Nee dat was het ananashart wat weeën op kan wekken, ik heb het over wat eromheen zit (dus het lekkere gedeelte). Liefs, Tanya
Daar zat ik ook aan te denken. Volgens mij zijn er nog maar weinig die zo'n dag nu nog redden. Toen voelde we ons nog heel goed, maar je merkt toch wel dat je nu een behoorlijk gewicht mee zeult. Hoe denken de andere er over?
Ik was al niet van plan om te komen, toch denk ik dat er wel wat in zit dat een aantal mensen het niet meer trekken nu..Aan de andere kant is het best lullig voor de mensen die er speciaal vrij voor gevraagd hebben op rekening mee gehouden hebben. Maar zoals ik al zei, ik zou al niet mee, dus ik hou me effe afzijdig
Elma, ik heb het gaatje tussendoor nooit door geprikt. Ook ik wilde mijn tongpiercing inhouden maar vanwege de keizersnede moest hij eruit. Wel zijn er nu speciale kunststofpiercings te krijgen die je volgens een vriendin gewoon mag inhouden tijdens een operatie. Voor de shoppers onder ons, van donderdag t/m zondag, 20% korting bij Prenatal op het gehele assortiment. ** Op een paar merken na.
Meiden, wat een rust hier! @Sterrekind: ik kijk wel ff hoe het met de navel gaat. Ik desinfecteer hem nu 1x per dag en als volgende week de ontsteking weg is (hoop ik) dan probeer ik wel of de piercing nog past. En anders is het jammer, dan maar geen navelpiercing meer. Heb er al 10 jaar van genoten! Mijn tongpiercing probeer ik volgend jaar met de operatie ook in te houden, inderdaad kunstof! We zien het ook wel! Bedankt voor de 'Prenetal tip'. Maar ff kijken dit weekend of er wat tussen zit. Liefs Elma
goeienavond ff snel update ben bij vk geweest alles was goed, heb alleen een beknelde zenuw in mijn bekken doordat uk erop drukt en hierdoor heb ik dus vanuit mijn onderrug tot aan mijn voeten pijn. alsof ik een marathon heb gelopen. kan niet veel meer lopen hoewel ik wel beetje blijf doen door de pijn heen om actief te blijven ben nu echt ongelooflijk stijf. verder alles goed. groetjes Wietske
ik had de prenatal mail ook.. wij gaan voor het matrasje kijken kun je iets aan die zenuw doen, Tomenjerry? Jammer trouwens dat de meeting niet doorgaat.. al was ik er toch al niet... Misschien dan idd als de baby´s er zijn.. LEUK
even goed nieuws voor iedereen die moon85 volgde.. na 2 miskramen (juni en oktober) heeft ze weer een streepje op de test staan...
navelpiercing... ik heb de mijne al ruim 2 jaar eruit..laaats heb ik nog eens geprobeerd en ik kon er gewoon door heen komen, moest wel een beetje druk uitoefenen. toch heb ik de piercing weer eruit gelaten want ik vind mijn navel niet zo mooi, puilt nu bijna uit.. vandaag 1,5 uur naar mijn babytje kunnen kijken. Was op de fontys.. erg leuk, die juf zij dat ik een modelbaby had omdat alles zo duidelijk en goed te zien was. Het geslacht is door 2 verschillende dames geraden. dus zal het zeker goed zijn! heb mooie fots mee gekregen.. Morgen mijn 3d echo... dus deze week is echt TOP!
Navelpiercing; ik heb sinds een paar dagen een zwangerschapspiercing. Ik had de andere er al een paar weken uit maar doordat ik de piercing er elke dag even indeed om dichtgroeien tegen te gaan begon deze te ontsteken. Het gaatje begon door de ontsteking ook dicht te gaan. Heb toen toch maar een zwangerschapspiercing gekocht. Heb er best last van gehad! Maakte het wel goed schoon en weekte de piercing/navel 1 keer per dag met afgekoeld gekookt water met zout erin. Nu is het weer ok. @tomenjerry; datk linkt niet fijn een afgeknelde zenuw, is er een oplossing voor? Ga donderdag ook naar de prenatal, het kamertje wordt s'morgens bezorgd dus kan ik sávonds even voor een matrasje en bedtextiel kijken. Gr Jacquelien
Dank jullie wel, meiden! Heb vandaag met een vriendin erover gepraat en erg veel gehuild weer. Ben zo onzeker over mezelf en zit er zo over in de stress! Moet er niet aan denken dat ik straks wéér geen baan heb, niet alleen vanwege het geld, maar ook omdat ik zeker weet dat ik geen fulltime moeder wil zijn en me zonder baan heel onvervuld zou voelen. En dan: ik zou niet weten wat ik dan verder nog kan doen, qua werk. Ik kan verder niks, en dan blijkt dus blijkbaar ook nog dat ik dit niet kan? Zucht, HIER krijg ik nou harde buiken van, en daar had ik tot nu toe nog helemaal geen last van...
hebben ze na die paar mindere weken laten merken dat ze nog steeds vinden dat het niet zo goed gaat? Of heb je wel het idee dat ze positief zijn en het zien zitten?
Hey, ladies, wat lees ik nou? Sta ik zaterdag in mijn eentje om 12 uur voor de Burger King (sorry peetje)?
Hoi meiden, Ik kom even snel zeggen dat alles prima gaat hier! Ik loop een heel stuk achter met lezen, het zal ook wel weer een weekje duren eer ik echt tijd heb om bij te lezen. We gaan van het weekend weg en ik moet nog e.e.a voorbereiden. Ik heb het gewoon lekker druk druk druk. Morgenavond voor het eerst op zwangerschapsgym (Mensendieck) Ik ben benieuwd. Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat? Sorry voor dit ego-berichtje...
Nou het viel nog wel mee om biuj te lezen. Peetje, wat een pech meid. Hou je goed! Ik heb al veel over namen gehoord, ik ga ze nog even voor mezelf houden, maar we hebben wel een idee. (gelukkig) Hele gewone Nederlandse namen... Nou ik ga mijn bedje opzoeken, weltrusten
Hoi dames! Even kort hoor, want het is al laat. Mooi dat Moon85 positief getest heeft! Hopen dat ze er nu langer van mag genieten. Sonya one love: Wat zul jij hebben genoten van die 1,5 uur! En morgen (eh vandaag) alweer een echo? Veel plezier! Melanie: Eet smakelijk zaterdag! Haha, ik was al niet van plan om te komen, maar je mag mijn frietjes en ijsje ook wel opeten hoor! Lexi: Maak je niet al te veel zorgen he! Vaak is het zo dat zwangere vrouwen zich gewoon teveel zorgen maken om iets wat achteraf niet zo had gehoeven.... Rustig aan, eerst maar afwachten wat ze zeggen! (Voordat je je zorgen gaat maken die harde buiken veroorzaken!) Met mij gaat het op zich wel goed. Ik kan wel merken dat het werken lichamelijk zwaarder wordt, maar ik hou het nog wel vol hoor. Ook heb ik last van mijn hooikoorts en dat is minder leuk.... Morgenochtend voor APK naar de VK. Ben benieuwd naar mijn bloeddruk enzo, want ik schreef laatst immers over dat ik bijna flauwgevallen was. Nu gaat dit wel weer beter, maar ik ga het wel even noemen bij de VK. Volgens mij ligt ukkepuk erg hoog, ik voel het nu al regelmatig tegen mijn ribben trappen.... Ben benieuwd of de VK morgen kan voelen hoe ukkepuk ligt! Nou ik ga mijn bedje opzoeken, moet er om 7:45 uur weer af..... Oant moarn dames! Groetjes Miep en ukkepuk.
Goeiemorgen! Lekker geslapen allemaal? Ikke wel, alleen wat te kort.... Mijn vriend kwam 6.15 uur thuis (nachtdienst) en dat hoorde ik en kon niet meer slapen. En ukkepuk gaf me steeds schopjes, dacht zeker dat we van bed af moesten. Pfff, gisteren zat ik op een heerlijke bank, maar kon er moeilijk uitkomen! Haha, begint nu echt lastig te worden hoor die dikke buik. Ook met veters vastmaken enzo. Ben dan bang dat ik ukkepuk 'knijp', maar dat zal wel wat meevallen toch. Ik heb trouwens die mail ook gekregen met 20% korting op spullen bij prenatal. Misschien binnenkort maar even kijken of ik nog wat nodig heb.... Scheelt toch aanzienlijk. Nou ik ga wat eten en douchen. (Moet om 9:10 uur bij de VK zijn.) Groetjes Miep
Goedemorgen Ladies. Miep, veel plezier bij de vk! Ik moet om 8:40 bij de gyn zijn. En als het goed is krijgen we een groei echo. Ik ben benieuwd naar ons kleine meisje! Tot later vandaag!