We hadden het al eerder over buikfoto's, ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album gezet van gisteren (27 wk 1 dag) en nog een leuke foto met de hond (ook van gisteren).Dus dames, gluren maar! Liefs, Tanya
had een heeeeeeeeel bericht getyped maar is ineens weg.... ik heb nog niet bijgelezen want wilde alleen ff showenmet de foto's van onze kleine. maar schrok van het bericht over peeetje. hopelijk houdt ze die kleine nog even binnen en wordt ze snel weer beter net als haar kleine meid. ik zal straks eens een kaarsje voor haar branden misschien dat dat helpt. zo wij zijn terug van de pretecho. ik heb de hele weg naar huis gejankt. zo mooi vind ik de baby. het is denk ik ook ontlading van alle stress van de hele zwangerschap over wat er is gebeurd. heb tot nu toe nog geen 1x kunnen huilen. binnenvetter.... de echo was zo mooi! kindje was weer heel druk en lag in het begin steeds met de handen voor het gezicht. maar draaide snel bij. het was druk met drinken en proeven vanhet vruchtwater. zo mooi om dat mondje te zien bewegen en dat tongetje! prachtig! het filpmje staat al op onze site. de foto's ga ik nu laden. als ik straks bij mijn moeder ben ga ik bijlezen en op iedereen reageren. dikke x en ik laat weten wanneer de foto's er op staan
Hee Kim, je hebt het mooie er toch niet vanaf gekeken hè? Ik wil morgen ook zo'n mooie pretecho! Maar ik heb zoveel goede verhalen gehoord over Kijk Nou dus dat moet wel goedkomen! Ik ga nu gauw op jullie site kijken! Liefs, Tanya
Hahaha ik heb een woord uitgevonden, GAAAAAFFFF! Gebruik het vooral he! Want je hebt gelijk: positiebroek is inderdaad een stom woord. Zat even in een dipje (writer's block) wat betreft mijn boek, zal volgende week weer eens wat laten lezen door mijn voor-lezer, maar die vriendin is net verhuisd dus beetje druk met andere dingen dan dat verhaal van mij. Was bang dat stukken wat langdradig waren dus hoop op haar mening daarover. Verder typ ik gewoon stukje bij beetje door. Hopelijk slaat het straks ook nog ergens op, maar als ik nu eerdere hoofdstukken herlees die ik meer dan een half jaar geleden geschreven heb dan lezen die ook nog lekker weg dus met een beetje geluk komt het goed. Lief dat je het vraagt in elk geval! Zometeen lekker
Peetje: heeeeeel veel sterkte. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt. Ook voor je man en Romy veel sterkte! Kim, wat schattig! Het lijkt ook alsof hij glimlacht..! Huil maar eens lekker uit hoor, lijkt me wel eens tijd worden. Geniet van je dvd en foto's! Nog maar een paar weken..
Edit: ik vond mijn 1e buikfoto-compilatie niet zo mooi dus ik heb hem even veranderd. Kim Lief filmpje! Ik heb een berichtje achtergelaten op jullie site! Liefs, Tanya
@MelanieM, even een tip als je graag wil reageren op anderen. Klik met rechts op nieuw antwoord en kies dan koppeling in een nieuw venster openen. Dan kan je lezen en reageren tegelijk, de pagina en je reactie staan dan apart open, snap je hem een beetje? @Tantan, waar heb jij die 6 of 8 na de 4 dan zitten Als ik bij jou 19 weken foto kijk, kan ik geen zwembandje extra ontdekken hoor meis, dus mag jij idd naar de slanke dennen van mij @Miep, we mogen zeker allemaal trots zijn op onszelf en zoals het er hier bij ons op het forum aan toe gaat! @Peetje, jemig toch Jij krijgt het echt voor je kiezen zeg. Hoop dat ze je er in het ziekenhuis weer boven op krijgen en dat je kleintje nog lekker even blijft zitten, zet hem op he! @Kim, heerlijk dat je alles er even heb uitgegooid hoor, dat lucht lekker op. Fijn dat jullie kleine het zo goed deed, zal een hele geruststelling geweest zijn. Ga dadelijk even naar je filmpje kijken En die namen, daar zijn wij ook nog niet uit hoor. Hebben het er zo nu en dan wel eens over maar echt concreet hebben wij ze nog niet. Groetjes Monique
Peeetje, heel veel sterkte! Kim, wat een schatje! Monique, dat is een goeie tip, ik wist dat ook niet. Namen, voor een meid wordt het waarschijnlijk Lieve of Sterre, kan veranderen. Maar voor een jongen kunnen we het niet eens worden, hier het lijstje waar we een beetje mee ingedachte lopen: - Ruben - Wessel - Dinand - Abel Ik las net dat iemand Dante had, een hele goeie tip.
Sterrekind, Ik vind Sterre een hele mooie naam. En voor een jongen vind ik Abel wel apart. Kim, ik zal wel weer de enige zijn, maar kan helaas je filmpje niet bekijken. De tas is weer gepakt. Wij gaan weer een weekend op de camping zitten. Helaas nu geen internet of we moeten hem ergens vanaf kunnen tappen. Fijn weekend allemaal.
Kim, wat een schatje is het toch! Heel mooi filmpje! Adine, veel plezier op de camping! Sterrekind, mooie naam he Dante Hier heeft (bijna) manlief de kast in elkaar gezet. nu staat alles er Kan ik morgen mooi gaan inruimen
Adine, ik ben jaloers op je, ik zou ook graag naar de camping gaan. Misschien kunnen we volgend jaar een caravan kopen dan wil ik ook veel gaan camperen.
Bedankt voor het compliment , maar die 6 of 8 na de 4 heb ik echt wel. Ik zie ook heel veel blote-buiken foto's voorbij komen, dat doe ik echt niet. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vrij lang ben (1,84 m) en dat ik een jaar geleden nog een maat had die met een 5 begon en met een 4 eindigde. Ik ben door stress voor de zwangerschap al 25 kilo afgevallen en nu tijdens de zwangerschap 15 kilo, en ik doe het echt niet bewust. Ik wil juist nu een beetje aankomen omdat me dat een bevestiging geeft dat ik het goed doe en dat ukkie goed groeit. Maar de gyn maakt zich geen zorgen omdat ukkie het goed blijft doen en mijn buik goed groeit. Nu moet ik zeggen dat het dagelijkse ochtendspugen ook niet echt meehelpt natuurlijk om aan te komen. Liefs, Tanya
Ruben vind ik heel mooi , wat ik ook een mooie naam vindt maar Marc niet is Elano, had hem ergens gelezen en vond hem meteen mooi. Maar ja, we moeten het er beide over eens zijn. Liefs, Tanya
Ohh... ik ben jaloers! Ik vind Matthijs (met twee t's dan wel) al heel erg lang mooi, maar mijn vriend vind het niks. Maar achteraf maar goed ook, want de naam die we nu hebben hadden we anders misschien nooit aan gedacht, en ik ben er wel heel erg blij mee... (Lag eigenlijk best voor de hand, het is een vernoeming.)
De vorige zwangerschap had ik na de bevalling eigelijk mijn hele kraampakket over, dat vond ik erg zonde en dacht dat ik er wel een organisatie blij mee kon maken. Dus met dit verhaal bij babymassage namen meerdere moeder hun pakket mee voor mij. Toen ik ze bij Doras wilde inleveren kon het niet en bij een andere org. kreeg ik ook nee te horen. Nu lees ik per toeval op een andere site dat er een speciale organisatie voor is en dat is: http://www.stichtingbabyhope.org/ Ik moet in het ziekenhuis bevallen dus mijn pakket gaat er zoiezo heen maar misschien ook iets voor jullie?
Hey Tanya, Ik zou me er geen zorgen over maken hoor, die kilo's. Je beeb is gewoon nu al lief voor jou omdat-ie je zonder enig probleem van het overtollige af helpt. Dát vind ik nog eens lief zijn voor je moeder! Dus geniet er gewoon van, mijn gyn en VK zeiden altijd dat wij hier in het westen genoeg reserves hebben dus laat de beeb maar lekker op jou teren! Succes met je zelfbeeld, komt volgens mij wel goed hoor! x Lexi.
He kijk, dat is nou een lieve gedachte, dat hij/zij al lief voor me is nu! Die hou ik erin! ' Vanmiddag om 15.45 de pretecho, ik kan de klok wel vooruit kijken! Liefs, Tanya
Ja ik moet nog even de kamer showen zoals hij nu is (2 foto's) Ja ik ben zo blij dat Ruud gisteren de kast in elkaar heeft gezet!