Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Koeky, hoe doe je dat de kleine eruit niezen? Mag ik bij jou op cursus dit lijkt me namelijk wel wat :)

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Ja ik ook hihihi, helaas wil mijn baas wel dat ik kom werken.. dus hier zit ik dan.. :( Ik zie :D van jaloezie!
    Geniet maar lekken van het zonnetje! 8) Groot gelijk!

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    30weken zwanger (Hoog zwanger nu dus :) ) nog maar 70 dagen zag ik... wat gaat dit snel...

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    hoogzwanger....
    en nog maar 70 dagen, wat gaat het SNEL

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Ben me een beetje zorgen aan het maken om Ukkie, Ik heb haar nog niet gevoeld vandaag... :(

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Dag meiden,

Tanya: gewoon niet gaan! Veel te veel stress en gedoe. En zo te horen zal ze het niet eens zo erg vinden, toch? Lekker in bad gaan!

Marloes: wat spannend van je zus! :) Super leuk! Ik duim met je mee hoor!

Ik heb de huisarts gebeld, hoef me geen zorgen te maken. Het schijnt vooral gevaarlijk te zijn via de mond (toxoplasmose dus). Wondjes genezen ook mooi, dus zal wel okee zijn.

Ik voel de baby voor het eerst tegen mijn ribben aan, als ik zit! :) Gelukkig schopt hij nog niet, maar het is wel een apart gevoel.

Heb net het hele huis gestofzuigd en 'gepoetst'. Nu dus zere buik. Maar goed. Het is wel weer lekker fris en iemand moest het doen. Ga zo de hond uitlaten en dan maar weer in de tuin zitten.

Het slapen begint zo onderhand een echt drama te worden. Geloof dat ik vannacht misschien 3 uur geslapen heb. :( En overdag inhalen lukt me ook niet, ik slaap gewoon niet. Misschien toch maar eens overleggen met de huisarts of de VK als het zo blijft. Dit hou ik niet erg lang vol. :(

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Ze doet het weer! Ik heb net zo lang zitten porren en drukken :oops: maar ze reageerd!

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Zanoni, waarschijnlijk ben je gisteren druk geweest en is ze nu aan het uitrusten? Of ben je zelf erg druk bezig met allerlei dingen nu? Of was ze gisteren super druk? Misschien heeft ze een groeispurt. Ik zou me niet ongerust maken. Je zult zien, vanavond voel je haar weer volop. Mijn jochie is ook iets rustiger, na maandag belachelijk druk te zijn geweest. (Vind het wel even best zo..)

9. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi.. Zie je wel! Arm kind, lag net lekker te tukken en gaat mama haar pesten... ;)

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Ja ze is weken lang erg druk en nu voel je haar ineens niet meer. Ja dan ga ik haar pesten. :oops:
    Nu is ze mij weer aan het pesten :)
    Maar dit heb ik liever!

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi :)

Ik zou wel een tukkie willen doen. Tja das ook wat trouwens had ik van de week de arbo man over de vloer om m'n buro op de juiste hoogte te laten zetten. Kom ik vandaag binnen nadat ze gisteren zijn geweest. zucht ik voel me net zo'n dwerg. Is ie weer te laag. :confused: Ik kan m'n benen niet eens over elkaar doen.

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Maar ik ben inderdaad gister druk geweest, halve dag wezen winkelen en ik was kapot....

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi nou ik zou wel eens willen dat ze stil is dan.

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    In tegenstelling tot een aantal van ons voel ik me nog steeds heerlijk! De kleine beweegt goed en mama kan nog van alles doen. Ik had vanmorgen 1 uurtje les en moet zo nog repeteren voor het NK minitramp springen van morgen (ik spring niet meer hoor, maar de leerlingen wel ;) ).

Ik kan eigenlijk maar 2 dingen bedenken waar ik tegenaan loop:
    1. Vergeetachtigheid en 2. bukken.
    1. Alles wat ik moet doen schrijf ik op, anders gaat het gegarandeerd mis.
    2. Dus heb maar vast slippertjes en ballarina's gekocht, hoef ik niet zo te bukken :D .
    Heb net ook een bikini gekocht (een gewone en staat best goed, op die rare navel na dan :rolleyes: ) en een leuk jurkje. Het warme weer blijft nog even aanhouden, dus de nieuwe spulletjes gaan vast goed van pas komen.

Hoe is het verder bij de rest?
    Dit is waarschijnlijk de laatste keer voor dat wij een weekje weggaan dat ik kan lezen, zal dus wel veel bij te lezen hebben als we weer terug zijn.

Ik ga aan jullie denken en hoop dat alles rustig blijft in de tussentijd (geen gekkigheidjes met weeen enzo [-X , denk er aan!).

Dikke kus van deze (bijna) vakantieganger 8) !

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

ahh ik ben jaloers, ik wil ook op vakantie.

16. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Volgens mij wordt het morgen een hele uittocht met al die vakantiegangers. :D Wij gaan morgen ook weer naar de camping, maar zijn maandagavond weer thuis.

Zanoni, die kindertjes van ons moeten ook weleens groeien, dus niet teveel pesten. ;) Je hoort het vaker, vaak druk en dan ineens wat stiller, schijnt dus met groeispurt te maken hebben.

Tanya, vanavond lekker met je voetjes op de bank. Sommige dingen moeten wel van 2 kanten komen anders werkt het niet.

Kar, die kleine van jouw groeit dan ook hard. Ik voel nog niks tegen mijn ribben.
    En idd even je ha bellen. Je kunt vaak een slaapkuurtje krijgen.
    Jammer is dat he, dat niemand even komt stofzuigen. Iedereen gilt, je moet het rustig aan doen en waarom doe je dat dan ook. Tja....jullie komen hier niet stofzuigen of de ramen lappen. En om nu in een vervuild huis te gaan zitten, vind ik ook niet zo aantrekkelijk. Dus dan pakken we die stofzuiger maar weer. ;)

Ben net met mijn schoonzus naar de stoffenkraam geweest. Ik heb witte badstof gekocht en maak daarvan nog 2 badcapjes. En nog meer stofjes om wat positiekleding te maken. Nisschien blijf ik dan eens een keer rustig op m'n balletje zitten, scheelt weer in rugklachten.

Ik krijg met dit weer altijd trek in ijs. Maar heb niet de puf om dat nu te gaan halen. Morgen dan maar.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ooooooooh ijs...
    heb nog een doos raketjes in de diepvries...
    lekker

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    heb trouwens ook echt geen honger met dit weer... maar ja eten moet toch wel he..
    toch maar een broodje in de oven gooien?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    nog 3 bladzijdes.. en we hebben er 700 volgeschreven

20. Amle

Amle Niet meer actief

@Jody: is toch alleen fijn voor je, dat je op zich nergens last van hebt! Lijkt me ook heerlijk en op zich heb ik ook niet teveel te klagen hoor. Het zijn andere factoren waardoor de zwangerschap ook moeilijker wordt/lijkt.
    Een hele fijne vakantie (moet lukken met zulk weer) en tot snel!

IJS, ja lekker!
    Wat is het weer warm hé? en dat terwijl ik gewoon binnen aan het werk ben. Ik moet toch nieuwe kleren aanschaffen; vind het aan de ene kant zo zonde omdat je het niet zo lang draagt. En het is best wel duur... maar om nu de laatste weken in de warmte steeds hetzelfde aan te moeten is ook niets! Maar ff kijken of ik nog ergens wat centjes over heb ;)

Liefs Elma

Share This Page