Monique, veel succes bij de VK vandaag Niva, ja opgezette vingers heb ik ook Tanya, dat is echt goede service van dat pret echo bureau! Netjes hoor! En ontzettend leuk natuurlijk! Leuke foto's! En die tekst die je erbij hebt gezet, geweldig! Ik hoop dat de kleine de volgende sessie wel meewerkt! Adine, bleekselderij eten om van het vocht af te komen hmmm... dan maar dikke poten (lust geen bleekselderij) TomenJerry, jij ook al even lekker weg! Geniet ervan meid! Elma, nog gefeliciteerd met jullie woning! Eindelijk een last van je schouders af he meid!
Iedereen bedankt voor de complimenten van de babykamer! Jullie zijn schatten! Ik heb gister veel last gehad van mijn buik. Heb de hele dag het gevoel gehad dat ik een harde buik had. En vannacht en zelfs nu gaat het feest gewoon verder. Ook voel ik Ukkie een heel stuk minder... Morgen maar eens met de gyn over hebben want echt prettig is het niet. Zo nu snel douchen en op naar het werk Nee echt zin heb ik niet (ik ben al stiekem aan het aftellen tot de zwangerschapsverlof) Ben ik erg? Iedereen veel plezier vandaag xx
Nee je bent niet erg hoor, ik tel ook af. En vooral omdat ik nu zit te stressen omdat ik maandag mijn beoordelingsgesprek heb en dan hoor of ik mag blijven... Zou niet weten wat ik moest doen als ik niet mocht blijven, dus zit een beetje in een dipje nu, durf nooit te geloven dat ze me zouden willen houden, vooral na de moelijkheden met lesgeven die ik in de eerste drie maanden van mijn zwangerschap had...
Kom op meid, positief blijven denken! Die eerste 3 maanden van de zwangerschap zijn voorbij en als het nu toch goed gaat met les geven dan moet er toch geen probleem zijn. Als je maar laat zien dat je je inzet en dat alles nu goed gaat. Ik zal voor je duimen!
Ik heb gehoord dat verse ananas ook helpt om vocht af te drijven, dat is misschien iets makkelijker weg te krijgen dan bleekselderij. Hier geen last van dikke enkels maar heb dan ook steunkousen, wel last van dikkere vingers als het warm is en ik veel gelopen heb. Ja ik zit er aan te denken om er 1 aan te schaffen, maar we hebben nog even de tijd omdat de kleine eerst goed moet kunnen zitten en dat is pas met 6 maanden ongeveer (dus pas in de winter). Mij lijkt de lage instap, het brede stuur en de dubbele standaard heel handig. Bij Marc op zijn werk gaan ze een fietsplan invoeren dus we willen hem dan via zijn werk kopen. Ik vind dat hij erg op Marc lijkt toen hij nog een baby was. Maar anderen zeggen weer dat ukkie mijn neusje heeft, maar Marc en ik hebben allebei beetje een wipneus. Ik heb eigenlijk wel de hele dag door het gevoel dat ukkie in mijn tumtum trapt. En dat bosneger-gevoel ook. En veel plassen kan ik de hele dag door wel, dus ik kan niet zeggen dat ik aan het eind van de dag het gevoel heb dat ukkie meer zakt. Vanmorgen keisjacherijnig opgestaan. Ik had enorm last van wiebelbenen in combinatie met kramp, in beide kuiten. Steeds als ik mijn benen ietwat wiebelde schoot de kramp er weer in. Ik ben er maar om half 7 uitgegaan terwijl dat niet eens zo vroeg nodig was. Marc keek ook raar op toen hij terug kwam met Tygo en mij zag zitten op de bank. Hopenlijk blijft het vandaag niet zo. Ik moet om 10 uur bij de kapper zijn en dan ga ik weer lekker mijn haar laten verven en knippen (want dat grijs komt er zooooooooo doorheen!). Liefs, Tanya
Lexi ik sluit me helemaal bij Zanoni aan! Zanoni Toch nog veel plezier vandaag met werken, anders kom je maar een paar keer extra op het forum, gaat je dag zo voorbij! Liefs, Tanya
Dat geen zin om te gaan werken heb ik ook. Ik ben thuis op het moment toch het beste op mijn gemak. Dan heb ik totaal nergens last van en kan ik lekker even rusten als ik wil. Op mijn werk is het toch altijd afzien en veel meer harde buiken en pijn Ik durf niet extra pauze te nemen omdat ik dat lullig vind ten opzichte van de collega's en thuis kan ik doen wat ik wil. Van mij mag het dus ook heel snel 11 juni zijn. Nou ga ik me aankleden en dan zo bij VK buurten. Tot straks, Monique
hoi meiden Tanya: wat een eigenwijze hebben jullie, mooie fotootjes hoor, ben maar te recht trots op jullie beeb Elma: gaaf dat jullie vervangende woonruimte hebben gevonden en jij nu ook kunt gaan inrichten, hihi. Hebben jullie je eigen huisje nu trouwens verkocht? Peetje: hoe is het vandaag met jullie? Waar is Koekensopie eigenlijk? Eveliens computer nog altijd niet gemaakt? Jacqueline: vervangende werk? Bespreek het eens goed met de vk........ Hier ook olifante beentjes. verse ananas was toch om weeen op te wekken? ik ga dat koude voete badje eens proberen vanavond. Trouwens asperges drijven ook vocht af...... Gister rondleiding gehad in ziekenhuis bij verloskamers en kraamafdeling. Was wel fijn te zien waar ik straks lig! Geboortekaartjes moeten we nog een tweede ronde in gaan, wil niet zo snel lukken! ga nu ff de stad in enzo..... Twinny
Mogge, Monique, succes bij de vk. Je zal waarschijnlijk al bijna terug zijn. Meiden, sterkte met werken en nog even volhouden. Twinny, niet teveel kopen he... Ik heb Kar ook al een tijdje niet gezien. Dames, waar zijn jullie? Toch niet allemaal op vakantie? Ik kan donderdag de proefdruk van het kaartje ophalen en gelijk de envelopen. Heb ik weer wat te doen.
Goodmorning Ladies, @Tanya: wat een lieve echo foto's , ik smelt ervan! @Marloes: lekker he, al die schoolvakanties in het onderwijs. Zelf werk ik als secretaresse op een middelbare school, en heb dus ook alle vakanties vrij. Ik kom op 10 weken, plus nog wat losse dagen... heerlijk, zeker als de baby er straks is! En nog een voordeel van onderwijs: betaald ouderschapsverlof. Ik neem die in 1 keer op, dus 3 maanden extra vrij! Wat nu goed uitkomt i.v.m. verhuizen. @Twinny: ons huis is binnen 2 weken verkocht! Het is nog onder voorbehoud van financiering, maar hier verwachten we totaal geen problemen mee! Gisteren heb ik de geboortekaartjes al besteld, lekker vroeg, maar dan hoef ik daar niet meer aan te denken als we weer druk aan het verhuizen zijn. Ben er toch, na alle discussie met mijn man, erg tevreden over! Tevens heb ik gisteren mijn navelpiercing eruit gehaald. Het ging tot nu toe steeds heel goed, ook de VK vond het er nog goed uitzien. Totdat het dit weekend begon te irriteren en ontstoken raakte. Gelukkig alleen nog rood en geen pus o.i.d., maar na veel wikken en wegen heb ik toch besloten om de piercing eruit te halen. Ik denk dat ik het gaatje ook gewoon dicht laat groeien. Heb hem nu 10 jaar gehad (ja, ik was 14..) en de tijd van korte truitjes e.d. is toch voorbij. Mijn man vond ook dat ik het gewoon maar uit moest doen. Maar het had toch enige sentimentele waarde.. Ach, kan later altijd weer een nieuwe nemen... Ben nog steeds in een 'happy mood' vanwege het vinden van een tijdelijke woning. Nu alleen straks de stress nog van het verhuizen, maar als we dan éénmaal te plek zijn, kan ik heerlijk gaan genieten van mijn verlof en het inrichten van de babykamer! Kijk er nu al naar uit. De verwachting is dat we rond half juni over zijn... Verder eigenlijk geen nieuws. Liefs Elma
Jammer, dat het wat kouder is. Ik heb lekker 2 dagen in het zonnetje gezeten. Wel had ik een aardige dip omdat er bijna niks (zeg maar niks) in mijn kledingkast ligt wat ik met warm weer aan kan. Ik ga vandaag maar even bij Miss Etam kijken en bij H&M, ook voor Pepijn want die jongen heeft ook geen zomerkleren meer. Donderdag gaan we naar Beverwijk daar is een Babydump en een Prenatal, lekker neuzen en shoppen. Ook de kaarten voor de dozen inleveren. Fiets, zo'n mamafiets was voor ons geen optie want de kleine moet vanaf het begin al mee, wij hebben nu een bakfiets en ik moet zeggen hij is super! Vocht,ik hou gelukkig nog weinig vocht vast wel loop ik met warme dagen de hele dag met een glas water in de ronde. Harde buiken, daar heb ik wel veel last van. Gister kreeg ik er ook steken bij, die zijn gelukkig weer weg.
Elma, ik kon mijn piercing van mijn navel na de bevalling gewoon weer inzetten, alleen mijn tong was dicht gegroeid.
Ooooh, ik dacht dat het gaatje van een navelpiercing wel binnen een week dicht zou zijn. Heb je hem steeds doorgeprikt ofzo? Mijn tongpiercing heb ik nog gewoon in, deze is me bijna heilig! Helaas moet ik volgend jaar een kaakoperatie ondergaan en dan moet die er toch uit, baal ik nu al van . Tongpiercing gaatje groeit binnen een dag ook dicht!
Ik heb ook een navelpiercing, maar deze heb ik er al maanden uit en 1 keer per 2 weken doe ik hem even een (half) dagje in. No problem..... Dan is het nog helemaal niet dichtgegroeid ofzo hoor..... Dus ik hoop dat dit ook zo is tot na de bevalling. Ik heb vannacht al gedroomd dat ik al bevallen was en ik mijn buik zag.... Zag er goed uit, best wel plat al voor na een bevalling en geen strepen! (De baby is niet in beeld geweest, haha.) Groetjes Miep
Ik ben ook weer terug van VK. Alles was goed en ik heb een mega groeispurt gehad ( dat had ik zelf ook al wel gemerkt) De buikpijn waren dus idd gewoon mijn buikspieren. En de harde buiken hebben daar ook mee te maken, omdat dat ook je buikspieren zijn die dan samentrekken. Niet erg dus, alleen maar lastig. Bloeddruk was goed, dus vocht komt niet daarvandaan. Veel drinken en voeten omhoog, meer kan je er niet aan doen. Zaterdag? Even een vraagje, hier staat nog steeds op de kalender voor komende zaterdag dat we elkaar gaan ontmoeten. Maar hoe zit het daar nou mee? Moeten we dan niet concreet even iets gaan afspreken? Groetjes Monique
Toevallig zat ik daar net ook aan te denken, Monique. Ik ben bang dat ik af moet haken. Zo'n dag weg red ik dus niet meer. Eer dat het dan avond is, lig ik met hoofdpijn op bed.
Ik dacht ook net aan zaterdag a.s. Ik weet dat het o.a. ook mijn voorstel was om elkaar voor de bevalling al te ontmoeten en ik zou ook meegaan, maar moet helaas afhaken. Mijn schoonouders zijn donderdag 32 (?) jaar getrouwd en hier 'moeten' we zaterdag naartoe. Tevens hebben we zaterdagavond ook nog eens een verjaardag! Sorry, sorry, sorry: ik ga het dus echt niet redden! Voor de meiden die elkaar wel ontmoeten: heel veel plezier; ik hoor graag hoe het is geweest. Ik beloof aanwezig te zijn bij de bijeenkomst na de bevalling - met baby! Liefs Elma
Ik denk dat niet veel mensen hier nog aan hebben gedacht of uberhaupt nog fit genoeg zijn om zo'n dag te kunnen doorbrengen. Ik ben helaas ook een van de mensen die moet afhaken. Heb hier helemaal niet meer aan gedacht en we hebben ondertussen al een afspraak in Belgie bij mijn schoonouders. Sorry ladies!