Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

oh meiden, moet gewoon ff klagen hoor!
    Ik heb het nu al zo gehad. Heb het rustig op mijn werk, moet de nieuwe collega inwerken dus die doet het meeste. Ben ook gewoon echt al aan het aftellen tot mijn verlof!
    Verder ben ik zo snel moe en heb nergens zin in zodra ik thuiskom. Dan moeten we binnenkort ook nog verhuizen en dus alles weer inpakken. Ik heb last van het beklemmende gevoel .......... nou zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ik wil gewoon verhuisd zijn en ff kunnen genieten van de laatste rust in mijn eigen vertrouwde omgeving!
    (sorry, moest het ff kwijt!)

Liefs Elma

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Marloes, fijn dat alles goed was.

Peetje, leuk he zo'n buik. Af en toe gebeurd dat hier ook. Ik kan er wel uren naar kijken.

Lexi, Niet aan jezelf twijfelen hoor. Je hebt best kans dat ze nu een rede zoeken om je eruit te werken, omdat je zwanger bent.
    Zijn de kinders geslaagd voor hun examen? Lekker he zo'n frietje. Heb net een pizza op. Ik had geen zin om friet te bakken.

Helaas Elma, nog even wat geduld hebben. :D
    En nog even op je tanden bijten, die rust is in zicht.

Kar, Ik weet niet of het een buitenkat is, maar je moet nu wel uitkijken, dat je geen infectie krijgt.
    In ieder geval wel fijn dat het geen blaasontsteking is. Misschien toch nog een beetje stress?

Slapen, dat kan ik ook de hele dag door. Jammer dat de zon weer weg is, anders had ik even in mijn hangmatje gaan liggen.

De Wij heb ik ook gehad. Heb hem al lekker uit. Een boek kan ik me niet meer op concentreren, maar alles wat met baby's te maken heeft verslind ik. ;)

Iemand nog iets van Kim gehoord? Die had ook weer blaasontsteking. Hopelijk is het niet erger geworden.

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Zit even in het Karweikrantje te neuzen. Zie ik daar zo'n leuk loopfietsje. Vanaf 2 1/2 jaar. Beetje voorbarig he, om die nu al te kopen.

Ik zag ook een bolderwagen. Die is wel makkelijk voor bij de camping en op het strand. Kijken wat hubbie ervan zegt. Die zal het wel niks vinden, omdat de beeb er nog helemaal niet is.
    Die nuchtere mannen ook altijd. :evil:

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    adine, volgens mij hebben wij telepathie hahaha. jij d8 aan mij en ik aan jullie!

ik moet zoveel bijlezen dat ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik vanaf hier weer inhaak en probeer meer online te zijn om mee te kunnen kletsen. heb alleen de laatste 3 pagina's ff meegepakt.

lexi wil ik nog wel ff een dikke knuf geven net als elma. lexi meid, komt allemaal goed! ik snap dat je nu in de stress zit maar misschien komt er wel weer een hele mooie nieuwe kans voor jou op je pad. kijk maar naar mij. ontslagen maar toch nog iets anders gevonden terwijl niemand dat voor mogelijk hield. ik stuur ff wat positieve vibes jouw kant op, komt helemaal goed meid!

elma, klaag maar een end weg! nog heel ff en dan heb je lekker verlof. net op tijd voor het mooie weer! begint nu zwaar te worden voor je, dat geloof ik meteen. maar strakkies zit je lekker in je nieuwe huisje, dat is wel iets leuks om naar uit te kijken toch?

hmmm wie had die kat ook al weer? kar? kijk idd wel uit met die krassen. wij hebben hier ook 2 rondlopen die nu met dit weer hele dag buiten zijn. je weet maar nooit waar ze met hun snoetjes en pootjes in hebben gezeten. misschien beetje dettol om schoon te maken?

zo! heb ik toch een beetje geschreven ;)
    ik kom met goede zin! want het gaat eindelijk beter :). de pijn is gelukkig gezakt en het lijkt de goede kant op te gaan! dus ben helemaal happy. beeb is ook weer wat actiever dus dat is meestal eengoed teken zeggen ze. donderdag moeten we weer terug naar de gyn en dan zullen ze denk ik nog wel ff voor de zekerheid die baarmoedermond controleren.

was net even op de weegschaal gaan staan. niet meer doen! laten we het op vocht houden hahaha. ga nu toch echt richting de 9 á 10 kilo..... hihihihi. heb ook wat last vd hormoontjes. heb deze week al 2 staan janken om niks. vandaag omdat ik geboortegedichtjes aan het uitkiezen was. ik lezen en de tranen kwamen vanzelf hahaha

nou meiden ik ga ff verder lezen.

dikke x en geniet van het weer!

ow ja, zag ergens mensen praten over lekkende borsten? daar heb ik dus nog helemaal geen last van gehad.... heb wel een borst die voller is dan de andere dus misschien dat die straks gaat lekken?

ow ja, heb ergens gelezen dat als je een schimmelinfectie hebt je dan veel yoghurt moet eten....? weet niet of dat zo is maar het is het proberen waard.

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Adine, ik zag die ook staan in het krantje! Maar die bolderwagen vond ik een beetje laag; meer voor spulletjes dan voor een kindje denk ik. Ik weet nog wel dat ik het zelf vroeger altijd geweldig vond als iemand een bolderwagen had en ik erin mocht (dan praat ik over dat ik 2 of 3 jaar was dus...)! En zeker over het strand handig.

Het is inderdaad stress hoor, bij mij. De VK raadde gisteren zomaar dat ik nogal een control-freak ben en nu dus de controle los moet laten. En daar heb ik het moeilijk mee... Haar advies was dus ook om nog meer los te laten, en meer te rusten.

Slapen: ik wou dat ik het kon.. Ben zo moe moe moe maar slapen, ho maar. Onrustig en opgefokt voel ik me. En waardoor?! Geen idee.

Elma, als je jezelf nu eens voorneemt om elke dag 1 doos in te pakken ofzo. Dan heb je toch iets gedaan. En dat beklemmende gevoel herken ik. En jij kan nog niet eens beginnen met de babykamer enzo. Maar ik sprak net een collega en die zei ook: de baby kan desnoods in de wasmand slapen de eerste weken! Echt, het komt goed...

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Kim, goed weer iets van je te horen/lezen! Fijn dat de pijn wegzakt. Dat scheelt een hoop he?!
    En dat huilen.. hihihi. Ik heb het al als ik de foto's van de pasgeboren baby's bekijk hier op het forum of in de WIJ.

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kar, heeeeeeel herkenbaar dat 'niet' slapen. ik ga op tijd in bed liggen en dan ben ik ook echt moe. maar de slaap wil ik maar niet pakken voor 12 uur, daarbij wordt je elke nacht nog eens 80x wakker om te plassen en om te draaien hahaha

ze zeggen dat het allemaal moeder natuur is die ons vrouwen voorbereid op de slapeloze nachten die komen als de beeb er is....

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja die hormonen! ik snap soms niet eens waarom ik dan moet huilen. ik ben geen huilerd! komt misschien ook door alles wat al die tijd vast zat van binnen (dankzij die ellende vd nekplooi en dan wat er de fagelopen tijd weer is gebeurd) en wat er nu toch uit komt. je moet hier in huis geen marco borsato opzetten want dan gaat de kraan weer open hahahahahahaha

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Kim, dat was idd telepathie. :D Lekker dat het weer een beetje beter met je gaat. Houden zo! :D

Ik zat pas naar een tekenfilm te kijken en dat was best een beetje zielig. De tranen zaten toen heel hoog. Stom he...een tekenfilm. :confused:

Kar, die bolderwagen lijkt idd niet erg hoog. Misschien toch maar even wachten totdat ik ergens anders er eentje zie die hoger is.

Ik ga nog even de tuin in. Ga toch maar sproeien, want die regen komt toch niet. De grond is zo droog, dat ik er geen plantje in kan krijgen.

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Met Evelieveling gaat het trouwens heel goed! :) Ze is super zwanger! We hoeven ons geen zorgen te maken.

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goed idee Adine. Het heeft hier gisteren wel een beetje geregend, maar dat helpt ook niets. Ik zei nog tegen Alex vanochtend dat de baby wel een andere jeugd krijgt dan wij, qua weer, als dit inderdaad het broeikaseffect is. Tropenrooster in de zomer, weinig/nooit sneeuw..

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

He kimmetje, fijn dat alles goed met je gaat.

En Elma, gewoon lekker zeuren hoor we kunnen het hebben. ;)

Net m'n voetenzak binnen gekregen voor in de cosi. Joepie, althans even op het werk weggeslopen om te gaan kijken of ie er was. Hij lag bij de buren en kon natuurlijk niet wachten. :)

Zal zo ff foto plaatsen.

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    oooohhh peetje ben jaloers!
    pirates 3 hebben jullie al? ben verslaafd aan die films. heb 1 en 2 al 80x gezien hahahaha

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey kimmie fijn weer ff wat van je te horen..
    stom he als iemand maar ff niet komt,
    dan maak ik/we al een beetje zorgen hihi

@kar gelukkig gaat alles goed met evelien.
    en met jou ook uiteraard.

@koeky wat een gave voetenzak!

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @landa hoe is het?

@elma je zeurt niet hoor..
    het lijkt me ook niks meid

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @kim hihi
    nou het is elk weekend hier verplicht filmweekend
    soms word ik gek van de films...
    Mijn man kan helemaal stressen als iemand `m eerder heeft dan hem.

Ik weet niet of jullie een beetje verstand hebben van torrentsite`s of jullie mannetje?
    ik kan wel een paar adressen doorspelen waar je ze vandaan kan halen.
    (behalve mannetje zijn eigen anders lig ik in scheiding hihi)

owja je moet wel een hele snelle verbinding hebben.

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou ik vind het juist goed dat we zo op elkaar letten! geeft wel een fijn gevoel moet ik zeggen dat er mensen zijn die aan je denken :)

ik moet eigenlijk nog naar de winkel want er komen vrienden BBQ-en en ik moet nog stokbrood en satéprikkers halen maar heb geen zin. dan moet ik nml eerst die 2 poezen binnen halen en dat kan wel eens heel lang duren hahahaha

o leon komt net binnen

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nee peetje, leon kent het niet. maar zijn vriend die hier ook binnen zit wel. hij zegt dat het heel moeilijk is....

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    weet trouwens ook niet hoe snel deze verbinding is, maar dit is een gloednieuwe comp dus dat zit wel goed denk ik

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    !kim.. ja aan mij moet je het ook niet vragen hoor.
    sommige is alleen aanklikken en binnen halen.
    Maar bij andere moet ie nog een ondertiteling erbij zetten enzo..
    nee niks voor mij..
    en je moet veel ruimtes op je schijven.
    Hij heeft wel 10 schijven.
    (als je dat zo noemt hihi)

Deel Deze Pagina