Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Tanya, wat fijn dat ze bij het echo bureau er alles aan hebben gedaan om de kleine goed in beeld te brengen en dat ze daar de tijd voor namen!
    Ik ben benieuwd naar de foto's!
    heb je nog lekker gegeten?

Marloes, ik moet het vragen, maar voel me een beetje blond. Wat is die bij? Ik vind hem er heel grappig uit zien maar wat is het :oops:

Jekkia, veel succes met het geboortebord! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat!

Jody, gefeliciteerd met je mijlpalen!

Geniet lekker van het weer allemaal!
    IK ga hier eens lekker de was draaien (maar nu met een goed doel! De kleertjes van onze kleine meid :) )

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Is iedereen aan het genieten van het mooie weer?

3. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ik ben in iedergeval aan het genieten van het weer want het is hier nu al 30 graden!

Zanoni: wij laten het kamertje in elkaar zetten, koste maar 50euri extra en spaart een boel energie, hihi.....

Peetje: fijn ff weer wat van je te horen. Hopelijk knappen jullie vlug een beetje op, jij en romy........

Kim: hardstikke mooie foto's hoor, terecht een hele trotse moeder!

Lexi: tjee wat maak jij spannende dingen mee......... ppfffff hé!

Jacqueline: hopelijk heb je je goed laten nakijken.....klinkt niet goed hoor......

Zo ga dadelijk eens door een heleboel kaartjesboeken heen bladeren lekker in de tuin.......

twinny

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hela hola,

hier is het binnen lekker, en ga het niet proberen in de tuin (ligt op het zuiden). Daar is het in de schaduw 32 graden, niet om uit te houden.

Net de box in elkaar gezet. Joepie! ! Straks maar weer ff verder opruimen hier. Tis zo'n zooitje, verhuizen ik doe het noooooooit meer.

Kim, wauw wat een mooie foto's. En die worstevingertjes :eek: . I'm in luv.

Jacquelien, dat flauwvallen is echt niet goed. Was je bloeddruk nou goed? Ik ga van m'n stokkie als m'n bloeddruk te laag is.

Peeetje, he bah wat vervelend. Versteende ontlasting lijkt me niet niks, ik hoop dat ze 't er zelf uit kan krijgen en hopelijk met zo min mogelijk pijn. Ik wens je heeeel veeel sterkte. En op jezelf letten he, proberen dingen aan andere over te laten. Als dat kan natuurlijk.

Lexi, gezellig dagje zeg. Maar gelukkig heeft de mevrouw het overleefd.

Tanya, jammer dat hij/zij niet mee wilde werken. Maar wel 2 uur kunnen kijken, das nooit verkeerd toch. Slim van de envelop, hihi ik zou mezelf ook niet kunnen bedwingen.

Jekkia, gaaf dat bord. Een kennis van m'n ouders die verhuurt die geboorteborden enzo. En ik mag voor een leuke prijs zo'n ooievaar die door het raam komt huren.

Jody, gefeliciteerd met je 500ste berichtje en met die nog maar 3 maanden grens. :)

Zanoni, hihi die bij dat is een loopwagen. Je hebt ze in allerlei soorten, was ook speelgoed van het jaar geloof ik.

twinny, geniet ze in de tuin.

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Die optie hebben ze bij ons niet aangeboden, en dat van de verbreeder ook niet. Hmm wel vreemd

Geniet lekker van het zonnetje en van de kaartenboeken!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    en je bent niet eens blond (op de foto dan he) maar... het is een loopkarretje. De kleine kan daar op zitten en dan door het huis racen..

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ooh zie dat Koeky het al opgeschreven had... nou ja, nu 2 keer dan.

Het is echt ZONNIG... pfff Gab zit/ligt in de tuin, midden in de zon.. ik zit lekker koel binnen. Ik ben meer van de kou...

oooh ja..leuk... Vanochtend op bed voor het eerst mijn buik zien bewegen... leuk is dat

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik ben nog steeds aan het wachten op de foto's van tanya! ben zo benieuwd! wel vervelend meid dat die kleine niet mee wilde werken, maar gelukkig heb je wel een paar mooie foto's meegekregen.

jekkia, wat ben jij toch creabea zeg! HAHAHA moet er niet aan dneken om dat zelf te maken. wel een heel leuk idee btw.

jody, gefeliciteerd met je 6 maanden!

moet nu gaan. mama staat te wachten.

dikke x en geniet van het weer!

9. Niet meer actief

Sorry dames, jullie zullen tot morgenavond moeten wachten op de foto's. Krijg ze hier thuis niet mooi ingescand dus dat gaat Marc morgen op zijn werk doen.

Liefs, Tanya

10. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Hallo meiden, ik ben een hele poos hier niet geweest, maar heb net een paar pagina's door gelezen. Allemaal is niet te doen ;)
    Leuk om te lezen en te zien dat et met de meesten allemaal goed gaat. Hier is alles ook oke, we hebben net een korte vakantie in Antwerpen achter de rug, heel gezellig gehad met zn tweetjes, maar ook veel gelopen (en dan merk je dat dat toch zwaarder is dan voorheen) :confused: Volgende week gaan we met de babykamer aan de gang.

groetjes Mona

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    @Hi Monique, bedankt voor je tip met de koppeling. Idd erg handig.

@Adine, wat zul jij genoten hebben op de camping met dit weer...zucht.

@Zanoni, echt een mooie kamer. Ben trouwens jaloers op iedereen die al alles kant en klaar heeft.....Ons babykamer is dan wel af, maar ja, Meallán woont er nog in ;).....
    Mario is wel flink opgeschoten met de verbouwing vandaag, dus de verwachting is toch dat we eind mei klaar zijn...

@Jacqueline, kijk je wel uit met deze hitte en zorg je er wel voor dat je voldoende eet en drinkt! Straks kom je nog een keer ongelukkig terecht. Moet er niet aan denken!
    Ik heb een hele lage bloeddruk, dus ik moet ook altijd voor voldoende vocht zorgen. Zonder flesje water ga ik echt de deur niet uit.

@Peetje, wat een verhaal zeg. Gelukkig gaat het al een beetje beter. Maar doe toch maar rustig aan. Wat betekent het als ze de darmen bij Romy moeten gaan legen? Operatie?

@Lexi, zo, dat was schrikken, zeker. Irritant dat er zo weinig mensen reageren. Je zult zelf maar hulp nodig hebben..

@Kim, wat ligt je kleine er lief bij....

@Tanya, 2 uur beeb kijken, wat een verwennerij! Wat leuk dat je de foto's van het geslacht straks alsnog krijgt.

@Hoi Mona, fijn dat jouw zwangerschap ook voorspoedig verloopt.

Zo, volgens mij heb ik nu alles gehad?Toch?
    Bedtijd.... Groetjes, Melanie

12. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Wij zijn weer terug. Hebben het lekker gehad. Niet te warm en niet te koud. De zee is nog erg koud en dat merk je dan ook.

Voor de rest geen schokkende dingen.

Zanoni, wat een mooi kamertje hebben jullie.

Kim, leuk die foto's. Ik vind het al echt een ......koppie hebben. ;) Overlaad ons maar met foto's hoor, vind ik altijd wel leuk om te kijken.

Sterrekind, ik had ook al van die organisatie gelezen. Zal het in mijn achterhoofd houden.

Peetje, blij dat je er weer bent. Rust lekker uit meis. Mag Romy wel naar school?

Tjee Lexi, was dat schrikken. Ben je al een beetje van de schrik bekomen?

Jacquelien, hoe gaat het nu met je?

Tanya, Jij hebt er echt alles voor over he, om maar langer van je beeb te genieten. :D Het is wel een volhouder hoor. Ben benieuwd naar je foto's.

Jekkia, wat een leuk bord. Ga je die helemaal zelf maken?

Marloes, wat een gaaf loopkarretje. Waar heb je die gezien?
    Leuk he, als je je buik zie golven. Ik kan er uren naar kijken.

Melanie, het was zalig op de camping. Het koelt 's avonds heerlijk af. Wij reden gisteren naar huis en de thermometer gaf 13 graden aan. Eer dat we thuis waren, gaf de thermometer 24 graden. Een temperatuurverschil van 11 graden. :confused:
    Succes met je verbouwing.

Straks naar de vk. Ik heb IE vanmorgen nog gevoeld, ga er dus vanuit dat er geen gekken dingen zijn.

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja hoor, ik ben al van de schrik bekomen. Dat lukte trouwens wel beter omdat ik nog gebeld werd door die agent, dat was wel fijn, ook om te weten dat ze in elk geval niet daar op de markt was overleden...
    Ik denk dat het maar beter is dat niet teveel mensen reageren, want anders werkt de hulp misschien averechts. Maar wel irritant dat toen ik over de markt liep op zoek naar iemand die kon reanimeren mensen me dom aankeken en zelfs iemand vroeg of ik iemand nodig had. Dan denk ik: ja duh, anders zou ik het toch niet vragen?
    Maar ja...

Overigens gisteren ineens een enorme inzinking gehad. Ik lag weer eens op de bank in slaap te dutten en mijn vriend lacht me dan altijd een beetje plagend uit, en ik moest me toch ineens boos huilen! Ik kon er zomaar ineens niet meer tegen dat ik altijd zo vroeg in slaap viel en dat ik altijd zo ongezellig was voor hem.
    Dus ben jankend naar bed gegaan, hij me later nog komen instoppen, ik weer huilen, maar hij blijft zo lief maar elke keer zeggen dat het voor een goed doel is en dat we tenslotte de hele dag gisteren al gezellig samen door hadden gebracht.
    Maar ik had er dus gisteren echt even genoeg van om zo beperkt te zijn in wat ik kan en mag dat ik serieus wenste dat iemand bocco voor één dagje van me overnam en ik weer eens tot na middernacht tv kon kijken en kon eten zonder dat ik na minder dan een bord al vol zat en bij de broodjeszaak een broodje filet americain of gerookte zalm kon bestellen en nog zo van dat soort dingen...
    Gelukkig redelijk over vandaag, hoewel ik wel weer slecht heb geslapen, op de een of andere manier doe ik weer aan 's nachts wakker liggen :(
    En ik moet ook nog eens zo naar de tandarts, dus ik ga mijn gebit maar eens onder handen nemen met de electrische schrobber zo!

14. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

Aug 22, 2006
    443
    0
    0
    goedemorgen dames,

nou, hier weer effe een berichtje van mij.
    Hele weekend vreselijk warm geweest hier in limburg met tuim op het zuiden.
    Zelf onder de partytent was het vreselijk!
    Nou, hier veel harde buiken en heeel dizzy.
    Moet het rustiger aan gaan doen en veel blijven liggen.
    Ik ga dus was minder op het forum komen, maar ik hou jullie wel in de gaten, hihi

groetjes sjaantje

15. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Komt me erg bekend voor, Lexi! Zal er ook wel bij horen, denk ik dan. De afgelopen weken is mijn buik zo waanzinnig gegroeid, mijn buikspieren lijken het soms niet meer aan te kunnen. En ook ik lig 's nachts wakker. En dan ben ik overdag natuurlijk heel erg moe, en krijg dan veel harde buiken. Ik wil ook wel weer eens zonder duizelig te worden lekker in de zon rondlopen, een koud biertje drinken met een broodje met mozzarella en rauwe ham... Al was het maar een keertje, een dag... Ik begrijp je dus helemaal! ;)

Volgens mij moeten we zo denken: over een paar maanden doen we dat allemaal weer, genieten weer van volle teugen van de geneugten des levens ;), maar dan hebben we er ondertussen wel een fantastisch kind bij!

16. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Is iedereen een beetje bijgekomen van het heerlijk warme weekend!
    Ik wel hoor, vond het zalig maar bijna té warm. Kan merken dat ik er nu anders op reageer.
    FF een paar reacties:

@Zanoni: mooi kamertje hoor!
    @Peeetje: fijn om te horen dat je weer thuis bent. Doe maar weer rustig aan!
    @Kim: succes met het zoeken naar een geschikte naam voor dit geslacht. (wij waren juist snel uit de naam voor dit geslacht en niet voor het andere! ... snappen we het nog ;) ) En wat heb je weer mooie foto's meegekregen! Om verliefd op te worden!
    @Tanya: wat een gedoe voor een goed echo resultaat. Gelukkig is het gelukt en is het goed met de kleine. Toch ook een spannende gedachte dat bij de 'echo-man' de envelop met het geslacht van jullie kindje ligt. Kijken of je gevoel gelijk krijgt?!
    @Jekkia: mooi hoor, zo'n geboortebord. Ik denk dat wij het bij vlaggetjes enzo houden....

Hier goed nieuws: we hebben tijdelijke woonruimte. We kunnen voor een half jaar particulier een woning huren. Het is niet heel erg groot, maar prima te doen voor een half jaar. We kunnen er over een maand al in, dus tijdens mijn verlof zit ik al weer lekker in mijn oude vertrouwde omgeving. Voordeel is dat ze waarschijnlijk veel spullen laten liggen (vloer, gordijnen etc.). Ideaal, want om dit voor en half jaar aan te moeten schaffen is ook niets.
    Heerlijk! Kan ik dan ook eindelijk daar de kinderkamer / box in elkaar zetten en alles gereed maken voor de kleine! Heb daar nu zo'n behoefte aan! Nog meer goed nieuws: het hoogste punt van ons nieuwbouw huis is bereikt, dus het dak zit erop. We hopen dat over 4 weken het glas en de dakpannen er ook op zitten. Dan is het huis wind/water dicht en hoeft alleen de binnenkant nog maar (ok, dit duurt ook nog wel ff, maar toch!).
    Het is ons dus allemaal gegund. Heerlijk ons huis snel verkocht, tijdelijke woonruimte gevonden; ik ben ff helemaal gelukkig! :D

Tot snel,
    Liefs Elma

17. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ha Elma, kan me voorstellen dat je gelukkig bent nu! Een last van je schouders, lijkt me. Niet bij je ouders in, maar lekker je eigen plekje, en genoeg tijd om het nog lekker in te richten... Heerlijk! Gefeliciteerd meid. Vier het maar lekker met wat witte paaseitjes (of hou je daar misschien wel niet van, en zou dat mijn ongelofelijke zin in witte paaseitjes zijn? ;) ).

18. Amle

Amle Niet meer actief

Thanx, het is inderdaad geweldig. Toch ons eigen stekkie!
    En ja, witte paaseitjes gaan er hier ook altijd wel in ;)

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Blij dat ik niet de enige ben! Enne... straks in juli ga IK de geboorte dus waarschijnlijk vieren met een heerlijk broodje filet americain, hihi!

Ow en Lma: Gefeliciteerd met je huis! Kijk, zo'n bericht kan je dan helemaal blij maken he! Veel plezier met plannen maken en inrichten!

20. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hee Elma, dat is fantastisch nieuws. Ga maar vast spullen inpakken, zul je zien dat deze maand zo om is.

Lexi, zulke off-day's heb ik ook hoor. Ben zo uitgeput en ik wil weer eens lekker in de tuin wroeten, gewoon mijn schoenen aantrekken en niet om 10.00 uur 's avonds voor del op bed liggen na een middagje visite te hebben gehad. Ik tel echt de dagen af.....

Sjaantje, heb je geen laptop? Maak het liggen weer wat dragelijker.

Net bij de vk geweest. IEtje voelde ik al ,dus er was idd niks mis mee. Bloeddruk goed, 120/80. En ik moet op suiker prikken vanwege mijn leeftijd. :confused: Gelukkig heb ik zo'n apparaatje in huis en kan het lekker zelf doen. Aangezien mijn bloedsuiker altijd heel erg laag is, verwacht ik hier geen problemen mee.

Ik heb vandaag nergens zin in. Ga maar eens mijn schoonzus bellen. Even lekker bijbeppen.

Share This Page