Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier nog 1 hoor... ok 1 a 2 keer overgeven in de week, maar daar ben ik aan gewend. Heb m'n buikje sinds deze week pas ontdekt, dus ook nog geen gekke dingen... Sta ook nog fulltime voor de klas en deze maand extra druk met praktijkexamens.

maar ik ga niet zeggen: het is zoooooooo leuk zwanger zijn. Nee, heb nog een roze, of hier dan blauwe wolk ontdekt. :)

Vandaag bij de prenatal een matrasje gekocht en alle andere spulletjes voor het bedje. Pfff erg veel. Matrasbeschermer, moltonhoeslaken,moltonzeiltje, hoeslakens en nu nog onthouden hoe het ook al weer moest..haha. Bel m'n moeder wel als het niet lukt.

Vanochtend belde ze van Kidsfactory; de kinderwagen is er al! Gelijk m'n moeder gebeld (die betalen) en gaan hem morgen halen. Leuk!

Vanmiddag trouwens ook een gave luiertas gekocht. legergroen met felle bloemen erop en een lime groene bies.. past goed bij de kinderwagen.

Geloof dat we de uitzet nu wel zo'n beetje klaar hebben? Zal eens kijken wat we nog nodig hebben.

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden!

SORRY voor late reactie maar had gewoon ff mijn week niet. mijn moeder logt onder mijn naam in dus dat was degene die vanochtend had gekeken hahaha op die manier kan ze lekker met jullie meelezen. ik heb ook niet veel meegelezen deze week dus moet helaas weer 20 pagina's doorspitten hahaha

reden waarom kimmetje er niet was is omdat ik gewoon zo moe was, en weer die klote harde buiken had. sinds gisteren ook weer pijnlijk en ook onder mijn ribben zeg maar. vanochtend weer alles ondergekotst en last van mijn buik dus toch maar (dankzij mijn mama) de verloskamers gebeld. ik kon weer langskomen. dus net weer naar het zh en ctg, inwendig onderzoek bla bla bla blijkt dat mevrouw kivits WEER een blaasontsteking hefet en dat we er gelukkig weer op tijd bij waren.... begin me beetje te schamen hahaha

maarrrrrrrrrr heb net de medicijnen opgehaald dus we zien het wel weer. moet sowieso donderdag terug naar de poli en dan kijken we weer verder.

zo nu ga ik eerst de meiden die niet willen bellen op hun flikker geven! POTVERDIKKEME gewoon bellen! zo zie je maar weer, ik wilde ook niet bellen maar dankzij mijn mama waren we er weer op tijd bij. die mensen vinden het echt niet erg als je belt want beter voor niks dan te laat!

nu ga ik ff verder lezen en reageren op iedereen (kan ff duren hahaaha)

dikke x

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    lma, PRACHTIGE buik! je bent idd flink gegroeid maar je bent heel mooi zwanger! en die kilo's tja.... niks aan te doen hahaha je ziet er goed uit meid.

jody, jij hebt echt een gave kamer! vind dat wel wat hebben dat strakke. onze kinderkamer is niet zo strak als die van jullie maar de rest van ons huis is wel zo'n beetje ingericht. koloniaal maar dan wel strak zeg maar. heel erg mooi!
    ps. zag ik die commode ook niet bij iemand anders in het album staan maar dan in het rood.....?

jekkia, hier ff een dikke knuf. als ik het zo lees zit het jullie niet mee allemaal. probeer rustig te blijven want straks gaat het (heel begrijpelijke) stressen je nog meer problemen opleveren met je kindje.

tanya, wat een eikels daar bij de ha post! als ik jou was zou ik gewoon voor de zekerheid ff naar de ehbo gaan en een foto laten maken. wie weet heb je wel een scheur in je bot ofzo? kan nooit kwaad toch? ik haat die dokters die vrouwen (vooral zwangere) bagetaliseren (schrijf je dit zo?). dikke knuf hier en veel beterschap

twinny, ben benieuwd naar je kamertje! zet er maar snel foto's op zodat wij ook mee kunnen genieten!

marloes, wat lekke rdat je nu bijna klaar bent met je uitzet! dat scheelt veel he die 20% korting bij de prenatal! vervelend trouwens dat jij nog steeds moet overgeven...

zo ff uitrusten dan komt de rest :)

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    sonya one love, jammer dat de pretecho niet helemaal gelukt is, maar ik zag dat je toch een paar fotootjes had. wat een service is dat he dat je gewoon terug mag komen! ik ben ook helemaal gek op die vent, daarom ben ik ook 2x teruggegaan hahahha

melanieM, zo te lezen heb jij een leuk weekend voor de boeg! veel plezier met je vriendinnen bij de film en gefeliciteerd met je zoontje!

evelien, was ik jou bijna vergeten *schaam* GEFELICITEERD! en.... hoe bevalt dat nou het getrouwde leven? hahaha ben benieuwd naar je verhalen en misschien ook foto's....?

kar, wat goed dat jullie ook het kamertje hebben geregeld! en dat met zoveel korting! ik moet een keer met jou gaan shoppen hahaha ow ja, bellen de volgende keer dat je last hebt! potverdikkeme ;)

lief dat jullie zo aan me hebben gedacht. maar mijn mama leest goed mee dus die heeft me vanmiddag in het zh ff bijgepraat hahaha

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

melissa welkom hier!

iedereen een goed weekend! eindelijk ... en het word nog mooi weer ook.
    verder las ik dat er enkele waren die de baby voelen hikken...lijkt me echt een apart gevoel..

Kim... zeg meid ze moeten je wel hebben he....nu weer een blaasonstekening... maar ja nog even volhouden he..
    Ik heb net iets heeeeeeeeel moois gekregen met de post . een magneet voor op de koelkast met de tekst:
    MOEDERS HOUDEN HUN KINDEREN EEN TIJDJE BIJ DE HAND MAAR VOOR EEUWIG IN HUN HART..

ZUCHT........ vind het zo mooi wilde het even delen met jullie.. ik heb het van mijn lieve mams..
    nou straks gelden die mooie woorden ook voor ons kleintjes toch? ;)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    al weer blaasontsteking Kim... zit ook niet mee he

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nee idd zit niet mee. wordt er soms ook heel moe van eerlijk gezegd. maar denk dat aan de vrouwen die het erger hebben en hou dan snel mijn mond hihihi

snap ook eerlijk gezegd niet waarom het elke keer mis is. ga dan twijfelen snappie... is er iets mis met mij?

wij hebben btw nog steeds geen naam en geen kaartjes... hefet iemand tips om leuke kaartjes uit te zoeken. doe je dat via internet of ga je boeken halen en zo ja waar?

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ow ja marloes, ook jij hebt een hele mooie zwangere buik! leuk truitje btw ;)

9. sonya one love

ik heb boeken gehaald bij de plaatselijke drukker, die ik opgezocht heb via internet..
    verder hebben we de tekst zelf groten deels verzonnen... we mochten de boeken met voorbeeld kaartjes 3 dagen mee naar huis nemen, konden we op het gemak uitzoeken....en de naam....
    tja hier lukte het ook niet zo.maar mijn mannetje was op een dag op de internet wat aan het surfen en toen vonden we wel een mooie naam. daar hebben we zelf nog wat aan verandert...en toen ineens....de naam was geboren! :) :)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja zonder shirt geen foto's hoor...

oh ja Kim.. heb een leuke site gevonden met kaartjes.. erg gaaf vind ik ze. Heb al een digitale proefdruk gekregen, na 1 dag.
    www.Fantasie-rijk.nl

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    weet je trouwens wat handig is... misschien overdreven maar toch..

volgens mij hebben de april mama's een sms-buddy lijst, dus als je bevallen bent, ziek bent of iets anders.. stuur je die een sms...

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou dat vind ik helemaal geen gek idee!
    vooral gezien er hier best vaak dames ziek zijn of een tijdje niet online kunnen komen!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nummer hebben?

14. Niet meer actief

Hey,

Gaat bij jullie ook nog alles even lekker, hier wel hoor
    kleine is druk aan het schoppen en doen,

Heerlijk

Melissa

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Hi Melissa,

welkom nog!

Hier ook goed aan het trappen hoor...
    als je het wilt delen met ons (ja ja) krijg je een jongen of een meisje?

16. Niet meer actief

Dank je wel jij ook

Ik heb erover nagedacht om het te zeggen,

zo openbaar, vind ik het denk ik toch leuk als ik kan zeggen straks

me kleine is geboren en het is een.... en zijn of haar naam word?

snapje vind t al jammer dat al teveel familie t weet,

maar wie weet verklap ik t nog.

het ligt op het puntje van me tong zo trots ben ik...

Liefs Melissa

17. Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoon,

dikke kus

Melissa

18. sonya one love

ja melissa. valt niet mee he om over zo iets moois en bijzonders de mond dicht te houden he ;)
    ik zou het het liefst ook van de daken willen schreeuwen... :confused:

19. Niet meer actief

dat kan je wel stellen,

heb jij het ook nog niet verklapt dan?

ik heb aan me broer zelfs de naam verteld en die verklapte het meteen door het is blijkbaar te groot nieuws,

volgende keer houd ik me mondje stijf dicht.

en vandaar dus ook dat ik het nu naar jullie toe
    als verrassing wil houden,

dat is voor mij heel leuk, en ik denk voor jullie ook wel leuk
    als je betrokken bent bij alle juli dames...
    ff kijken of ik het vol kan houden :rolleyes: haha

dikke kus

Melissa

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    het is hier gezellig en verslavend hoor.. dus even volhouden en je zit er helemaal in.

Hier weet iedereen dat we een jongen krijgen. en dan ook echt iedereen.
    de namen, die we op dit moment leuk vinden, weten 2 mensen en de dames van dit forum..
    maar die hebben allemaal last van zwangerschapsdementie.. ; )

Deel Deze Pagina