Hoi Evelieveling, ik zag het. Hoorde het al van meerdere mensen dat je na de nuvaring erg snel zwanger kunt zijn. Had het alleen niet verwacht! Koeky, dat is inderdaad lastig, ik heb het er zelf ook al over gehad met mijn vriend. Ik vind het een moeilijke beslissing, of je die tests wel of niet laat doen.
Nou mensen het besluit is gevallen we gaan het vanavond aan de a.s. opa's, oma's en ooms en tantes vertellen. ahhhh
Joepie! Leuk hoor! Mijn moeder moest er gisteren wel een traantje van weg pinken, mijn vader was vooral verbijsterd geloof ik. Zei niet erg veel. Maar dat komt nog wel.
Komt dat bij jullie in de familie voor? Of heeft dit te maken met je mk, dat ze daarop willen gaan testen. Want het is toch niet standaard dat je daar op getest wordt?
hey lieve meiden! twinny die test van jou! WOW super zwanger ben je hahaha nou morgen is the big day! dan gaan we het mijn schoonouders vertellen. wil jullie niet lastigvallen met mijn problemen hoor maar moet het ergens kwijt... ben zo zenuwachtig! gartkloppingen heb ik ervan en de misselijkheid wordt hierdoor alleen maar erger ik ben zo bang voor de reactie van mijn schoonmoeder en schoonzusje. mijn schoonvader is superblij en gaat huilen, dat weten ik en leon zeker maar dan de rest nog... bibber bibber... nou meiden helpen jullie me er morgen een beetje doorheen als ik op me werk zit? dikke x
Wij hebben zondagmiddag getest met een digitale test van CB. Gelukkig geen gedoe met vage strepen: 'gewoon' zwanger! We hebben maar 1 test gedaan. Ik heb er nog 1 liggen, maar waarom zou ik die doen? Ik ben niet ongesteld geworden en mijn boobs zijn mega gevoelig! Een heerlijke kwaal kan ik vertellen! Sowieso omdat het de enige kwaal ik tot nu toe! Oké een beetje lichtelijke menstruatiekrampen, maar dat schijnt heel normaal te zijn. (ik wil ook niet anders horen natuurlijk) Wij hebben het al vrij veel mensen verteld. We hebben meteen mijn ouders en zussen gebeld (wonen andere kant van het land) en zijn naar hubbie zijn ouders gegaan. Ook nog wat vrienden gebeld! We zijn vol vertrouwen en mocht het misgaan dan zijn dit ook de mensen die het horen. Maar die onzekerheid waar ik over lees herken ik wel.... waren we maar vast 2 maanden verder.....
Hoi Kim, ik herken je onzekerheid! Ik zat gisteren bij mijn eigen ouders nota bene met kloppend hart en trillende stem! Op de een of andere manier kon ik hun reactie totaal niet inschatten. Gelukkig waren ze blij! Het komt vast goed, als ze de eerste schok te boven zijn. Tuurlijk zijn wij er hier, morgen!
Hey Kar76, volgens mijn banner ben ik een dag verder dan jij, maar ben ik een week later uitgerekend! Apart!
Wij gaan het zaterdag ook aan mijn schoonouders vertellen. Ik vind het ook superspannend. Vriendjelief denkt dat ze gaan huilen van geluk. Schoonmama had me al laten weten dat het tijd werd dat haar zoon vader ging worden, hihi. Vanmorgen een nieuwe test gedaan nadat ik gisteren huilbuien had van onzekerheid. Ik ben zo bang dat mijn lichaam faalt. IK wil het vruchtje zo graag houden, ik wil dit zo ontzettend graag. En de nieuwe test was echt in no time positief. Een nog dikkere plus dan de vorige keer! Die onzekerheid zal er wel bij horen...
Ik heb vanmorgen ook nog een test gedaan. Nog steeds positief. Zo volhouden dus. Zaterdag wil ik nog een test doen, want dan ben ik pas echt overtijd. Volgens mij ga je pas echt goed ademhalen als je het hartje hebt horen tikken. Ik heb af en toe best last van een soort ongigevoel. Heeft iemand van jullie dat nu ook?
Nee, geen ongi gevoel. Wel een soort van trekken in de buik, vooral in de liezen. Lijkt ook wel of ik een bal in mijn buik heb. Ik vind het toch wel heel apart dan zo'n klein erwtje al zo'n gevoel kan geven. Prenatal is hier aan het verbouwen. Ik ben er nog nooit geweest, en nu ik er heen wil.... In December is de opening! Dan sta ik er als eerste.
Ik had maandag en gisteren een heel erg ongesteldheidsgevoel. Pijn in mijn onderrug, zware benen en een raar gevoel in mijn buik. Inderdaad of er een bal zat. Nu is het allemaal weg. Heb alleen vreselijk veel dorst de laatste dagen.
Hihi, ik kon het ook al niet laten om even bij de babykleertjes te gluren. Het idee, dat je ze straks dan echt voor je eigen beeb kan kopen. Ik heb jaren lang voor andere babykleertjes uitgezocht. Nu mag het straks lekker voor mezelf. Mag wel een stevig slot op mijn portemonee gaan doen.
Ik heb vorig jaar in de Efteling al een rompertje van pardoes gekocht. Zooo leuk. Ik kon het echt niet laten liggen
Het moet me toch even van het hart dat ik dit zo leuk vind. Allemaal meiden die ongeveer even lang zwanger zijn. Ongelooflijk fijn!
HEY evelieveling, ik heb dat ongie gevoel ook hoor meid. de VK zei dat dit normaal is. nou ik heb de koopkriebels ook al goed te pakken hoor! heb me echt goed moeten inhouden om niet al kleertjes etc. te gaan kopen
Hallo juli mama's Van harte gefeliciteerd met jullie zwangrschap. Lekker genieten op de roze wolk! Die onzekerheid en buikkrampjes horen er allemaal bij hoor Liefs, Bibi
Goede morgen allemaal. Nou het nieuws is goed gevallen, gelukkig. Iedereen was erg blij. M'n broertje wil een neefje haha, kan die computerspelletjes met m'n doen. Hahaha