@adine.. ik heb volgens mij teveel koffie op hihi ja ik kijk wel uit hoor..ik heb mijn lesje geleerd. Maar neem het wel er even van des noods doe ik morgen lekker nix. en ik neem pauze`s ga gewoon weer ff 1 tel zitten hier, jullie lastig vallen hahaha (pc staat benee das makkelijk zo)
Als z'n voetjes koud zijn dan doe je toch lekker sokjes aan. Ik heb altijd koude voeten, dus ik zou mijn kind vaak sokjes aangeven. Mijn broer haalde een keer de kleine uit bed. Ow, Adine heeft hem op bed gelegd. Hoe weet hij dat nu? Hij had z'n sokjes nog aan.
De VK belde net terug; ze maakt zich geen zorgen over de buikpijn maar stuurt misschien de dienstdoende VK langs om mijn bloeddruk te meten. Kan dat niet, moet ik vanmiddag even langs. En urine inleveren morgen; ivm blaasontsteking. Ze belt nog terug. Ik had mezelf beloofd vandaag rustig aan te doen... Gaat geloof ik niet echt lukken.
Hihihi.. Ach ja, dat voel je natuurlijk aan die voetjes zelf. Ik merk dat ik de neiging heb alles 'volgens de boekjes' te willen doen. Terwijl je natuurlijk gewoon je gevoel en gezond verstand moet volgen! De zon is trouwens weer terug...
@Beebie: je staat nog gewoon op de lijst hoor (pagina 680). Ik weet dat jij hier nog regelmatig bent en je laat af en toe ook wat horen. Er zijn meiden die ik al een hele tijd niet meer voorbij heb zien komen. Die staan er nu ff niet meer op. Maar als ze er wel weer op willen, kunnen ze me inderdaad gewoon een pb sturen en dan zet ik ze er weer op! @Peetje: ik heb er gewoon dagelijks last van en dan bij alles. Gewoon zitten, lopen e.d. Wel minder als ik op bed ga liggen. Ik vraag het de VK volgende week ook gewoon nog ff. Je zult er wel niets aan kunnen doen, maar het is wel heel vervelend. Ik wordt er heel benauwd van en nog sneller moe. @Kar: mijn hoofd zit ook vol met vragen.... steeds schrik ik weer: ik weet bijna niets. Ik hoop dat de kraamzorg veel vragen kan beantwoorden en anders is gelukkig 'ons mams' nog in de buurt We redden het en we worden allemaal fantastische mama's Ik kijk nu al uit naar mijn verlof, ben al aan het aftellen. Deze week nog, dan een week meivakantie en dan nog 5 weken werken (waar ook nog wat dagen uitvallen; hemelvaart e.d.). Kan niet wachten, kan ik dan eindelijk met de kinderkamer bezig... ik had het al zo graag af willen hebben Liefs Elma
@ow adine ik sloeg een vraag over. ik vind de naam ook heeeel leuk hoor maar hoorde ineens de naam liam, maar als ik nu hard gaat denken is de eerste naam leuker ja.. @kraamzorg ik hoop dat jullie een goed kraamhulp krijgen!! ik had een verschrikkelijke, ze kwam precies tijd voor a.t.w.turns en g.t.s.t sòchtends en moest ze zogenaamd schrijfwerk doen. Het enigste wat ze deed was mijn man assisteren hij deed 10x zoveel als haar. we hebben haar op de 4de dag al weg gestuurd met een klachtenformulier. ik was blij dat romy wel mijn eerste kind was maar gelukkig niet de eerste baby waar ik voor zorgde. kan me voorstellen als je geen kinderen bent gewend dat je met je handen in je haar zit met een vreselijke kraam :x @elma dan idd maar even aan je vk vragen ja als je het zo vaak hebt. arme evelien als ze terug komt dan heeft ze wat te lezen, karlijn? heb jij nog wat van haar gehoord??
Wij krijgen kraamzorg van Elmar. Die zit in Oud Beijerland. Mijn broer had die ook en die zijn nog van de oude stempel. Zij geven dus ook gratis borstvoedingscursus.
vind het niet altijd slecht hoor, kraam van de oude stempel. Mijn schoonzus vond het verschrikkelijk maar ik vind persoonlijk dat ze ouderwetse foefjes hebben. bv voor krampjes enz. en ze zijn wat strenger voor mams en eventuele visite`s
Dat ze wat strenger zijn voor de visite vind ik niet erg. En je krijgt steeds dezelfde. Dat moest je bij de Eilanden maar afwachten.
volgens mij was dat van mij ook eilanden ja.. nare ervaring daarom had ik nu ook gekozen voor kraamzorg hotel, maar ja nu ik hoogwaarschijnlijk toch een keizersnede gaat krijgen. Blijf ik dus mischien 5 dgn in het zh en dan heb je nog maar 1 of 2 dgn. dan ga ik liever naar huis. Ik heb net mijn oude verloskundige gebeld. voor de nacontole en hielprik, fijn dat mijn gyni dat even gezegt had,dat ik die toch nog nodig had. nu denk ik jaa... maar had er zelf niet opgekomen. in het hotel lopen wel verzorgen uiteraard maar geen verloskundige.
De verloskundige is net langs geweest. Eerste meting bloeddruk was weer onwijs hoog (160/90) maar gelukkig zakte die snel. Buik groeide mooi, baby was super actief! Ze kon hem niet eens goed opmeten omdat de baby zo bewoog. Het is waarschijnlijk een blaasontsteking; en als het dat niet is toch gewoon groeien van de baarmoeder. Het leek haar onwaarschijnlijk dat het weeen o.id. waren, die heb je nooit een week lang. Advies: me rustiger houden, niet zo druk maken om alles. Schaamde me wel: hele huis zit onder de haren en het zand van de hond. Echt erg. Morgen MOET Alex stofzuigen. Gelukkig was de slaapkamer een beetje toonbaar. BEETJE. Ze zal wel denken...
gelukkig was alles goed.. en nee ze zal niet denken hoor. ze zal heus wel erger gezien hebben. Toen ik nog stage liep vroeger kwam ik vaak met de kraam bij verschillende adressen. Soms wist je niet wat je zag! tot kakkerlakken toe.. en ik weet zeker bij jou thuis word net zoals bij mij thuis lekker geleefd. En dat zien andere ook wel hoor of het nou van je hond af komt of dat je weken niks gedaan heb
Kar, Gelukkig niks ernstig aan de hand. Hihi , jij bent net als ik. Je moet het rustig aan doen. Jaaa doe ik. Maar eerst nog even dit en dat en daarna nog even zus en zo... Kreeg vandaag nog van hubbie op m'n kop. Rustig aan he, Ja, maar ik moet boodschappen doen en de keukenvloer ziet er niet uit en ga zo maar door. Nu gaat hubbie vanavond stofzuigen. Valt niet mee om te wachten totdat iemand je eens helpt.
Peetje, nog niet op weg naar de kermis? Zal ik je nog op komen zoeken? Ik heb tot 16.45 pianoles in Barendrecht.
jaaaaaaaa okee ik zit om die tijd in de spin! kom je er ook in hihi ben moe dan word ik melig en vervelend nee man komt later thuis grrr... half 6 dus dan maar ff als we iets aan romy belooft hebben owjee als we het niet na komen hihi.. en ik moet wel want hahah ow ow.. ik had gister op de kermis snoepstokken voor d`r gekocht en die zijn nou op hahahahaha(slechte moeder ) maar ze heeft het niet door dus dan straks snel nieuwe halen
Ha ha herkenbaar ik heb gisteren al mijn vriend zijn favoriete chocolade koekjes opgegeten, heb ze net maar weer gekocht voor hem (dubbele portie want heb er nu alweer zin in)