Er is ook echt niks op tv. Ik ben vanavond nog naar de rommelmarkt geweest. Daar hebben ze zo'n rad van avontuur. Je kan er dan een taartje winnen. Ik had gelijk bij mijn eerste rondje een taart en bij mijn tweede rondje 2 taarten. Hmmmm, lekker dat die zijn.
LEKKER... 3 taarten haha.. ga trouwens binnenkort mijn geboorte soesjes een proberen te maken. Heb ik ergens gelezen; slagroomsoesjes (uit de diepvries) bevroren dopen in gesmolten witte chocolade en dan dippen in muisjes. ze zeggen zelfs dat ze dan terug kunnen in de diepvries, omdat ze toch nog bevroren zijn. eens kijken dat het dan nog smaakt. vind ik wel handig en leuk voor op school
O gezellie, vaak is dat ook een familiereunie. Bij ons was dat altijd wel zo. Zagen we alle nichten en neven weer.
ik heb maar 2 neven... kleine familie... maar voor oma komen er mensen die normaal niet op de verjaardag komen, maar die ze wel regelmatig spreekt of ziet.
Ja, als je weet wat het wordt, kan je idd die soesjes van te voren maken. En voor de zekerheid maar eerst even proefen.
Wij zijn met 18 nichten en neven en ik ben de tel kwijt hoeveel kinderen die nu hebben. Oma leeft niet meer, ze is wel 97 geworden en zolang mogelijk hebben we haar verjaardag gevierd. Wel leuk voor je oma als ze die andere mensen ziet,
@kar; Ik heb gister ook dat matrasje van 99 euro gekocht. Het is de bonnell met binnenvering volgens mij. Mij werd die van 59 euro ook afgeraden, deze was te hard ofzo. Bij de kassa sloegen ze 99 euro aan maar op het matras stond 89 euro en daar ging nog eens 20% vanaf, was nog maar 70 euro vond dit niet duur. Heb in totaal wel veel meer uitgegeven maar kreeg goed 40 euro korting Gr Jacquelien
had ik trouwens al verteld wat mijn zwangere zus en vriend willen? dat wij een lijstje maken met top 3 namen en zij ook en dat wij die dan geven aan onze andere zus. zo kan die kijken of we dezelfde namen hebben en op welke plaats in de top 3. dus als zij een naam hebben op plaats 1, die bij ons op 2 staat, zou ik die naam niet meer mogen kiezen. haha... ik maak dus echt geen lijstje
Dat vind ik wel slim. Dan kan je andere zus goed als scheidsrechter dienen. Denk je dat jullie dezelfde namen hebben?
Ik wil ook van die soesjes gaan maken. Maar dan wil ik ze op een spiesje prikken met een spekje in de kleur blauw of roze tussendoor.
Bedankt iedereen voor de hugs en lieve woordjes. Heb gisteren mijn werk afgebeld en heb de hele dag op bed gelegen met steken in mijn buik. De huurtoeslag is terecht, teminste; het was gestort aan de verhuurder maar die had het weer terug gestort (belastingdienst meld schijnbaar er nooit bij voor welk adres het geld bestemd is). Heb snel via internet mijn rekeningnummer doorgegeven en nu maar wachten totdat ze het op mijn rekening storten. Voor het geld om ons huisje en achterstallige rekeningen te betalen gaat mijn vriend vandaag bij zijn ouders aankloppen en ik blijf thuis om heel hard te duimen (mag de vriend van zijn moeder niet, wordt al gestressed als ik hem zie of hoor). Heb weer een klein beetje hoop dat het goed komt, leuk blijft het niet. Heb gisteren ook maar even naar de kraamzorg gebeld, omdat we gaan verhuizen kon ik niet meer bij mijn oude kraamzorg blijven. Mijn verzekering is nu al 2 weken bezig om kraamzorg voor me te vinden, hoop dat ze nog wat kunnen vinden aangezien ik in de bouwvak beval... Dat vind ik een heel goed idee
@jekkia hopelijk komt snel de zonneschijn na de regnval voor je. @melanie ik ben stik jalours op je! ik wou dat ik me zo voelde, vooral voor romy. ik heb gelijk een vraag aan je.. romy us heeeeel druk he en al 6 jaar alleen. a- zou ze dadelijk als d`r broertje wat rustiger worden? Nu denk ik wel eens oww mijn god als ik op deze manier een baby er bij heb hihi.. en B- hoe kan ik het beste aanpakken met jalousie? ik ben bang dat ze..tja ze is natuurlijk wel al 6 jaar alleen en bij mijn schoonouders ook de enigste kleinkind, of gaat het dadelijk allemaal van zelf zich eigen regelen? @kar.. gelukkig heb je een kamertje gwevonden.. niet meer zo stressen he ziet er leuk uit meid! @adine romy had altijd de hik..zo lief.. en toen ze geboren werd 1x raden..de hik.. nu nog als ze hard lacht,dan krijgt ze snel de hik. @kim meid.. toch niet jouw schuld met blaasonsteking..balen. JIj heb ook niet echt een rozengeur en manenschijn zw he? @sonya ik vind wat je in je album heb toch mooie foto`s hoor wel fijn dat je weer terug mag! @melissa welkom idd hier!! @kar ik heb ook de pocketvering van 89,95 bij romy had ik een goedkopere van 59,- en na 6 mnd moesten we al een nieuwe een ramp was die! @adine ja ik had met romy ook een a4`tje geen echt kaartje.. @marloes.. ja handig een sms buddy als veel mee willen doen zodat we altijd ook een reserve hebben. dat doen ze bij andere ook. stel dat adine en ik samen aan bevallen zijn hihi en idd ik ben al de namen weer vergeten hahaha kan wel terug lezen toch? Kl#te met namen met je zus, ik heb het me die kennis die in mei is uitgereknd van een knul. Wat hun ook voor naam hebben mijn naam blijft! jammer dan, dan maar 2 met dezelfde naam. Ik ga niet ineens veranderen! @ik heb ook de bon ook nog niet voor de blijde doos!! @ben stiekum wel jalours op sommige hier die zo fijne zw. hebben.. al ruim 4 jaar kijk ik al uit naar deze zw, en wat is het.. een pfff pfff zucht zw. gister 1 uur op zuidplein geweest en ik heb heel de nacht met een harde buik gelegen. Soms nou ja vaak ben ik het zo zat, ik wil winkelen, met mijn dochter naar de dierentuin enz. ik zit nu al te balen voor koningendag.. hoe ga ik dat doen? @jekkia je mag mijn nr wel. als er iets is dan kan je mij sms-en en kan ik niet bij de pc dan kan ik adine weer sms-en hihi
Goedemorgen lieverds, Inderdaad handig die sms-buddy, wie wil de mijne worden? He kim wat rot zeg die vervelende blaasontstekingen. Maar daar kan jezelf toch niks aan doen. Dus niet jezelf de schuld geven. Jekkia, fijn dat je huurtoeslag terecht is. Beetje jammer dat je er zoveel moeite voor moet doen om dat te achterhalen. Heb je de dokter nog gebeld voor die steken in je buik? Marloes, hihi handig zeg met die namen. Hoe gaat het met je andere zus, ik ben hier nog steeds voor d'r aan het duimen. hmmmm slagroom soesjes, lijkt me niet verstandig om leuke dingetjes mee te doen. Ben bang dat er weinig overblijft. Kar, gave meubeltjes. En leuke kleurtjes, ik ben er nog steeds niet uit wat voor kleur het moet gaan worden. Ik ga morgen gezellig naar de grote prenatal om dingetjes te kopen. Was er gisteravond al, maar dan sta je daar tja wat heb ik nou toch nog allemaal nodig. hmmm toch nog maar ff een lijstje maken gaan we zondag wel weer terug. Heeel vervelend. Zijn er nog mee die zo'n last hebben van lekkende borsten?
@koeky... ik had al met 4 mnd lekkende borsten.. en nu ineens is het weg.. ik weet niet of ik er nou blij mee moet zijn..
Is het bij jouw allang weg. Ik heb soms dat ik een dag of 2 dagen oversla. Ik had het ook al zo vroeg alleen wordt het nu steeds erger. En het wordt ook steeds vetter en witter. Ik snap er niks van. En dan die stomme stomme inlegkruizen voor je borsten, wat voor geen meter zit en net niet mooi in je bh past. Dat durven ze dan ook nog jippie te noemen.
bij mij is het nu zo`n 3 weken weg, ik hoop wel dat het terug kom want ik wil dit keer echt bv geven! eerst was het wit en daarna bij mij geliger, het rook ook zuur ik heb de inlegdingetjes van natusan die hebben een plakrandje, ik draag ze nu nog hihi meer om mijn keiharde tepels te verbergen.
hmmm ik heb er nog nooit aan geroken. hihi Zal dat in verband met elkaar staan, harde tepels en lekken. Is het bij jouw al weg? Das idd niet leuk. Vorige keer was er op tv een bevalling van een 2-ling bezig niks aan de hand, kindjes waren geboren en huilden. Niks aan de hand ik kijk naar m'n t-shirt helemaal doorweekt. Dus huilende hongerige baby'tjes kunnen ze niet tegen.
ik heb trouwens nu wel een ander giga probleem.. mijn blaas, ik hoef maar hard te lachen of hoesten en niezen en mijn blaas loopt gewoon leeg. De eerste keer heb ik echt gehuild, ik schaamde mij rot. Mijn man en ik waren melig en hij liet me zo lachen terwijl hij mij beet hield. Ik gilde laat me los ik moet plassen maar hij dacht een geintje. Nou een hele lading kwam er en ik kon het niet tegen houden. Ik ben naar de wc gerend en heb echt zitten huilen, mijn man die vond het zo rot(heeft alles ook lief opgeruimd en de douche aangezet voor me). Nu schaam ik me alleen nog voor andere maar gelukkig niet meer voor hem. Ik draag nu ook depend...
hihi ja.. je bestuurd ze echt niet zelf.. idd door huilende baby`s of alleen denken aan baby`s beginnen ze al. Ik hoop dat het terug kom ja! Bij romy moch ik geen bv geven maar nu hoop ik echt dat het mag en lukt! Maar ja ik heb nog tijd, sommige gaan pas na de bevalling of net ervoor lekken.