Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    waar denk ik nu aan? ;)

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Misschien zijn ze dan snel weg.

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Uhhh ijs?

4. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hahahaha peetje heeft idd haar tweede mars ijsje nu in haar handen..
    je moet van beroep veranderen koeky!

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    zou het? als ze BOE roepen is mijn hond weg :) :)
    is zo`n bangepoepertje :)

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Misschien wel. Of toch maar naar huis gaan vandaag. Voorspel een rot dag vandaag. hmmm :)

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi maar vast lief.

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Oehhh we gaan burgerkingen geloof ik. :)

9. Amle

Amle Niet meer actief

ooohh meiden, lekker, ijs en een frikandel speciaal; lust ik beide wel op dit moment!

@Kieteltje: we gaan voor een moderne, strakke keuken. Lijkt me goed passen in een nieuwbouw woning, en is ook wel onze stijl. Waarschijnlijk in het wit, zonder handgrepen en met inbouwapp. in een hoge kast.
    Heb wel een goed idee wat ik wil, nu moet ik het alleen nog voor een betaalbare prijs vinden ;)

@Landa: weet jij hoe die tunieken van de H&M vallen? Ik vind ze erg leuk en heb al 4 artikelen in mijn winkelwagentje, maar ben bang om ze te bestellen! Ze zijn wel allemaal even lang als zwangerschaps kleding en van zachte stof; dan moet dat toch passen?

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Tuurlijk, en zo niet kan je het altijd terug sturen.

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik merk het al..je red de kilo`s wel hahaha ;)

12. Amle

Amle Niet meer actief

Da's waar! Thanx, ga ik nu gelijk maar ff bestellen!
    1 blouse, 2 tunieks en 1 jurk; waarvan allen de bloes zwangerschapsmode is! Kost een paar centen, maar kan ik wel leuk de zomer in ;)

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gelukkig niet mijn idee maar die van collega's. Ben zo terug.

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    vind het alleen jammer dat je het pas na min. 5 werkdagen in huis krijgt.
    Ik wil het dan gelijk hebben hihi
    en zelfs gelijk aan.

oww hebben jullie die baby kleding gezien op de h&m site?
    vooral voor meisjes zo lief!

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    PFFFFFFFFFF, heb net de was op het dakterras opgehangen (ligt op het Zuiden). Nou, daar wordt je ook niet vrolijk van. Je smelt zowat weg.
    Nou de kids ophalen van school. Myron is 's middags vrij, dus goede gelegenheid om ff naar kapper met hem te gaan...Heeft hij dringend nodig, al dat haar eraf met deze temperaturen..

16. Amle

Amle Niet meer actief

Vind ik ook een nadeel hoor! Ik wil het ook gelijk aan, maar ja, hier in de winkels is niets leuks te vinden, of het is heel duur. En de markt tref ik hier ook niet, dus dan zo maar. Makkelijk en redelijk goedkoop (alles is 14,90 per stuk!). Alles is op voorraad dus ik hoop dat ik het op tijd heb, voordat het mooie weer straks over is :confused:

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    de rekening schijn je pas einde van de maand te krijgen.

18. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ik heb zin in aardbeien (niet die van Adine (of was het Tanya?) maar van die zoete, verse, sappige, knalrode....) Mmmmm....

Gelukkig is het zo lunchtijd, maar helaas is onze kantine k*t. Ze hebben wel lekkere warme broodjes, maar alle 4 die ze nu in het assortiment hebben, zijn of met mozzarella of met rauwe ham... :(

Misschien wordt het dus wel gewoon een broodje kroket.

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    das gezondere trek.. aardbeien.
    Nog even en heb ik ze in de tuin.
    Die zijn ook zoooo lekker idd van die zoete.
    hmm..
    ik moet er altijd wel optijd bij zijn.
    Romy pikt ze eraf :rolleyes:

20. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Landa, volgens mij mag je best linkjes plaatsen hoor. Ik heb ook even gekeken en zag een leuk blousje. Natuurlijk weer uitverkocht. :(

Twinny, fijn dat minimuts groeit. Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden voor je probleem.

Peetje, we moeten ook eten voor 2 he. ;) Ik heb van de week een pizza in de oven gegooid. Had ook trek in iets lekkers. Nu heb ik er maar braaf 2 boterhammetjes uit de vriezer gehaald. Het kan niet iedere dag feest zijn he. En vanavond eten we patat. Heb geen zin om met dit weer te koken.

Koeky, Kom je wel op tijd die burgerking uit? Anders haal je idd die 60 kilo wel.

Kieteltje, Ik heb echte aardbeien. Op de volkstuin heb ik 4 stroken met planten staan. Dat worst straks smullen en jam maken. Peetje, je komt er maar een paar halen hoor. We hebben ze hier straks in overvloed.

Ben nog even op de markt geweest. Maar waarschijnlijk is in Rotterdam de markt iets groter met toch meer aanbod. Hier dus niks te vinden. Nou, dan ga ik maar zelf aan de slag. Heb nog wel een paar leuke lappies liggen.

Marloes, waar zit je? We zijn heel erg benieuwd naar je zus.

Deel Deze Pagina