Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @kar; doe het dan maar rustig aan. Ik vind die bovendruk wel erg hoog, gelukkig is die gedaald.

@zanoni; 10 dagen werken heerlijk! Ik ga therapeutisch 2 dagen in de week dus moet nog 12.

@landa; goed dat je gebeld hebt! En ook mooi om te horen dat de vk dat ook vinden.

Zonnet belde de kraamzorg voor een intakegesprek ze komt volgende week vrijdag langs. Ik ben benieuwd.
    Moet je trouwens als je in het ziekenhuis bevalt ook een kraambed/klossen huren?

We krijgen trouwens weer mooi weer! Heb er al helemaal zin in :D

Gr Jacquelien

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ja, want je bed moet ook hoog staan voor de kraamverzorgster

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik vraag me af hoe weeen voelen.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    pfff jij durft
    :)

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi tja

weeen een weeig gevoel in je buik?!?

Ik heb een dus een weeig gevoel in m'n buik. En dat komt en dat gaat. Ga zo maar ff de VK bellen. Zit geen vast tijdschema aanvast gelukkig maar is wel een rot gevoel.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    dan idd maar even bellen.
    Ik heb geen idee hoe het moet voelen

7. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Toevallig dat ik straks de vk gesproken heb en die me uitlegde dat wat ik voel (rug- en buikkrampen) klinkt als een "weeig" gevoel.
    Ik moet zeggen dat het met mij momenteel vrij goed gaat, sinds mijn mannetje thuis is heb ik niet zo veel krampen meer gehad... maar goed de nacht moet nog komen!

Trouwens als dit daadwerkelijk een "weeig" gevoel zou moeten zijn vraag ik me af waarom een bevalling pijnlijk is ;) .

Heb je al gebeld Koeky?

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    kermis..tja was voor romy wel weer leuk alles 0,50 cent, alleen paps was op mams boos hihi ;)
    Ik maakte weer eens ruzie..
    romy stond al in de rij klein duimje ;) en dan lopen die knapen haar gewoon omver en pikken haar plaatsje in.

NOT!!

mannetje was er wel mee eens maar voordat hij kan ingrijpen was mama al boos hihihi :oops: :rolleyes:

koeky en marloes.. ik weet niet of jullie allebei als jullie ongi werden veel last hadden. Qua krampen??
    maar het begint (bij mij dan he toen) als ongesteldheids krampen die eigenlijk alleen maar erger worden.
    Maar dan ook echt erger en erger!
    Je buik word flink bij elkaar geknepen.
    Op het einde als je denk nou word het me teveel de pijn komen de persweeen...
    je krijgt het gevoel of je flink moet faxxen!
    Ik vond ze heerlijk!(klinkt raar maar waar)
    Ik weet niet hoe melanie ze ervaart heeft,
    zij heeft het al 3x mee gemaakt ;)

Ik moet wel zeggen ik vond het heel erg pijn doen maar dat kwam ook door de moeheid.
    Ik werd op woensdag om 08.00 ingeleid dus je krijgt uit het niets weeen.
    en pas zaterdag is romy geboren 12.10

@zoani lekker hoor meid.. lekker genieten en uitrusten.

@Jacquelien bij mij is mijn bed nu al verhoogd i.v.m mijn bekken en rug heerlijk je hoef niet zo`n moeitte te doen om uit bed te komen. Echt een aanrader om veel eerder te doen.
    Je rolt naar je zij(goed langs kantje van je bed) , dan naar een zit houding en zo omhoog.

@vissie idd lang niks gehoord..

@en idd lexi hoe was je gesprek meid

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik heb gebeld, ze komt langs. Ze vond het als blaasontsteking klinken.

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hmm maar nu de betere vraag hoe "klinkt" blaasontsteking. *zucht*

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    is ze al geweest?
    en?
    ja idd hoe klinkt een blaasonsteking via de tel? :rolleyes:

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ze is net weg. Het is geen blaasontsteking, en geen weeen. Heb vanacht vervelend gedroomd dus niet rustig geslapen. Maar goed, ik moet maar ff goed gaan rusten. Heb me waarschijnlijk te druk gemaakt, en omdat ik meerdere harden buiken kreeg achter elkaar me nog drukker gemaakt. Maar ze dacht niet aan weeen, want dat zou ook zeer doen. Maar als het nou alsnog zeer gaat doen dan moet ik weer bellen.

Vergeet vast de helft te vertellen. Maar Mini deed het goed, ze was de hele dag al zo sloom. Maar met de doptone is het natuurlijk leuk spelen. :) werd ze gelukkig iets drukker. Maar de VK ging niet eerder weg dan dat ik gerustgesteld was. Uitleg gehad hoe weeen kunnen aanvoelen. Nou ja uitleg, ze zei als het zover is dan weet je dit is een wee. Daar ga ik dan maar vanuit.

Ow en ze lag goed (hoofd naar benede), maar nu weer dwars :) VK liet het aan mij voelen en ik haalde m'n handen weg plop en we liggen anders. hihi

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    gelukkig dat het toch mee viel

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja maar het was wel verschrikkelijk hoor heb d'r huilend opgebeld want ik wilde niet. :rolleyes:

Gelukkig vond het het niet erg.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113

wat zijn we toch een stel mutsen he...

we bellen maar niet, want dan zijn we ze misschien tot last... ;)

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    gelukkig koeky.. dacht nog even snel spieken.

Ik weet niet wat mijn kleine mannetje sinds gister al heeft,
    maar hij ligt maar niet stil,
    ik heb het geprobeerd om te filmen je ziet heel me buik golven,
    probeer morgen wel online te plaatsen.
    Hij moet nou toch wel een keertje gaan slapen!
    Ik ga het nu wel proberen..
    kheb harde buik..
    was ook te mooi om waar te zijn vandaag,
    toch lang volgehouden vandaag.
    heel me maag word door mijn strot gedrukt(zo voelt het dan he)

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

@Loesje: Nou je wilt ze niet voor nix bellen want stel nou dat iemand anders ze nodig heeft en jij neemt hun tijd in beslag. *zucht* Voel je je weer schuldig. Ja we zijn een stel mutsen bij elkaar.

@Peeetje:Of als een hele grote bowlingbal in je buik die veel te zwaar en te groot is voor je buik. Ja mijn buik golft ook weer volgens mij omdat ze de VK weer heeft kunnen pesten.

*zucht* ik ga lekker douchen en me wieg in.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Landa en Koeky, dat klinkt dus precies zoals ik me ook voelde!

Koeky, gelukkig dat het bij jou ook okee was. Bij mij zei ze ook dat het geen weeen waren, die duren niet een week (zo lang heb ik er al last van) en ik heb juist weinig harde buiken. Mijn buik voelde ook mooi soepel en zacht aan zei ze. Ook al deed het pijn toen ze ging voelen. Kunnen mijn darmen zijn. Mijn jochie lag ook mooi met zijn koppie naar beneden. En nog niet ingedaald.

Landa, hoop dat het bij jou ook iets 'onschuldigs' als blaasontsteking ofzo is. En dat je vannacht beter slaapt!

Peetje, ga jij ook proberen lekker te slapen? Ik word vandaag trouwens ook een beetje moe van mijn jongetje - het gaat maar door en door. Tijd om naar bed te gaan junior! ;)

Lexi, hoe is het gegaan? Geen nieuws is goed nieuws? Duim duim duim...

Welterusten allemaal, en tot morgen! Hoop dat iedereen een beetje lekker kan slapen vannacht...

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    :(:(:(

Lexi is niet helemaal blij...

Krijg in elk geval geen vast contract, en of ik voor volgend jaar dan nog eens mag proberen is nog niet zeker. Er zijn wel veel uren Engels (36 uur dus dat is ongeveer anderhalve baan) maar daar gaan ze volledig voor adverteren. Ze zijn op zoek naar een fulltimer voor 25 uur en als ze die vinden dan maak ik misschien kans op de overblijvende ca 12. Maar als ze er twee vinden die elk 18 uur willen dan heb ik dus gewoon VETTE PECH want ze waren nog niet tevreden genoeg.

Vind dit een vage regeling, zoiets van als we niks beters kunnen krijgen dan nemen we haar wel.
    Maar goed, bocco is belangrijker he, dus ik ga proberen er niet teveel stress van te hebben dat ik misschien straks alsnog geen baan heb. Ze hebben me beloofd om het voor 1 juni te laten weten, dus net voor mijn verlof.
    Hopen maar dat ik dan straks geen uitkering hoef aan te vragen. Maar aan de andere kant voel ik me ook wel wat lullig omdat ik me nu heel tweederangs voel.

Ik ga slapen... ben doodop van de hele dag janken :(:(:(
    Bedankt dat jullie zo aan me dachten/denken maar helaas heeft het duimen dus niet genoeg opgeleverd...

20. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    @Lexi: Jeetje wat een verhaal, kan me voorstellen dat je de hele dag hebt lopen janken en je rot voelt. Dit is nu net iets dat je niet wil horen en zeker nu niet! Hoop dat je een beetje kan slapen...

@Kar: Ik ga nu proberen te slapen. Ben echt helemaal doodop van de afgelopen nachten en hoop dat deze nacht een beetje goed gaat..
    Het lijkt ook wel alsof die kleine ook nog eens alles uit de kast haalt om me extra te vervelen. Maar goed ben wel blij dat ik genoeg leven voel.

Truste allemaal.

Share This Page