Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ging nog even mijn horoscoop kijken via startpagina, daarop het volgende:

Het zou best kunnen dat er vandaag een wens in vervulling gaat. Je hebt er al een tijd hard aan gewerkt en eindelijk komt er dan een doorbraak. Je hebt er zin in om nieuwe dingen te ondernemen en dat gaat je ook goed af. Je enthousiasme straalt af op de mensen om je heen. Helaas vangen hoge bomen veel wind en er zou wel eens wat kritiek jouw kant op kunnen komen. Sommige mensen worden bevangen door het groene monster dat jaloezie heet. Besteed er dus niet te veel aandacht aan.

Maar ik durf er niet al te veel op te hopen dat het klopt hoor...

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Veel succes vandaag, Lexi.

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dankje, Adine :)

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Zanoni, je kan bij ons er wel bij. Ik zal je een pbtje sturen met mijn mobielnummer. Waarschijnlijk houdt Peetje jullie op de hoogte, want als het goed is heeft die haar knul dan al in haar armen. :D

Tjee Sterrekind, daar krijg je idd een hartverzakking van. Hoe is het nu met Peppijn?
    Mooi buikje heb je trouwens.

Kar, op matrassen moet je nooit bezuinigen. Het grootste deel van de dag lig je op bed en dan is een goed matras geen luxe.

Peetje, Is dat dan de hele dag alles 50 cent? Veel plezier vanavond. Ik ben 's middags even op Barendrecht, maar niet op de kermis. Misschien ga ik van de week met mijn neefje en nichtje. Die wonen daar.

Melanie, veel plezier de komende 2 dagen.

Ik vroeg me dus al af, wanneer je nu hoogzwanger was. Dus met 30 weken al. Nou dat schiet dan al op.

Moeten jullie er 's nachts ook zo veel uit? Ik word er gek van. :( Kreeg ook weer last van mijn maag. Neus zat dicht. Ik had het weer lekker naar m'n zin op bed. NOT... :evil:

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @adine.. je zal net zien dat ik als laatste bent :) :)
    romy dreigde ook al met 32 wkn geboren te worden en met 37 wkn moesten ze inleiding na inleiding doen omdat ze er niet uit wou hihihi
    zeg nooit nooit..
    nou nog 1x en dan is je curses afgelopen he?
    zullen we dan gaan zwemmen weer..(voordat het te laat is hihi)

vandaag ga ik lekker rond 17.00 ff een half uurtje naar de kermis, dan ben ik nog niet zo moe en is het lekker stil(hoop ik) je bent er toch zo over heen gelopen.

@zanoni ik stuur de mijne ook.. dan hebben we een driehoekje hihi kan altijd makkelijk zijn.

Ik ga lekker vandaag niks doen.. ff bijkomen van het weekend!

6. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie? Volgens mij heb ik geen schokkende dingen gelezen?
    @Kim: fijn om weer van je te horen. Bedankt voor je complimentje over mijn 'buikje'. Over de kaartjes: ik heb via geboortekaartjes.nl een idee opgedaan en daarn boeken bij de drukker afgehaald. Die mochten we een week houden (en die week hadden we ook wel nodig :D ). Daarna heb ik een compromis gesloten met mijn mannetje en hij mocht de doorslaggevende beslissing nemen. Nu wachten we op de proefdruk; met naam en al, want ja, de naam hadden we al! Jullie veel succes en plezier bij het uitzoeken van het kaartje. En doe trouwens nog maar lekker rustig aan verder!
    @Jekkia: fijn dat je geld terecht is, en dat je het via via kunt regelen. Zie je wel; zo komt het toch allemaal nog goed ;)
    @Kar: ons matrasje was € 139,00, dus ook niet goedkoop. Is een Aerosleep matras...

Die buddy lijst vindt ik trouwens een super idee. Zeker omdat, als wij eenmaal weer verhuist zijn en ik met verlof ben, ik thuis geen internet heb! Ik probeer dan zo vaak mogelijk bij mijn ouders langs te gaan, die wel internet hebben. Maar net voor en net na de bevalling zal dat wat moeilijk worden en ik wil natuurlijk wel iedereen op de hoogte houden en zelf op de hoogte blijven ;). Ik doe dan ook mijn uiterste best om zo veel mogelijk online te zijn en anders laat ik mijn zusje reageren en mij alles vertellen!
    Ik ben zo brutaal geweest om mezelf bij een groepje aan te sluiten (zodat we groepjes van 3 krijgen), ik zal nu dan ook een pb sturen.

'het hou elkaar op de hoogte'-lijstje'

adine - peeetje - zanoni
    kim - marloes - Lma
    tanya - koeky - jekkia
    eveline - kar -
    sterrekind - MelanieM

sms sms sms sms

Liefs Elma

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Daar zat ik net ook aan te denken. Nog 1 avondje. Ben het wel zat nu hoor. Weet wat ik weten wil en dat is voor mij voldoende.

Als het een beetje meezit kunnen we nog heel de maand mei en juni zwemmen. Zullen we dan op een donderdag gaan? Die tijd komt voor mij beter uit. Begint dan om 20.00 uur. Of vind jij dat te laat? Ik kan je evt. altijd naar huis brengen.

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Sterrekind: Mooie buikfoto! Hoe gaat het nu met Pepijn? En gefeliciteerd met je titel: HOOGZWANGER!

Lexi: Ik duim voor je meid!

Kar: Ook ik vind het geen overbodige luxe hoor, zo'n duur matras. Als je het geld ervoor hebt, waarom niet dan he?

Vandaag voel ik me weer een stukje beter. Heb weer gewoon brood gegeten (eindelijk na die beschuiten en crackers). En ik voel dat ukkepuk er niks van gemerkt heeft, die schopt en gymnastiekt gewoon door! Vanmiddag weer werken, ik zie wel hoe dat gaat....

Groetjes Miep

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    Wel inderdaad laat, romy ligt al op bed dus dan kan mannetje me niet ophalen.
    Maar heb een goede buur en schoonvader die het wel kunnen en als het echt niet kan kijk ik je wel lief aan :rolleyes:
    Normaal vind ik openbaar vervoer echt niet erg maar na zwemmen en dan dan nog in de avond ben ik blij als ik zit hihi'

@Kleine mannetje is nog steeds druk zeg, we nou ik twijfelde ineens over de naam.
    Ik vind persoonlijk liam ook heel leuk maar mannetje zei``ja dag ik ben nou al maanden aan die andere naam gewend..
    Stom he dat ik soms toch nog twijfelt :( ik kan gewoon geen keuze maken.
    Ik laat mannetje ook maar beslissen ik moch het bij romy dus nu is hij aan de beurt.(als ik de naam echt niet leuk had gevonden had ik het nie gedaan hoor..)

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ow gwlukkig meid..
    vanmiddag nog werken.. bah heb je liever niet de ochtend?

#peetje zit op haar praat stoel moet weer wennen aan de eenzaamheid hihi na een druk weekend#

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Lexi: het gaat vast en zeker goed komen. Ik ga voor je duimen!

Peeetje: Twijfelt je man ook over de naam. Sorry, heb even terug gelezen, hij mag dus kiezen. zo zo jij durft.

Gisteren was de suprise party van oma echt leuk! Vandaag ook nog even langs en dan van de week nog een verjaardag (en 2 praktijkexamens en een receptie van een bruiloft) Het laatste heb ik maar afgezegd en een kaartje gestuurd. genoeg is genoeg

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oh ja oh ja... Melanie en ik zitten onder de 100!

13. Amle

Amle Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Nu is iedereen hier onder de 100 en kan het aftellen echt beginnen!

14. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Hallo,

@lexi; succes vanmorgen

@loltsje; fijn dat je je weer beter voelt.

@sterrekind; mooi buik hoor!

Ik ben vanmorgen weer naar de huisarts geweest, Hb was iets gestegen maar nog niet genoeg. Ik voel me soms ook nog erg slap dus was geen verrassing. Moest ove r2 weken weer komen.

Ook ben in vanmorgen op kennismakingsgesprek geweest voor een andere werkplek. Ik had naar een paar hoofden een mailtje gestuurd met een informatieaanvraag. Ik wil nl wat dichterbij huis werken, ik heb nu een uur reistijd per dag.
    Ik kon vandaag meteen al bij iemand langskomen. Mocht er binnenkort/lange termijn ergens plaats vrij komen dan wisten ze me te vinden. Ik ben erg benieuwd wat hier uitkomt. We wachten geduldig af, ik kan de eerste maanden toch nergens heen.

Heb ook maar weer eens een nieuwe buikfoto geplaatst.

Gr Jacquelien

15. Amle

Amle Niet meer actief

@Jacquelien: je buikje ziet er mooi uit hoor ;)

Onderstaand plaats ik nu maar weer eens (ter informatie) de bevallingslijst. Alle meiden hebben hun 20-weken echo gehad, dus de gegevens moeten nu redelijk compleet zijn. Het duurt hopelijk nog wel even voordat ik deze moet aanvullen en bijhouden, maar dan weet iedereen het gewoon weer even. Ik zorg er trouwens voor dat, wanneer iemand is bevallen, dit op de lijst aangepast wordt! Pas deze lijst dus niet zelf aan, maar pb me dan ff!

Bevallingslijst!Screenname - geslacht kindje - uitgerek. datum - hoeveelste kindje - naam kindje – geb.datum

1. Sterrekind – surprise – 02-07-2007 – 2e kindje –
    2. Twinny – surprise – 04-07-2007 – 1e kindje –
    3. Kaartje – surprise – 05-07-2007 - ? kindje –
    4. Kar76 – jongen – 05-07-2007 – 1e kindje –
    5. Zanoni – meisje – 05-07-2007 – 1e kindje –
    6. Beebie – bekend – 06-07-2007 – 1e kindje –
    7. Kimkivits – bekend – 07-07-2007 – 1e kindje -
    8. Pienie – surprise – 07-07-2007 – 2e kindje –
    9. Koeky – meisje – 08-07-2007 – 1e kindje –
    10. Ana – meisje – 10-07-2007 – 1e kindje -
    11. Koekensopie – jongen – 10-07-2007 – 3e kindje –
    12. Marilyn – meisje – 10-07-2007 – 1e kindje -
    13. Evelieveling – meisje – 11-07-2007 – 1e kindje –
    14. Tantan – surprise – 11-07-2007 – 1e kindje –
    15. Adine – surprise – 12-07-2007 – 1e kindje –
    16. Lexi73 – surprise – 12-07-2007 – 1e kindje -
    17. Mesaana – meisje – 12-07-2007 – 1e kindje –
    18. Jaquelien – surprise – 13-07-2007 - ? kindje –
    19. Kieteltje – jongen – 13-07-2007 – 1e kindje –
    20. Jody79 – bekend – 14-07-2007 - ? kindje -
    21. TomenJerry – bekend – 15-07-2007 – 2e kindje –
    22. Alina – bekend – 16-07-2007 – 1e kindje -
    23. Vissie – surprise – 17-07-2007 – 1e kindje –
    24. Lma – jongen – 19-07-2007 – 1e kindje –
    25. Loltsje82 – surprise – 19-07-2007 - ? kindje -
    26. Niva – surprise – 20-07-2007 - ? kindje –
    27. Sonya – meisje – 20-07-2007 – 1e kindje –
    28. Monique27 – bekend – 22-07-2007 – 1e kindje –
    29. Jekkia – meisje – 23-072007 – 1e kindje -
    30. Peeetje – jongen – 24-07-2007 – 2e kindje –
    31. MelanieM – jongen – 31-07-2007 – 4e kindje -
    32. Marloes80 – jongen – 31-07-2007 – 1e kindje –
    33. Kirby – meisje –

TOTAAL
    9x meisje
    7x jongen
    6x bekend (maar niet openbaar op forum!)
    11x surprise

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ja ik vind ze allebei leuk en kan niet kiezen meer. dus hij mag van mij(mag ie ook een keer wat :) ;) )
    maar hij blijft met nr1 die we al een tijdje hebben.

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    m+m gaan nu ook aftellen ;)

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo allemaal!

Jacquelien, wat is jouw buik gegroeid in 3 weken zeg! :) Echt super! Mijne schijnt nu ook zo hard te gaan, maar je ziet het zelf niet echt he? En je kamertje is ook zo mooi, had ik nog niets over gezegd.

Ben nu wel over het matrasje heen geloof ik. ;) Inderdaad, hij ligt er het grootste deel van de dag op dus het moet wel goed zijn.

Ik heb vannacht zooo slecht geslapen. Was eerst op de vlucht voor wilde en agressieve paarden in mijn droom (ik werd wakker van mijn gehijg - was hard aan het hollen in mijn slaap! :( ). Toen begon de buikkramp weer en die hield niet op. 2 uur wakker gelegen van de pijn, paracetamol hielp ook niets. Ik moet toch maar eens bellen, want het begint nu weer.

Vraagje (kwam mijn vriend mee vanochtend om 5 uur): zou het aan de seks liggen? :oops: We doen het nog steeds VAAK namelijk.. :oops: en gisteren kwam hij terug nadat ik hem 3 dagen niet gezien had...

Heb me net aangemeld voor borstvoedingsvoorlichting, en we gaan ook eind mei naar het ziekenhuis voor voorlichting. Nu twijfel ik nog over voorlichting van de kraamzorg voor aanstaande ouders - maar dat is op 8 mei en dan zou ik ook naar Bert Visscher gaan. Dus wat is belangrijker...?

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    elma.. jammer genoeg kletsen veel van het lijstje niet meer mee,
    kan je ze dan niet beter eruit laten.
    Of ben ik nou brutaal?
    maar dan blijft het overzichtelijker.

@jaq.. mooi buik(je)!

aahhh ik wil dat mijn ventje even 1 tel stil ligt!
    ik word er gewoon een beetje eng van nou hahaha

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @kar.. beetje vreemd om aan je vk te vragen maar ik zou het wel doen, kan wel namelijk.
    Ik krijg altijd na het sexxen een super harde buik en echt niet aangenaam dan zo erg dat we er allebei spijt van krijgen.

Bij ons gebeurt het zelden helaas en ik denk dat het nu over is,
    mannetje durft niet meer :oops: sinds het nieuwsje dat baarmoeder week is :(

dan zeg ik kop op.. beetje vrijen maar dan reageer hij weer..
    ``ja ja ik weet waar dat op uit draait... dat je me gewoon verkracht dan`` hihihi :oops: :) 8)

Deel Deze Pagina