*peetje geeft lexi ook een mega knuffel!* k#t meid, beetje vaag en raar ja... Denk aan bocco lieffie..
Hahaha Peetje, dat verhaal van Romy. Is echt heel grappig. Hou je voortaan een beetje in op de kermis. Landa, hoe gaat het nu? Zanoni, jij schiet echt al op met je verlof. Lekker hoor. Zeker nu het buiten zo lekker wordt. Koeky, lekker geslapen? Gelukkig viel het allemaal wel mee. Nou Lexi, dat viel wel erg rauw op je dak. Hier een dikke cyberknuffel. Kar, heb jij nu nog iets van Evelien gehoord? Ik heb vannacht gelukkig weer eens geslapen. Ben er maar 1 keertje uit geweest. Nu zit mijn hoofd vol met plannen wat ik allemaal vandaag wil gaan doen. Ik wacht wel even totdat hubbie de deur uit is, ander krijg ik weer op m'n kop, dat ik zoveel wilt doen allemaal. Maar ja, die ramen moeten toch echt een keer gezeemd worden en ik wil nog plantjes poten.
hihi adine ja maar is toch niet normaal, een typetje`s wat daar hing joh! Van die.. laat maar k#t jongens.Loop me nu al bij de gedachten al weer kwaad te maken. Je ziet dat kind toch staan! Mijn hubbie was niet echt boos dat ik er wat van zei maar meer op de manier waarop en dan ook nog eens zwanger. Ik begreep hem wel maar op dat moment denk je niks en ben je gewoon kwaad. Doe jij zelf ook een beetje rustig? met je plannen hihi Ik heb gister zoveel gedaan dat ik het vandaag hou bij alleen mijn slaapkamer en de douche te soppen. pff je blijft bezig, als de ene kant klaar is dan is de volgende al weer aan de beurt. echt respect voor iemand die full time werkt of zou je dan minder trowp hebben @koeky hoe voel je je nu? en jij landa @kar zouden de kleine mannetjes ook een hyper bui hebben hihi vannacht ben ik er gewoon 4 x wakker van geworden. Eerst zitten we oww voelde ik hem maar en nou ... ben bang dat ie net zo erg word als zijn grote zus toen, 1 voordeel me rib links was al gebroken dus die kan ie niet meer kneuzen(denk ik)
He dames, Ik meld me ook weer even. Ik ga niet meer reageren op iedereen, maar wil wel Evelieveling nog van harte feliciteren met haar huwelijk. De 2 nieuwe meiden, van harte welkom! Heb wel gezien dat er niet echt spectaculaire dingen gebeurd zijn en dat iedereen nou toch wel in de gaten heeft dat je goed op jezelf moet letten! Hier gaat het zijn gangetje en heb niet zoveel te klagen. Weet wanneer ik teveel doe, dan krijg ik pijn en als ik dan rust gaat het weer weg. Heb wel lekker in de zon gezeten, om te kijken wat er dan gebeurd, maar tot nou toe nog geen vlek te zien. Prettige dag allemaal, Monique
Goedemorgen meiden, Hoe gaat het hier? Ik zou reageren, maar ben bijna alles alweer vergeten . Wel wil ik Lexi ff een *dikke knuffel* geven! Het is nu ff zuur en ik snap dat je ermee in je maag zit, maar het komt zoals het komt. Er volgt vast een goede oplossing! Hier gaat het ok. Het gisteren wel de huisarts gebeld en krijg nu medicijnen voor een schimmelinfectie. Ik ben hier erg gevoelig voor en heb het al meerdere malen gehad. Het kan gelukkig geen kwaad voor de kleine en ook de medicijnen mag ik gewoon innemen (nou ja, inbrengen ). Verder nog veel last van dat drukkende gevoel, maar heb sterk het idee dat ik hier niet zoveel aan kan doen, vraag het volgende week wel ff. Vanmiddag kan ik de proefdruk van het kaartje ophalen; ben zo nieuwsgierig! Ook heb ik gisteren het kraampakket opgehaald. Fijn, al die grote verpakkingen verband! Als cadeau zat er een luierrugzak in; niet helemaal mijn smaak, dus als iemand anders interesse heeft...!
@Lexi, wat een h*fters. Een dikke knuffel van deze kant. Gelukkig viel het gisteren allemaal mee, maar lekker slapen mwah 300 x wakker geweest van kramp in me kuiten en plassen. Dus ik zit nu met hele dikke ogen op me werk naar me scherm te staren. En ben nog niet helemaal opgestart gelukkig zijn m'n collega's lief, die lopen de hele dag te rennen. Ik wil ook plantjes poten, maar ja dan moet eerst de tuin gedaan worden. (stille hint richting hubbie die ook stiekum mee leest)
@elma.. fijn he dat maandverband! hihi Ik weet niet hoe jullie eraan kunnen komen maar van die ``gaaswegwerp-onderbroeken`` zijn zo fijn voor na de bevalling en die super dikke maandverband.. (hopelijk weet iemand welke broekjes ik bedoel) ik heb ze van het ziekenhuis enneh.. wou je dan de luirtas komen brengen vanuit friesland hihi(geintje) balen van je..ehh.. het witte paard infectie. Je hoort het vaak in een zw dat je dan nog een dubbel gevoelig ervoor bent. Ik ben wel super actief de laatste tijd op het forum he sorry.. maar de pc staat in de huiskamer en altijd aan vanwege hubbies films. dan kijk je gewoon makkelijker.
Het is ook een mooie periode om je tuin te doen he! (stille hint voor koeky`s hubbie die stiekum meeleest)
Jaaa, hier komt de zon ook. Ben nu nog bezig om het trespa, wat boven de ramen zit, schoon te maken. Met de zon erop kan het een beetje inweken. Straks nog even naboenen en dat is ook weer schoon. Dan ga ik toch de tuin hoor. Moet nu echt gedaan worden. Morgen ga ik dan wel weer lekker hangen achter de pc zittend op m'n skippy balletje. Koeky, is het gebak lekker?
Zijn er hier nog Harry Potter fans? Er is weer een nieuwe trailer uit. Ziet er wel heel gaaf uit. Ik vrees dat er dit keer niks van komt om gelijk al naar de bios te gaan.
Zo dat was lekker een echte tom pouce van de bakker. Straks gebakje numero 2 scoren, maar ik moet ook nog eten straks misschien dat gebakje maar tot vanmiddag bewaren. Ik vind Harry wel leuk, maar ben geen fan.
is dat the Order of the Phoenix? ik hoorde zoiets van hubbie.. hij was er al mee bezig als ik hem heb wil ik je wel een gil geven