Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    TJee, jij loopt wel erg hard van stapel. :confused:

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Als er hier nog eentje bij komt, zal dat ook wel snel gaan, aangezien ik niet een van de jongste meer ben. ;)
    Maar dan moeten we wel verhuizen, want alle slaapkamers zijn in gebruik.

3. Heleena

Heleena Niet meer actief

Hey meiden,

zoals beloofdt: Sonya voelt zich nu iets beter en is gelukkig niet meer zo beroerd als maandag :D.
    Het slapen gaat nu ook beter alleen bij manlief wil dat nog niet zo lukken, maar dat komt wel goed.
    Ze moet nu nog tot zondag of maandag weeenremmers krijgen en vanaf dan moet ze het echt zelf gaan doen.
    Mocht ze dan toch weeen krijgen dan moeten ze de kleine laten komen.
    Dus we hopen maar gewoon dat de weeen voorlopig wegblijven.
    Ik heb een kaart voor haar gekocht waar ik alle namen op zal zetten van de meiden die een berichtje hadden achtergelaten, zodat ze weet dat jullie aan haar denken en haar steunen.
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties en als ik weer wat meer nieuws eb laat ik het jullie snel weten.

Groetjes Neera

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    @Lexi: veel plezier in Engeland

@Koeky: In het begin zijn de weeen nog niet zo pijnlijk en je went er langzaam aan. Daarom vond ik de bevalling van Maura ook het prettigst, ook al duurde die het langst (5 uur). De weeenstormen die ik bij de boys had zijn meteen veel heviger en dan overvalt de pijn je echt. En dan zijn 3 uur en 1,5 uur lang...

@Marloes: Spannend voor je zus. Hopelijk is het raak!

@Sterrekind: Meetlint gevonden ;) ? Pij Praxis/ Ikea ed hangen zo overal

@Zanoni: Je kind krijgt ook steeds minder ruimte om te bewegen, dus maak je niet zo snel ongerust. Zit allemaal wel goed.

@Jody: Fijne vakantie!

@Zanoni: 4 kids? Doet me deugd om dat te horen. Ben ik niet de enige die volop tegen de vergrijzing werkt ;) !

@Neera: Fijn dat het iets beter gaat. Hopelijk doen de weeenremmers hun werk en mag ze nog een tijdje zwanger blijven. Lief dat je een kaartje namens ons wilt sturen.

Hier verder geen nieuws. Kruidvatdoos heb ik ook nog niet binnen, wel mijn kraampakket. Netjes afgeleverd, geen opengebroeken schuur ;)

Groetjes, Melanie

5. Niet meer actief

Neera Lief van je dat je dat wilt doen. Maar is het niet beter om ipv de namen bv Juli 2007 mama's te zetten, zo dadelijk vergeet je iemand die wel wat geschreven had. Ik hoop echt dat de weeënremmers hun werk doen en dat haar uk toch nog even blijft zitten!

Zanoni 4! :confused: Ik moet er niet aan denken...Wij zouden er graag 2 willen maar je weet niet wat er gebeurt strals he? Voor hetzelfde geld moet mijn baarmoeder verwijderd worden ofzo. Eerst deze er maar eens uitpoepen!

Koeky Ik heb het filmpje van je pretecho bekeken! Mooi! Vraagje, hoe krijg jij dat filmpje erop? Wij mogen 12 mei voor een herkansing van de pretecho dus ik hoop dat ik dan ook zo'n mooi filmpje heb. Die we nu hebben is wel mooi maar niet zo duidelijk.

Adine
    Ook ik heb nog niets gehoord van de Kruidvat van de doos. Wel heb ik vandaag weer de Wij binnen gehad.

Ik las ook iets over ijs. Ben ik even blij dat we waterijs én roomijs in de vriezer hebben liggen :) , ik heb net gegeten dus ik loop zo maar even richting vriezer denk ik....weet ik wel zeker....

Over vanavond, Marc gaat alleen naar zijn moeder toe. Ik had er echt geen zin in. Kan ik nu mooi de zwangerschap als excuus gebruiken hihihi. Zo iets in de trant van moe, misselijk en last van de warmte ofzo_Oh wat ben ik gemeen...

Liefs, Tanya

6. Niet meer actief

En over het aantal berichtjes van de april-mama's, we hebben nog ruim 3 maanden voordat deze op slot gaat, dus het kan nog he?

Liefs, Tanya

7. Heleena

Heleena Niet meer actief

Hey Tantan je hebt gelijk.
    Had de namen al genoteerd maar het zou idd lullig zijn als ik dan toch nog iemand zou vergeten. :oops:
    Thnx.

Groetjes Neera

8. Heleena

Heleena Niet meer actief

Had gelukkig namen op een briefje geschreven en nog net niet op de kaart :) :)

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Bij ons ook hoor, we wonen nu op een flatje met 2 slaapkamers, dus als de volgende komt dan moeten we echt zijn verhuisd. Maar goed dat is voor latere zorg

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Wat een superleuk idee dat van die kaart! Maar als je de gegevens mag doorgeven van het zieknhuis van Sonya dan wil ik ook nog wel een kaartje sturen. Want ja als je in het ziekenhuis ligt dan is kaartjes krijgen altijd leuk! (Tenminste dat vind ik)
    Fijn om te lezen ook dat het weer iets beter gaat met Sonya en dat ze ook weer iets beter kan slapen.
    Ik hoop echt dat de kleine mooi blijft zitten als ze van de weeenremmers af is!

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen

12. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Echt niet normaal meer wat hier veel geschreven wordt.. sinds gister zoveel pagina's bij te lezen.
    Doe ik vanavond wel als het iets minder warm is, nu nog even lekker genieten van het zonnetje ;) .

Ik ben vandaag bij het ziekenhuis geweest voor mijn nieren en gelukkig (zoals ik al dacht) niks aan de hand! Stiekem toch wel een enorme opluchting. Wel is de boel daar een beetje gekneusd maar dat komt waarschijnlijk door het vele schoppen van de kleine.
    De krampen komen doordat de kleine dan binnen een korte tijd heel vaak op dezelfde plek aan het schoppen is en mijn lijf daar op reageert door rug- en buikkrampen.

Ook nog even een echo gehad (altijd leuk :D ) en de kleine ligt, zoals iedere echo, weer met de handen voor het gezicht! Dit is wel echt de favoriete houding. Zelfs met porren etc van de gyn lukt het bijna niet de handjes langere tijd voor het gezicht weg te houden. Nu al zo eigenwijs haha.

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Inderdaad, de januarimama's zijn er al. Gek idee, he, dat er nu al vrouwen zijn die jun kin volgend jaar verwachten......

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hey,

@Neera, fijn dat je dat namens ons wil doen zeg. Hopen dat die weeenremmers hun werk doen. Geef d'r maar een hele dikke knuffel van ons.

@Melanie, hopen dat ik me moeder dan een beetje na doe. Al hoe wel, die begon zondag en woensdag kwam ik pas. :(

Ik heb de DVD omgezet met 123 DVD Converter naar een avi bestand is wel een probeer versie maar werkt perfect.

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Volgend jaar klinkt ook nog zo ver weg.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dan zijn onze baby's al weer bijna een half jaar..

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Neera: bedankt voor de update!

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Met michelin armpjes en beentjes. hihi

Deel Deze Pagina