Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deze heb ik net van mijn man gekregen,hij vondt het jammer dat er geen kaartjes waren met zwangerschap.
    maar ik vindt deze ook heel erg leuk

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Wat lief christy!

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    GEWELDIG!

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ontzettend lief zeg christie.

Heeft iemand inmiddels al wat van Evelieveling gehoord?

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ooooh! Wat lief, Christie! Wat een schatjes kunnen het toch zijn he?

Evelieveling, hoe is het nu met je? Geen bericht is goed bericht hopelijk....

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig voor Evelieveling hoor.

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi, zenuwachtig niet echt. Maar wel ontzettend nieuwsgierig.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik hoop ZO dat het goed is met haar en de uk. Ik ga nu maar eens naar huis, kijk straks meteen even op het forum!

9. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Mooie bos Christie ! ;)

Dit weekeinde hebben wij et mijn ouders verteld. ik had bij de bloemist een boeket met rose en blauwe bloemen laten maken, rose papier erom en blauwe linten. Daaraan een kaartje met daarop ...Voor opa en oma.....

mn moeder(en ik) huilen natuurlijk! echt zo bijzonder !
    Aankomend weekeinde gaan we mn schoonouders inlichten.....ik zie hier enorm tegenop :(
    op zich kan ik best goed met ze, maar toen wij 2 jaar geleden onze huwelijksplannen aankondigden reageerde ze heel kwetsend. (heeft te maken met geloofsovertuiging van haar die ik niet heb etc..)
    Ze heeft toen wel na enige tijd uitgebreid haar excuses aanboden en alles is ook wel weer goed, maar ik ben gewoon vreselijk bang dat ze nu weer kwetstend gaat doen :confused:
    zucht....

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wat lief van je hubbie, Christie.

Mijn hubbie gaat straks nog even boodschappen doen, dan hoef ik er niet uit. Heb net even heerlijk gedouched. Ben nu weer een beetje op temperatuur. En een cup a soupie gegeten. Als ik steeds kleine beetjes eet, dan gaat het wel.

Evelieveling nog niet htuis?

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Misschien is ze er al een beetje aangewend, dat jij er anders over denkt en is ze toch wel een beetje blij. En als ze een beetje vooruit heeft gedacht, dan kan je natuurlijk wel een keer rekening mee houden, dat je op een dag oma wordt.

12. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Tja, ik weet et niet..... ik denk et eerlijk gezegd niet. Mijn man heeft reeds twee kids uit een eerder huwelijk en ik denk dat zij er van uit gaat dat et daar bij blijft. (ook gezien mn leeftijd) We hebben ook nooit met hen over onze kinderwens gesproken, maar goed we zien et wel.... je voelt je alleen zo kwetsbaar in deze fase en je wilt natuurlijk alleen maar positieve reacties ;)

13. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja, negatieve reactie's kan je nu niet gebruiken. Veel sterkte ermee. Wil je man het graag vertellen? Anders wacht je er toch nog een poosje mee?

14. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Evelieveling was even de stad in met haar vriendje!

Eigenlijk weet ik nog niets. Er was een vruchtje te zien, maar nog geen 'leven'.
    Dus nog geen hartje of iets. Geen stolsels, het zag er mooi rustig uit, dus waarschijnlijk valt alles reuze mee. 24 november mag ik nog een keertje, dan zal het hartje zeker wel te horen/zien zijn. Ze wilden ons niet tot 8 december laten wachten.
    Heb geen foto van de echo meegekregen. Het was immers ook nog zo slecht te zien.

Maar over de lengste van de zwangerschap, daar snap ik echt even niets van!
    Ze hebben het toch altijd over dat je de eerste dag van je laatste ongesteldheid moet nemen? Dat zou 28 september zijn.
    Als ik dat als uitgangspunt neem, dan zit ik nu dus in de 7e week.
    Dat klopt met alle beschrijvingen en kwaaltjes. Dan zou ik dus of net wel, of net geen hartje moeten horen.

Als ik uitga van de steken die ik had toen ik dacht mijn eisprong te hebben... dan was dat 16 oktober. En dat klopt weer met de berekening van vandaag. Hun zeiden dat ik 5 weken en nog wat dagen zwanger was. Dus... in principe klopt dat... het vruchtje moet zo groot zijn. Maar hoe kan het dan dat er dan nog geen hartje is?

Maar goed... het vruchje zit er dus nog en ik ga er gewoon vanuit dat ie het gaat doen

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oooh wat een opluchting! Wat fijn voor jullie! Ik ben echt opgelucht. Ik denk dat als je vanaf de eisprong rekent het wel klopt ja. Dan zou er zeker de 24e een hartje te zien moeten zijn hoor!
    JOEPIE!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi zwangere dames...

lees af en toe mee hoe het met de dames van het nod forum is....

hoop jullie snel te volgen dames

en geniet van je zwangerschap en het kleine wondertje in je buik..

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Dag Marloes, heb je al getest? Spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is!

18. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Succes Marloes ! Spannend hoor !

19. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ja mijn man wil et graag vertellen, is misschien ook wel logisch.
    Ik zelf had liever noge even gewacht. Nou ja we gaan in ieder geval dit weekeinde er naar toe en dan eerst maar even de stemming peilen ;)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi Mona, ik dacht ook dat mijn schoonouders het niets zouden vinden, maar die waren dolenthousiast! Dus wie weet... en een baby is toch altijd leuk? En zo oud vind ik je nog niet hoor!

Deel Deze Pagina