Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Jullie zijn allemaal schatten! Had zefs de tranen net in mijn ogen staan.

Als het blijft dan zal ik de gyn bellen! Belooft!

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja! en anders kom ik ook nog even boos om het hoekje kijken!

*puh*..<= slaat armen over elkaar en trekt eigenwijs gezicht

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    YES! Het is me uiteindelijk toch gelukt! Alles is weg nu. Tijd voor mezelf!

Ik moet alleen nog even navragen hoe ik ouderschapsverlof moet aanvragen, en wanneer. En dat P&O mijn baas achter zijn broek moet zitten om verlenging van mijn contract aan te vragen wegens zwangerschapsverlof. Maar dat komt wel.

Straks denk ik even naar Prenatal, badje etc kopen, met 20% korting.
    Zou die korting ook op de meubeltjes gelden? Kon er in de mail niets over vinden in de kleine lettertjes dus ga ervan uit van wel. Dat zou schelen..!

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoe krijg je een foto in je berichtje?

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo meiden

Alle meiden die er doorheen zitten, verdrietig zijn etc: een hele dikke knuf van mij.

Alle meiden met klachten van harde buiken en andere pijntjes: twijfel niet om te bellen met vk of gyno. Beter een keer te veel gebeld dan te laat.......

Heb mooie fotoos voorbij zien komen van buikjes en kindjes, geniet er maar van.......

Ze zijn bij ons nu hard aan het timmeren, ben zo benieuwd hoe het dadelijk wordt. Daarna ga ik de kat weer ophalen, want die werd vandaag gesterilliseerd. Morgen gaan we kaartjes bestellen.
    Heb alle kleertjes geinventariseerd en we hebben best wel veel :oops: ..... maar zo lief al die kleine kleertjes!

grtjs
    Twinny

6. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Twinny, foto's! :)

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Het is hier erg stil...
    Zo halen we de april mama's nooit meer in ;) :)

8. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Iedereen doet nu braaf haar middagslaapje. :D

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Zit ik hier op m'n werk....
    Ach nog een uurtje en dan weer naar huis :)
    Ook maar een middag/avond slaapje doen :)

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Als dat kan zal ik het zeker doen. Slapend rijk worden. :D

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nee ik doe (nog) geen middagdutje hoor, hoewel ik niet veel nodig heb daarvoor...

Ook van mij een virtuele knuffel voor de mensen die dat nodig hebben!
    En laten we hopen dat ik die komende maandag niet terug hoef te vragen wanneer ik hoor of mijn contract verlengd wordt...

Kar: fijn zo'n baas zeg! Heeft die zelf kinderen? Want voor mannen is het altijd wel makkelijk om bepaalde dingen te zeggen en vrouwen af te zeiken als ze het moeilijk hebben tijdens hun zwangerschap, maar als ZIJ kinderen willen dan komen ze er altijd makkelijker vanaf!
    De rector op mijn vorige school was er zo een: kon je rustig in je gezicht zeggen dat je dan maar niet had moeten werken als je kinderen had wanneer je kwam zeggen dat je met je kind urgent naar het ziekenhuis moest (collega van me heeft dat gehad), ERG vrouwonvriendelijk!
    Soms zijn mannen van die sukkels he! Maar ja, weten zij veel? NEE!

Ik ga ff bankhangen, heb er dringend behoefte aan!

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    peetje was ook lekker aan het bankhangen.

kar.. hier een foto gewoon?
    dan moet ergens je foto wel al geupload zijn en dan de code(onder eigenschappen) kopieren..

13. Niet meer actief

Tnx ladies, voor de knuffels!

Kar, je bedoelt een foto in een berichtje wat je dus meteen ziet? Je moet hem eerst uploaden via bijv Photobucket http://photobucket.com/. Via photobucket (je moet wel eerst een account aanmaken, is gratis) => de IMG-code kopieren, en hier plakken , dus dan krijg je te zien [ IMG]blablabla[ /IMG] (zonder spaties dan). Je kan hem ook via http://www.tinypic.com/ uploaden, dat is ook gratis en je hoeft daar geen account aan te maken. En ook hier de IMG-code kopieren en hier op dit forum plakken. Het voordeel van photobucket vind ik dat je je eigen albums aanmaakt en dus weer gauw bij je eigen foto's kan, bij tinypic moet je hem elke keer opnieuw uploaden. En bij beide kan je ook video's uploaden.

Liefs, Tanya

14. Niet meer actief

Hahaha, Peeetje was me voor!

Vandaag is echt zo'n dag die ik heeeeeeel gauw wil vergeten! Ik had al verteld van gisteren en vannacht. Was ik vanmiddag de hond aan het uitlaten, hond deed vrij normaal (lees elk grassprietje uitvoerig besnuffelen) en ineens, klabam :confused: ! Lig ik daar op de grond. Hond ging heel verbaasd naast me zitten, mijn enkel begon te kloppen en mijn knie begon zeer te doen. Ben ik gewoon door mijn enkel gegaan over een ellendig rottakje :evil: ! En wat ik ook erg vond, 2 mannen zagen het gebeuren en stonde erbij en keken ernaar :evil: :confused: !Ik heb nu een blauwe knie (past ie goed bij de andere ;) , harde aanraking met de trap vorige week) en een dikke enkel, kreeg mijn steunkous niet eens fatsoenlijk uit! Lang leve de bloedverdunners! En vanmiddag werd ik steeds telefonisch lastig gevallen door de apotheek met iets wat ik al heel lang niet meer heb (het ging over wekelijkse recepten, heb ik al 2 jaar niet meer, heb nu maandelijkse, en ook waarom ik mijn medicijnen die ikal 2 jaar niet mee heb niet meer kwam ophalen. Later bleek dat ik een stagiaire aan de lijn had en niet wist wat ze aan het doen was...), door Yves Rocher van als-ik-nu-wat-bestel-krijg-ik-een-geweldige-aanbieding! Evenals neckermann, zelfde telefoontje. En toen besloot de PC om ook maar steeds vast te slaan, grrrrr! Kortom, een k*tdag en hij is nog niet eens om!

Liefs, Tanya

15. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Ik was de kleertjes aan het schiften en ben maar aan het wassen geslagen.
    Vanavond naar prenatal voor matrasje en nog wat beddengoed.
    Moet eigenlijk ook nog 2 kruiken, ik zie wel even.

Zonnet belde mijn baas nog, ik blijf ziek en ga therapeutisch werken als dit lukt. Ben ik wel erg blij mee, hou ik nog wat contact met bewoners en collega's. Ga wat kleine klusjes doen. Viel allemaal best mee, stom dat je daar zo tegen op kan zien.

Gr Jacquelien

16. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

tanya en kar, ik hoop dat jullie je snel beter voelen.. en ja zeker de bellen als jullie het niet vertrouwen!

tanya...jij ook op de kop gehangen? :) lachen zeg wat we er wel niet voor over hebben he om ons kleintje te kunnen bewonderen.
    mijn moeder en mijn mannetje vonden het maar niets...ze vonden het zielig voor de baby... dus ik heb er maar 3 minuten gehangen...en ja het was zeker een raar gevoel toen. hahahha ach ja op naar poging 2...en ja die Jack is echt een geweldige man.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    voor alle dames die hem nodig hebben..

heb verder een mooi kamertje gezien..(jody?) echt mooi.

verder gaat alles goed hier.. beeb is druk aan het spelen. :D

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    pfff.. vandaag op mijn werk.
    (moet ik eerst vertellen dat ik heel goed ben in het volgen van 2 gesprekken)
    Ik zat met collega te kletsen.. zit directeur en teamleider een paar tafels verder.
    Hebben het over de planning van volgend jaar en mijn vervanging.. noemen ze een naam van een mogelijke vervanger....... IEEEEEEEEEEEEKS... vreselijke jongen, totaal niet het type voor onze kids. (maar officieel heb ik natuurlijk niks gehoord) en na mijn verlof moet ik met hem samenwerken..
    Hij is erg formeel, ... en..... heeft 3 jaar achter me aan gelopen brrrrrr

Kan toch wel laten vallen dat ze hem niet moeten nemen? ? ?

19. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Alle meiden met een dip, hier dikke knuffel.

Tantan, nog een extra knuffel voor jou.

Werk, belangrijk? Tuurlijk maar je kindje is veel belangrijker.
    Met Pepijn ging ik ook maar door ondanks alle harde buiken, gevolg hij kon niet draaien en daardoor een keizersnede gehad.
    Nu ben ik al snel wat uren in de ziektewet gegaan en ik voel dit kindje heel veel draaien.

Jody, jij heb toch die tas van little company?
    Ik heb hem ook gekocht, in het rood. :)

Marloes, ik zou er voorzichtig iets overzeggen.

Vanmiddag bij Prenatal en Babydump geweest, lekker wat spulletjes gekocht en 1 jurk.
    Ik wilde meer kleren maar vond niks leuk op die jurk na dan. :(

20. Niet meer actief

Nou, ik kom net terug van de huisartsenpost en ik had echt een l*l van een arts! Ik hield het niet meer van de pijn, zelfs als ik gewoon zat deed het ongelooflijk pijn. En ik had ukkie al sinds 2 uur vanmiddag niet meer gevoeld wat ik normaal wel altijd doe. Tja mevrouwtje ( :evil: ) hij is gewoon verzwikt hoor! Ik ben in mijn leven al zo ontzettend vaak door mijn enkel gegaan dat ik heus wel weet hoe een verzwikking voelt, maar ja ik ben 'maar' patient. Mijn enkelbanden doen niet pijn, maar mijn bot. Hij heeft er een rekverband omgedaan, maar nu doet hij nog meer zeer. Als ik nog zo'n last blijf houden ga ik gewoon terug naar mijn eigen huisarts. Hij vroeg niet eens naar ukkie, dus ik heb zelf maar gezegd dat ik hem niet meer gevoeld had sindsdien. Tja mevrouwtje ( :evil: ) dat hoort erbij! Gelukkig is uk nu zijn schade aan het inhalen, dus op dat vlak ben ik weer gerust. Ik had ook gezegd dat ik, doordat mijn enkel zo zeer deed en ik dus heel moeilijk kon lopen, dat ik meer last van mijn bekken en schaambeen kreeg die al zo'n zeer deden. Tja mevrouwtje ( :evil: ) pijn hoort erbij :confused: , gewoon lopen, voet goed afrollen, dan heb je geen last van uw bekken. Nee, dan lig ik op de grond te kreperen van de pijn in mijn enkel! Ik had ook gezegd dat ik sinds het avondeten mijn steunkous met moeite uit had gekregen omdat ik hem niet meer kon verdragen (zelfde been). Die arts zei ja mevrouwtje ( :evil: ) dat zie ik en dat is niet de bedoeling he? Nou, ik kreeg echt wurgneigingen van die man met zijn mevrouwtje! Marc is niet thuis want die is weer gaan darten in Oosterhout, dus ik had een goede vriend gevraagd om te rijden, maar zelfs die was flabbergasted terwijl hij normaal echt niet op zijn mond gevallen is. Affijn, ik ga morgen maar eens iemand charteren om Tygo uit te laten, want dat zie ik nu echt niet zitten.
    Sorry dames, was weer een ego-berichtje van mij. Ik beloof dat ik morgen echt op iedereen zal reageren. Ik ga nu strompelen naar de bank en neem ondertussen mijn fleece-deken mee en ga lekker ER kijken!

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina