Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    klik op de foto's om ze groter te maken.
    dit is tot nu toe de enige manier om ze te showen. heb op de laptop nog niet de goede programma's dus helaas.

hebben jullie er al genoeg van of zal ik vnv nog een paar plaatsen?

x een trotse mama :)

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Lexi, jee wat een verhaal zeg! Dat de middag zo verloopt verwacht je zeker niet. Vooral als je een terrasje wilt pikken.

Kim, wat een mooie foto's! Zo lief om te zien hoe die kleine zo van binnen zit!

Peeetje, doe lekker rustig aan en ik hoop dat jij en Romy er weer snel boven op zijn!

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ohh dat handje en dat duimpje *smelt*

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Leuk, als het hier een meisje was geweest, hadden wij gekozen voor LIEVE...

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    lieve is idd een hele leuke meidennaam!

en zanoni, idd smelt hahaha. zo raar vind ik het nu. veel echter voor mijn gevoel nu ik een 'idee' heb van wat er in mijn buikje zit.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    zo helemaal bijgelezen en wat een nieuws weer...pff nu is het genoeg...

Peeetje; fijn dat je in ieder geval weer thuis bent..hopelijk gaat het snel een stukje beter met jou en natuurlijk met Romy.

en dan Lexi..wat een verhaal, gelukkig 'goed' afgelopen?!

Kim: lastig he..namen.. haha. Voor een meisje waren wij zo klaar, maar nu.. Ja nu dan wel..

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ooh ja. Gisteren was ik op kraamvisite bij mijn collega en zijn vrouw. Heel lief meisje...
    dan gaat het toch wel even brrr... dat zit ook in mijn buik. Wel geen meisje dan..maar toch. Zo'n klein mini mensje

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja idd marloes.
    namen....
    als ik in mijn kraambed weten we het nog niet denk ik. ons kindje gaat gewoon eerst een week 'baby kantelberg' heten hahahaha

vind het ook moeilijk om hier advies te vragen aangezien leon niet wil dat het bekend wordt wat we krijgen. (anders dan via pb) dus ik kan jullie ook niet om raad vragen. SNIK.

heb hier wel 1 naam gezien die ook bij ons op het lijstje staat hahahaha

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    toevallig bij jou in het rijtje ;)

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    1 2 of 3?

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha heb je een pb gestuurd ;)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113

dat wordt nog spannend Kim..

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113

vind deze erg GAAF

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    trouwens vandaag de badspullen gekocht. Badje, standaard (lekker hoog)zo'n grotere tummy tub en zo'n ding voor in het badje waar ze op kunnen liggen.. en ik dus weer minder hoef te bukken.

Bij de prenatal trouwens een super gave tas gezien. Helaas vond ik de band te kort.. Was een luiertas van stoere spijkerstof, echt leuk.. en nu 25 euro.

17. Niet meer actief

Even snel dames, want Marc en ik gaan zo lekker uit eten! Gewoon hier in Roosendaal, net zo handig want dan hoeven we geen uur meer te rijden na het eten. We gaan lekker steengrillen.

We komen net terug van de pretecho. Het zou in principe maar een uur duren maar we waren er bijna 2 uur. De reden? Meneer/mevrouw wilde niet meewerken en lag steeds met het gezicht weggedraaid :( :cry: . De man van dat echo-bureau (inderdaad een hele lieve man Kim!) heeft er echt alles aan gedaan. Eerst flink porren en duwen en trekken enzo. Toen moest ik op mijn rechterzij gaan liggen. Lukte ook niet. Toen voor een minuur of 10 buiten stevig doorgewandeld en ondertussen moest ik flink aan mijn buik zitten. Daarna lukte het heel even, maar hij/zij is gewoon erg verlegen. Daarna, en nu niet lachen, hing ik op mijn kop. Met mijn benen over de rand geklemd deed hij het hoofdeinde (waar ik dus met mijn billen lag) naar boven waardoor ik dus echt op mijn kop hing. Geen fijn gevoel in mijn buik en knieholtes, maar ukkie verroerde zich niet! Hij hield ook steeds zijn hand en arm voor het gezicht! Ik zal proberen de foto's zo vlug mogelijk in mijn album te zetten, zometeen eerst even eten. Ukkie was volgens de echo 28 weken en 2 dagen (en 1180 gram :confused: ), dat was een gemiddelde van 4 verschillende meetresultaten. Die zal ik er later ook op zetten. Die man heeft ook een foto gemaakt van het geslacht. Wij hebben het niet gezien want hij had de beeldschermen uitgezet (op ons verzoek), de DVD is toen ook even stilgezet. Hij heeft er 2 foto's van gemaakt en die liggen nu in een envelop bij hem in de kast. Als we hem straks een geboortekaartje sturen dan krijgen we de foto opgestuurd. We mochten hem ook mee naar huis nemen, maar we vertrouwen onszelf en onze omgeving niet en zo kunnen we ook niet in de verleiding komen. Hij was zo druk bezig met die 3D en 4D foto's en filmpjes dat hij helemaal vergeten is de bloedstroom te laten zien. Maar ach, hij heeft er echt alles aan gedaan én we hebben bijna 2 uur naar ukkie kunnen kijken dus we mogen echt niet klagen.

Ik zal morgen ook verder op iedereen reageren!

Liefs, Tanya

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    goh Tanya... 2 uur! En allerlei dingen geprobeerd, en toch nog zo'n verlegen baby'tje.
    Wel fijn dat hij echt de tijd voor jullie nam! Super

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Paar daagjes niet op de site geweest, wat hebben jullie toch weer veel geschreven zeg :D

@peetje ben blij dat het met jou en romy weer beter gaat. Nu maar hopen dat ze zelf van die ontlasting af komt (zal niet prettig zijn, heeft ze laxeermiddel gekregen hiervoor?)

@zanoni mooi babykamer zeg. Kan zelf niet wachten tot wij onze kinderkamer eindelijk kunnen opzetten, nog 2-3 weken tot de verhuizing! Dan kan ik ook eindelijk beginnen met inslaan van babyspulletjes :)

@kimkivits mooie foto's meid. waar heb je die pretecho laten maken? Wilde eerst geen pretecho omdat er al veel echo's van onze kleine beeb gemaakt zijn maar ik vind die 3D zoooo mooi. Nu wil ik ook!

@tantan heerlijk toch 2 uur naar de beeb kijken

Wij hebben de naam voor onze kleine al gevonden maar die hou ik nog geheim. Voor een jongetje hadden we de namen: Silvijn, Noah, Callum, Laurens, Troy en Aiden.

Ben nu begonnen aan het geboortebord, ga deze zelf maken zodat deze later ook op de slaapkamer van onze kleine meid kan komen te hangen. Wel een hoop werk zeg.

Hier een foto waarvan ik het idee heb gepikt: [​IMG]

20. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hey dames,

Ik ben bijgelezen, maar heb geen tijd om op iedereen te reageren.
    Wil wel even zeggen dat ik blij ben dat Peetje weer thuis is. Wat een verhaal meid. Ik duim voor je dat het de laatste paar maanden onwijs gaat meezitten, dat hebben jullie zeker verdiend!

Twee dingen die ik verder kwijt wil:

1. Vandaag precies 6 maanden! Nog 3 tegaan dus.

2. Dit is mijn 500e berichtje!

Zo, nu moet ik weg.
    Geniet van het prachtige weer en tot snel!

Share This Page