht weer es slecht geslapen.... Nou ja, van 12 tot 4 uur ging wel, maar daarna was het hopeloos. Ben 3 uren wakker geweest en heb beneden gezeten. Later toch maar weer op bed gegaan (na een paar crackers en een glas warme melk) en toch nog even geslapen gelukkig. Mijn vriend moest 5 uur opstaan, dus zaten we om die tijd ook samen beneden, was ook nog wel gezellig, hihihi. Maar het is echt vervelend als je niet goed slaapt 's nachts. Ik ben ook zo benieuwd naar de namen die jullie allemaal hebben bedacht. Wij zijn er nog steeds niet uit, hebben wel al een hele lijst met namen die het evt. zouden kunnen worden, maar we moeten nog beslissen zeg maar. Het weer valt tot nu toe erg tegen! Het zou toch stralend mooi weer worden net als gisteren? Nou waar blijft die zon? Ik zie alleen maar wolken hier in het Noorden. Ik ga eerst even wat eten.... Groetjes Miep
Ennuh, heb vanmorgen even op de weegschaal gestaan..... Ben al 9 kilo gegroeid..... Misschien wel normaal die 9 kilo, maar gewicht blijft altijd een gevoelig onderwerp, tenminste bij mij wel.... Het is normaal dat je zoveel aankomt als je zwanger bent, maar het liefst was ik onder de 70 gebleven, maar ik kom nu al bijna in de buurt van de 80..... En dan heb ik nog 3 maanden te gaan.... Groetjes Miep
Onze meid gaat Elise Nathalia Huggers heten. (en mocht ze toch nog een jongen blijken te zijn (ja je weet nooit he) dan wordt het Dante Alexander Huggers)
Wat ik nog snel even kwijt wil: Wat zijn we met zijn allen goed bezig he! We zijn al maandenlang bezig om een kindje groot genoeg te laten groeien zodat het zelfstandig verder kan. Dat is toch echt een wonder?!?! Nog ongeveer 3 maandjes voor de meesten van ons en dan hebben we ons eigen gemaakte wonder in onze handen! Super toch? En we steunen elkaar hier allemaal, we redden het wel met zijn allen! Complimentjes voor iedereen hier! Groetjes Miep
Huh, das toevallig. Die meisjesnamen staan ook bij ons op de lijst! Nathalia vind ikzelf een geweldige naam! Elise ook, maar die hoor je wat vaker vind ik. En die jongensnaam Alexander staat ook bij ons op de lijst! Alleen Dante hebben wij niet op ons lijstje staan. Toevallig hoor, hahaha! Leuke namen!
Oke, ik was te laat met het naar GTST kijken, ze waren al eerder begonnen waardoor die stomme muts nu al zit te beppen, dus kan ik nu even reageren. Kim Goed nieuws dat alles goed was. En het voordeel van een gyn is dat je nu waarschijnlijk wat vaker (snelle) echo's krijgt, dat is dan weer mooi meegenomen. Enne je hebt een hele mooie buik hoor, groeit goed! Hoe laat heb je je pretecho vandaag? Sjaantje Kan je die poetstik niet een beetje hier naartoe sturen? Marloes Ik krijg inderdaad iedere maand de Wij, tenminste 10x per jaar dan. Ik heb de vorige Wij 2 weken geleden gehad. Hier ook geen voetbalkijkers. Marc ging vorig jaar wel naar alle thuiswedstrijden van RBC, via zijn werk. Kar Gelukkig was je controle goed. Melanie Ik gebruik idd een spiekbriefje als ik veel bij moet lezen, anders vergeet ik de helft weer en ik vind het ook leuk als er op mij gereageerd wordt dus probeer ik ook zoveel mogelijk op anderen te reageren. Zanoni Je hebt een hele mooui buik hoor! Ik ben blij dat je nu wel foto's durft te maken én te plaatsen! Twinny Ook wij gaan hier een geboorteplan maken, zodat Marc ook op de hoogte is van wat ik wel en niet wil mocht ik tijdens de bevalling niet meer aanspreekbaar zijn, en de gyn natuurlijk. Monique Over die slanke dennen, zie eerder berichtje... Loltsje Die kortingstickers zaten bij de reclame folders, binnen in het foldertje van de Miss Etam. Namen Zoals het er nu uitziet worden het hier stoere korte hollandse namen, maar ik weet niet zeker of hier bekenden meelezen dus voor degene die erg nieuwsgierig zijn mogen jullie me PB-en. Gisteren nog naar de HEMA geweest, ik krijg inderdaad een nieuwe maar die moest besteld worden omdat ze ze niet meer hadden. Ik heb wel de oude mee terug gekregen. De scheur die in het kussen zat was niet op de naad maar overdwars. Ik heb er vannacht wel mee geslapen, nadat we de rits van de buitenhoes goed vastgezet hadden zodat ik vannacht niet verrast zou worden met nog meer bolletjes. Gisteren weer buikfoto's gemaakt maar die moet ik nog op de PC zetten, zal ik straks even doen. Gisteren ook bij de cardioloog geweest. Ik moet over 2 weken zo'n kastje 24 uur dragen om te kijken wat mijn hart 24 uur lang allemaal uitspookt. Hij zei wel dat ik een sterk hart had omdat ik anders die hartkloppingen en hartritmestoornissen niet voel. Dus da's weer een opsteker. Er is ook een ECG gemaakt maar toen had ik net geen hartklopping of overslag, vandaar dat 24 uurs controle. Liefs, Tanya
Ook van mij heb je een PB'tje hoor Tanya! Oh ja, ik heb ook nieuwe buikfoto's van Kim gezien: PRACHTIG! Een erg mooie buik! Groetjes Miep
Wij willen graag een vleugje Russisch in de namen terug kunnen vinden namelijk. En Natalia is een vleugje Russisch, net als Alexander. Vandaar dat wij die namen bedacht hebben. En Elise gewoon omdat ik dat een hele mooie 'zachte' naam vind.... Maar eh, nog mensen met meer ideeen voor 'vleugje Russische namen'? Dan hoor ik het graag! Groetjes Miep
Ik werd nu ook heel nieuwschierig naar het buikje van Kim en hij is inderdaad heel mooi! Ik ben jaloers
Tanya: ik stuur je ook ff een PB. Gemeen eigenlijk: van anderen wil ik het wel weten, maar zelf niets vertellen
Ja dat is zeker gemeen Elma! Dus kom maar op met die namen! Nee hoor, grapje. Je mag het natuurlijk zelf weten. Ik zou hier ook nooit mijn uiteindelijk gekozen naam neerzetten... Groetjes Miep