hihi peeetje, ik zit hier op de universiteit. Daar heb je niet anders dan dat soort gebeuren. idd de nieuwste films gekraakte software noem het maar op het is hier wel ergens te vinden.
Echt mooi Koeky! Waar heb je die vandaan? Tja, universiteit.. Het schijnt dat wij in Groningen de snelste internetverbinding van Nederland hebben, vanwege tests bij een of andere beta-faculteit. Dat merk je wel! Sommige collega's laten hun computer de hele nacht downloaden (films, muziek). Dat vind ik zelf dus echt niet kunnen. Toch een soort bedrijfsdiefstal ofzo. Maar er wordt voorlopig nog niet ingegrepen. Als je het maar niet op het netwerk parkeert allemaal vinden ze het best geloof ik.
Dat vond ik nou ook. Ik heb 'm laten maken door een mevrouw op internet http://www.secondchanceweb.nl . Ik heb 35 eur voor de voetenzak betaald en 6.20 voor het verzenden. Vond het niet duur, een maxi cosi voetenzak kost 45 of meer. En ik vond ze zo standaard, ik wilde wat anders. Dus was gelijk helemaal verliefd op de stof, en zij wilde het dolgraag voor me doen.
Kar, ik denk dat onze kids leren schatsen op de ijsbaan en niet meer zoals wij op de vijver. Wel jammer hoor, want sneeuw is altijd erg leuk. Dat wordt dus jaarlijks op de wintersport gaan. Fijn dat het met Evelien goed gaat. Doe ze maar de groeten als je weer sms-t. Koeky, wat een geinige voetenzak. Niet zo saai. Is idd niet duur voor 35 euro. Zal ook eens kijken op die site. Mijn hubbie heeft een eigen automatiseringsbedrijf en weet vast wel hoe je dat moet doen, alleen dat gaat hij mij niet wijsmaken, want dan heeft hij geen schijfruimte meer. Hij heeft trouwens weleens een waarschuwing gehad over downloaden. Toen dachten ze dat hij ook Harry Potter aan het downloaden was, maar dat was niet zo. Ze houden hem dus wel in de gaten.
hihi nou wonder, ik werk wel op de helpdesk. Dus vragen die ik op afstand makkelijk kan beantwoorden mag. hihi Of het op te lossen is zo is weer een 2e natuurlijk.
Hey meiden, ik ben een vriendin van Sonya one love en ze heeft mij gevraagd of ik jullie op de hoogte wilde brengen. Helaas is mijn lieve vriendinnetje gistermorgen in het ziekenhuis opgenomen . Ondanks dat ze pas 27,5 week zwanger is zijn haar vliezen gebroken. Op het moment krijgt ze weeenremmers en heeft ze al 2 injecties gehad om de longetjes van de kleine aan te sterken. Ze doen er alles aan om de bevalling uit te stellen, maar de artsen durven niet te zeggen of dit wel of niet zal lukken. Het enigste dat 100% zeker is is dat ze niet het ziekenhuis uit mag voor de kleine geboren is, dus als het "mee zit" en dat kleintje nog even geduld heeft ligt ze er nog een week of 8/9 en worden dan de weeen opgewekt. Gisteravond heeft ze nog een echo gehad en ze heeft gelukkig nog genoeg vruchtwater over en geen ontsluiting. Gisteravond en vannacht is ze flink beroerd geweest door de weeenremmers. Ik zal mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Beetje een lang verhaal maar dan zijn jullie in ieder geval op de hoogte. Groetjes Neera "Klein wondertje blijf nog maar even lekker op je warme plekje zitten en kom dan maar gezond en sterk ter wereld." _________________
Sorry ik kom even inbreken. Sonja nee he jij ook al, ik hoop dat je kleintje nog even blijft zitten hoor. Maar als hij/zij toch eerder komt, komt het allemaal goed hoor ik was april mama zoals je weet dus ook te vroeg. Nera wens haar heel veel sterkte en succes van dientje
Bedankt Neera dat je ons op de hoogte wil houden. Het is wel even schrikken hoor als je dit zo leest. Wens ze maar heel veel sterkte en we hopen dat ze het nog een paar weekjes volhoud en dat de kleine gezond op de wereld mag komen.
@Neera, bedankt dat je ons op de hoogte houd. wens haar maar veel sterkte, jammer dat ze nu al zeggen dat ze niet meer naar huis mag. Minder voor haar maar beter voor d`r beeb. Die vriendin werd met 30 weken opgenomen maar moch ineens tussentijds naar huis. Lijk mij dat je dan ook niet op je gemak bent. Eigenlijk raar he dat er ook weer nieuw vruchtwater aanmaakt dat zag ik ook bij mcentrum op tv, bij mijn ouwe gyni duvekolt. Geloof dat de helft van de juli mama`s de zw. niet mee zit he.. pfff.. hopelijk blijven alle juli mama`s minstens tot 37 wkn zitten
JEEETJE *snik* wel blijven zitten hoor ukkie van sonja. Neera, wens haar maar heel veel sterkte en ik denk aan d'r. Fijn dat je ons even op de hoogte brengt.
Hey meiden, hartstikke bedankt. ivm drukte enz kan ik helaas niet elke dag bij haar langs gaan maar ik probeer dit toch wel om de dag te doen, ik ga er morgen weer heen. Ze zal blij zijn met jullie reacties en steun. Ik zal proberen morgen of donderdag weer iets te laten weten. Groetjes Neera
Neera, super dat je ons op de hoogte wilt houden. Zeg maar tegen Sonya dat het bij de Juli-mama's veel gezelliger is dan bij de April-mama's ook al kletsen zij meer dan ons. Het lijkt me erg je tijd daar uit te liggen, de dagen duren zo lang in een ziekenhuis. Koeky, heel erg leuk die voetenzak. Alleen vind het opnieuw laten pimpen van een cosi best prijzig. Ik heb de site wel bij mijn favorieten gezet. Evelieveling, een beetje laat maar nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wanneer ben je weer aanwezig? Jacquelien, het kamertje is echt mooi geworden. Kar, een goed matras is altijd belangrijk. Melanie, prima dat je ons aan elkaar hebt gekoppeld voor de sms-lijst. Landa, was alles goed bij de vk? Lexi, wat kl*te van je baan. Peeetje, een goeie tip van het kladblok nu hoef ik niet meer zo verward te reageren op iedereen. En een gil geven voor Harry Potter? *GILLLLLLLL* Kar, ik denk dat je even de vk moet bellen omdat je gekrabt bent vanwege toxoplasmose. Een zwangere vriendin van mij was ook gekrabt en die moest bloedcontrole en antibiotica. Elma, schakel je wel hulp in bij het inpakken? Adine, de Gamma krijgt donderdag perkplantjes. Kim, blijf je wel rustig aan doen? Volgens mij heb ik iedereen gehad.
Nu even over mezelf. Met Pepijn gaat gelukkig alles goed, wel wat schrammen en blauwe plekken maar voor de rest heeft hij weer praatjes. Hier nog geen lekkende borsten, wel heb ik Lilz patz, ideaal tegen lekken. Ik moet zeggen dat er een erg druk kindje in mijn buik zit, ik moet soms gaan staan om hem/haar wat ruimte te geven. Ik doe nu iedere avond rekoefeningen wat s'nachts krijg ik vaak kramp in mijn kuiten en begin dan te gillen. Jeroen schrikt dan wakker en denk dat ik aan het bevallen ben. Gister had ik een midweekje naar Texel geboekt via het kruidvat, 4 weken voor de uitgerekende datum. Ik had er helemaal slecht van geslapen wat stel dat het eerder komt en ik zit daar. Vandaag tranenmetuiten want ik wilde toch niet naar Texel, gelukkig heb ik het om kunnen zetten naar Egmond aan zee. Een half uurtje van huis en dicht bij een ziekenhuis. We gaan volgend jaar wel naar Texel.