goede morgen meiden Tanya: heel veel plezier vanmiddag bij de pret echo........ Peetje: tjee wat schrikken meid, hopelijk gaat het vlug beter met je, volhouden hoor meid! Kim: leuke fotoos en film, heerlijk toch en zie inderdaad de gelijkenis! Ik had kortingstickers van Miss Etam gewoon met de reclame gekregen...... Verder vandaag weer druk dagje, terras zitten, want vriendinnetje moet tennissen, hihi...... grtjs Twinny
Spannend he! Het zijn wel hele bouwpakketen hoor! En je houdt er een berg papier aan over... Niet normaal!
hoi dames.. ben weer thuis. dacht even snel reageren want daar lukt het niet. Ik mocht gelukkig naar huis meer vanwege plek te kort hihi was wel weer even goed schrikken. 1 raad kijk goed uit met koorts! ik schrijf snel weer met volledig verhaal.
Peeetje, gelukkig ben je weer thuis! Doe het lekker rustig aan en ik hoop dat je je snel weer helemaal beter voelt!
Hoera Peetje is weer terug! Rust lekker uit voor je weer achter de pc kruipt he meid? Ik ga hopelijk straks ook terrasje hangen maar moet nog iemand zoeken die mee wil...
Peeetje, lekker dat je weer thuis bent. Kruip maar lekker in bed en kom er pas weer uit als je bent opgeknapt.
@peetje; fijn dat je weer thuis bent, maar ben je alleen om ruimte tekort ontslagen of gaat het ook echt beter met je? Doe het in ieder geval maar rustig aan. @zanoni; Mooi kamertje hoor! @kortingsstickers; wij kregen ze ook met de reclame, heb van mijn moeder een zomerstelletje gekregen bij de miss etam Hier gaat het iets minder, ben vanmorgen weer 2 keer onderuit gegaan. Gelukkig was mijn man er de tweede keer bij want wou het eigenlijk niet geloven. Heb me dan ook ziek gemeld, moest vanmiddag weer werken. Maandag maar weer de dokter bellen of ik langs kan komen. Moet woensdag naar het ziekenhuis dus dan kan ik er dan ook meteen naar vragen. Slik nu al een paar dagen ijzertabletten maar dat zal wel niet zo snel werken. Ga zo eerst maar even slapen want ben bekaf en heb een zwaar hoofd. Gr Jacquelien
ik zal in het kort alles een beetje op schrijven. ben niet zo snel onderuit te halen dus kan niet laten om toch nog even hier te komen hihi romy heeft versteende ontslasting in haar darmen,wat flink heeft zitten broeden. bacterie op bacterie wat omsloeg naar een virus die schijnbaar toch ook heerste.. met haar gaat het stukken beter, ze heeft medicijnen voor 6 weken en zo proberen ze haar darmpjes leeg te krijgen zoniet..jammer genoeg gaan hun het dan legen. woensdag voelde ik mezelf ook niet zo lekker meer, maar ik dacht de moeheid,stress alles bij elkaar. totdat ik donderdag opstond met ook 40 graden koorts en was zelfs niet meer aanspreekbaar mams gekomen en schoonzus.. romy met mams naar de kinderarts en ik met mijn schoonzus naar de gyni.die wou toch met spoed dat ik kwam. gevolg ik kon blijven.. veel zeggen dat koorts niet uitmaakt in een zw. dat is dus niet waar. Na de 6de maand kan het de bevalling zelfs opgang maken, ik aan het infuus gegooid.. met onsteking remmers en vocht en nog meer zooi... op de gyni en verlos was geen plek dus ik werd met mijn bedje op observarium ofzo..haha sorry ik weet niet hoe je die afd. schrijft. Maar daar werd ik dus 24 uur in de gaten gehouden maar dan ook echt in de gaten gehouden.' Om het uur ook s`nacht! Om half 4 in de ochtend stond nog de gyni naast me bed erg fijn! pff maar er was inderdaad geen plek.. ik was op die afdeling ook de enigste zwangeren en voor de gyni was het ook een nadeel want ze moest een halve zh door lopen om mij te controleren.(buiten de verpleging daar) Na 6 zakken infuus en koorst die inmiddels door de paracetamol in de andere infuus zat gezakt.. Moch ik gelukkig toch na een paar hele strenge duidelijk afspraken naar huis. Ik voel me redelijk.. koorts is idd weg maar wel behoorlijk grieperig,flauw en harde buiken soms. Dinsdag en donderdag moet ik weer terug komen. Kleintje had het door de virus toch ook wel zwaar dat merk ik nu pas..nu ik wat opknapt beweeg ie gelukkig weer als een tierelier hihi zo toch even een verhaal die langer was dan bedoeld sorry... @zanoni idd een heel mooi kamertje @kim gaaf filmpje... @adinegenietse op de camp en thnx voor de rest info te geven ze kon de juli mama`s niet vinden. @Jacquelien doe je wel een beetje rustig en kijk uit in het zonnetje dadelijk lig je weer en dat willen we niet he @lexi ik wou dat ik met mee kon..terassje pakken snik @tanya ook weer mooie foto`s en je hond echt een poeppie! lijkme leuk speelkameraadje voor mijn joy @namen... die waren bij ons zoals de meeste volgens mij weten al heel vroeg bekend.. een meisje zou luna heten... en een jongen...(weten jullie toch nog wel) ik schrijf het niet op omdat heel veel mensen zo graag de naam willen weten hihihi ik ga even terug lezen kijken ik heb weer een hoop gemist zie ik
Nou dat terrasje pakken van Lexi is dus mooi niet gelukt Liep over de markt op zoek naar bekenden om mee te loungen, gaat er in ene net als ik langs de groentekraam loop een oude mevrouw met een rollator onderuit. Een man belde direct de ambulance en de mevrouw naast me redde het vrouwtje haar geld en portemonnee, en voor ik het wist stond ik de rollator te bewaken want het winkelende publiek liep nog wel gewoon om ons heen en zou anders gewoon alles hebben kunnen jatten. Een mevrouw legde het slachtoffer op haar zij zodat ze niet in haar tong zou stikken maar toen hield ze op met ademen of ze voelden geen hartslag meer. Dus ik een rondje over de markt al roepend of er iemand kon reanimeren, gelukkig een vrouw die drie kramen verderop net bloemen stond uit te zoeken, die ging meteen mee. De politie was als eerste present en niet veel later de ambulance. Maar het reanimeren ging maar door met de bloemenmevrouw en de mensen van de ambulance. Ze gingen zelfs met van die defibrilators aan de slag en later kwam er nog een ambulance. Een van de agenten ging toen zoeken naar wie die mevrouw was, maar ze had alleen maar een lullig portemonneetje bij zich en niets van identificatie (zo zie je maar dat je altijd wat bij je moet hebben!), dus volgens mij ging hij toen het registratienummer van de rollator traceren. Hoop in elk geval wel dat ze gevonden hebben wie het was, lijkt me ook zo sneu anders. De politieagente heeft mijn telefoonnummer en dat van de andere mevrouw die kwam helpen opgenomen en ze zou even bellen hoe het afgelopen was, maar ik ben bang dat ze het niet gehaald heeft. Ik ben al eerder weggegaan, even uithijgen bij mijn schoonouders. Had meteen last van mijn buik van de spanning, shit zeg! Dus helaas: terrasje hangen was er niet bij vandaag
Toevallig belde de politie net dus even een update over mijn avontuur: De mevrouw is overgebracht naar de intensive care in Bergen op Zoom (omdat de IC hier vol zat) dus tot daar heeft ze het in elk geval gehaald. Op haar rollator stond gelukkig een registratienummer van de CZ (verzekering) dus konden ze haar via de administratie van het ziekenhuis terugvinden. Poehee, wat een dag...
peeetje, JOEPIE je bent weer thuis! wat waren wij geschrokken zeg! 40 graden koorts is niet mis! ik moest al oangs komen met 37,5 hahahaha moet je na gaan! ik hoop echt dat je je snel beter voelt meid want dit is ook niks. een zieke mama en een zieke romy. lexi, wat een verhaal! kan me voorstellen dat het plan 'terrasje' nu ff van de baan is. hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van het mooie weer buiten. jaqceulien, bij jou wil het ook niet beter gaan he. echt klote meid, maar zou je anders niet voor de zekerheid de huisartsenpost bellen zodat je meteen terecht kunt? straks is het iets anders dan wat aan de pillen te wijten is en ben je maandag te laat. ben zuinig op je lijf (moet ik zeggen...) en heeeeeeel veel sterkte en beterschap. *** lijkt wel of er een vloek heerst op de juli mama's met al die zieken hier *** tanya, HELE mooie buik heb je daar! ik vind dat je goed kunt zien dat je veel bent afgevallen en dat je heel mooi zwanger bent. iedereen draagt toch anders begin je nu goed te zien. ik vind jullie hond ook zo'n scheet! ben benieuwd naar je pretecho, die man is ook zo aardig! zanoni, wat een mooi kamertje zeg! jullie hebben net als ons ook neutrale kleuren gebruikt erg mooi. heb btw ook even in je album gespiekt voor je buikje. ook errug mooi! ik ben trots op je dat je toch de stap genomen hebt om foto's te maken en te plaatsen. ik zag mensen al praten over namen...... ben bang dat wij er niet uit gaan komen. voor het andere geslacht hadden we al 10000 namen maar bj deze wil het gewoon niet lukken. we hebben beide niet DE naam gevonden maar wel al een aantal die wel wel aardig vinden hahaha ik ben nog steeds bezig met die kl*tefoto's. het lukt me niet om ze kleiner te maken maar ben vastberaden ze er vandaag op te krijgen hahahha. dus ik meld me strakkies met meer foto's. ow ja. die foto in mijn album is leon toen hij 2 maanden was. vind echt dat hij het meest van hem weg heeft hahaha xxx