kort verslagje want ik zit op school. Vanochtend weer apk gehad bij de gyn (vervanger van vervanger) 20 minuten moeten wachten, na 5 minuten weer klaar. Bloeddruk en suiker waren allebei goed Beeb was nog steeds een jongen en nog steeds niet preuts aangelegd nu een afspraak gemaakt voor eind mei met groeiecho en in juni krijgen we een rondleiding en voorlichting over bevallen met een medische indicatie.. zo nu pauze...straks op jullie reageren
9 van de 10 keer wel, we hebben al veel films die juli uitkomen maar met die was ie nog bezig. je zal net zien dat die pas een paar dagen van te voren te krijgen valt
Hallo lieverds, daar ben ik weer even. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en knuffels! Heb een en ander op een rijtje gezet in mijn hoofd en ben er van overtuigd dat ik niet waardeloos ben en dat er vast wel een oplossing komt voor me. En dat bocco nu gewoon lekker effe voor gaat, en ikzelf ook. Tot begin juni ga ik gewoon mijn best doen, en dan zien we wel weer verder. Ik ga even lekker naar de markt nu en stout een frietje halen daar (heb ik enorme trek in). Shit word ik net gebeld, moet ik cijfers controleren voor schoolexamens. Nou ja, dan fiets ik maar even en ga ik daarna wel naar de markt... Groetjes! Lexi (die niet meer zo depri is, alleen nog moe vanwege de verkoudheid).
hihi marloes..``hij was nog steeds een jongen`` lijk me ook niet fijn vervanger na vervanger.. maar ja belangrijkste is dat alles goed is toch!
http://www.youtube.com/watch?v=zBWKOI4OzBc op het filmpje is het denk ik moeilijk te zien. in het echt zie je het zo goed. maar als jullie goed kijken...... mannetje is nog STEEDS erg actief!
@lexi tuurlijk ben je niet waardeloos..gekke meid wij juli mama`s zijn net katten/poesjes let maar op we komen allemaal ook jij op onze pootjes terecht pff ik lees gebak,frietjes... houden jullie nou een keer op! :x
hihi jammer genoeg niet zo duidelijk, ik zie mijn huid echt wat witter worden, op het plekje waar hij langs komt. kan je nu echt merken he dat onze beebes steeds minder ruimte krijgen.
Marloes, fijn dat alles nog steeds goed gaat... en dat het nog steeds een jongen is . Ondanks dat je natuurlijk niet voor niets medische indicatie hebt en bij een gyn loopt, ben ik wel een heeeel klein beetje jaloers . Je ziet de kleine dus ook vaker! Ik wil nu eigenlijk wel weer een (pret)echo, ik mis de kleine . Nu moeten we nog ongeveer 12 weken wachten voordat we ons mannetje weer zien....
hahaha waren dus toch hele goede hints als een man vraagt om te stoppen, is het toch het moment dat ze beseffen dat het echt gedaan moet worden?
hihi ja, maar ach de tuin heeft niet zo veel haast inverhouding tot de kinderkamer. *zucht* Zou wel ff willen slapen.
Dag meiden, Lexi: wat een naar en vaag besluit zeg.. Kan me voorstellen dat je de hele dag hebt lopen janken. Maar zoals je zelf al zegt, jij en Bocco gaan voor! En na zijn geboorte zie je wel weer. Ik weet zeker dat alles goed komt met jou. Marloes: heerlijk dat alles weer goed is! Op naar de volgende APK en echo.. Elma, heb ik ook hoor, ben ook best jaloers.. Voor mij nog tussen de 7 en 12 weken en dan zie ik hem! Landa, hoe is het met jou gegaan vannacht? Beetje beter hopelijk? Koeky: morgen je pretecho! Spannend! Maar SUPER leuk! Beloof je er van te genieten? Ben net naar de dierenarts geweest. Kreeg de kat niet in zijn draagmand. Ik heb nu overal krassen en zelfs beten! Bloedend ook. Dus ik ga ze maar ontsmetten denk ik. Ik natuurlijk weer helemaal huilen en overstuur... Kwam ik daar bleek ik een uur te vroeg te zijn! Gelukkig kon ik even tussendoor, was alleen een jaarlijkse inenting. Hondje (en vrouwtje ook) is nu bekaf. Hij was wel kerngezond gelukkig. Wat een opwinding zo op de vroege middag... Oh ja, ik heb dus geen blaasontsteking. Dus waar die pijn vandaan komt... Volgende week maar weer vragen bij de VK.