Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Daar kun je inderdaad voor kiezen; vind ik wel makkelijk, zeker aangezien we dan het vakantiegeld ook gestort krijgen :D

Probeer ik de bestelling door te geven, krijg ik melding van een technische storing, moet het over een half uur nog maar eens proberen. Al het werk voor niets...

2. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    @Koeky: waarschijnlijk al te laat maar de tuniekjes vallen echt super. Je buik komt er mooi in uit en ze zijn zeker lang genoeg om tot het eind van je zwangerschap te dragen. En daarbij ik vind ze niet duur, ik vertik het namelijk om dure zwangerschapskleding te kopen en de kleren bij de H&M vind ik erg leuk.

@iedereen die het over aardbeien heeft: Ik heb echt een aardbeien verslaving hihi, net weer 2 bakjes gehaald. Lekker op beschuit met suiker mmmmm

3. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat klopt Elma, ik kreeg een waarschuwing, dat ze er even uitgingen om weer te up-daten. Misschien meer koopjes? Om 12.25 zouden ze weer de lucht in gaan.

4. Amle

Amle Niet meer actief

Ik denk dat je mij bedoelt! Ik ben ook bezig om nu de bestelling te plaatsen! Ze zijn inderdaad erg leuk en niet duur (14,90 p.stuk).
    Nu hopen dat ze vrij snel komen, voordat het mooie weer voorbij is!

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    pff ik ga het niet uithouden hoor vandaag,
    hihi mijn temp.meter is in de tuin gesprongen!
    een uur geleden toen ik keek ws het in het zonnetje 34 graden.
    (kheb geen wind)

dat word wat als we een hete juni en/of juli krijgen!

6. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Jij zit nog in de tuin. daar begin ik al niet meer aan. Zit lekker binnen.

7. Niet meer actief

Dag dames,

Jullie hebben me met de leuke berichtjes wel een beetje opgevrolijkt. Ik weet niet meer wie het zei meer je 'moet' tegenwoordig maar vrolijk en happy zwanger zijn. Inderdaad mag je niet meer zeggen dat het niet altijd even leuk is.
    Net was hier iemand van de GGZ voor de wekelijkse babbel. Hadden we het over Tygo dat hij zo veel aan het krabben is. Vraagt zij of Tygo rode plekken heeft. Nee zei ik niet gezien. Begint Tygo ineens als een idioot te bijten en de likken op een plek aan zijn zijkant. Dus ik kijken, en ja hoor een dikke rode plek. Even later vond ik een uitgedroogde geplette teek op de grond. Dus ik denk dat Tygo daar gebeten is door een teek (en hij is al wel behandeld tegen teken dmv Frontline-pipetjes) en dat hij daar nu een reactie op heeft. Ik hou die plek in de gaten want ik ben nu dus ontzettend bang voor de ziekte van Lime. Ik ga er zo een foto van maken en die opsturen naar Marc, kan hij er ook zijn visie over geven en dan eventueel naar de dierenarts vanavond. Vanavond willen we ook even naar het Bergs Diep, kan Tygo lekker zwemmen in zout water.

Vanmorgen lekker gespuugd, het luchtte wel op en ik voel me nu een stuk minder misselijk. Over een half uurtje ga ik lopen met Tygo dus ik ga zo mijn suikers even innemen door mierzoete ranje te drinken. Anders ga ik ook van mijn graatje als ik aan het lopen ben.

Peetje Mijn lab denkt ook dat hij stoer is maar idd 1x boe zeggen en hij is weg hihihi. En het is inderdaad geen weer om zwanger te zijn nu, ik hou mijnhart al vast voor juni en juli!

Twinny Ik hoop dat, net zoals Kieteltje zegt, je een oplossing kunt vinden samen met je peut.

Kieteltje Ehm, ja ik was dat van die aardbeien, maar dan de niet-eetbare... :oops:

Geboortekaartjes Wij hebben afgelopen maandag de definitieve kaartjes besteld, volgende week kunnen we de enveloppen ophalen. We moeten alleen nog de tekst aanleveren maardat konden we via email doen. Dus daar moeten we ons nog even over buigen. We krijgen een proefdruk in PDF-formaat en een echte proefdruk, dus een echt kaartje.

Alle werkende dames Ik hoop dat jullie dag vlug voorbij gaat en dat jullie lekker kunnen genieten van het weekend!

Nou, ik voel me al iets beter maar dat kan zo weer omslaan (lang leve de hormonen!)

Liefs, Tanya

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    :) zelfs met weeën blijf je hier typen... echt verslaafd. Maar succes...vandaag ligt er gewoon een mini mensje in je armen
    *smelt*

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    3 sec. en dan weer naar de pc..3 sec weer naar buiten,
    5 sec kijken waar mijn dochteruit hang, 3 sev pc, 3 sec buiten

haha zo kom je ook de dag door, nee ik kan niet blijven zitten pff

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    oei tanya.. teken..
    joy heb ze gelukkig nog nooit gehad maar
    idd het was op het nieus dat ze nu alle ziektes en virussen bij hun dragen.

bah..enge beesten!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    wij hebben ook nog niks... nog geen boek in huis gehaald. Al wel een proefdruk via internet, die ik erg gaaf vind

12. Amle

Amle Niet meer actief

Zo, de bestelling bij de H&M is gelukt.
    Ik heb de foto's in mijn album gezet, nu hopen dat het ook echt wat is!

Gelukkig, nog maar 1,5 uur werken en dan vakantie. Ben er wel aan toe en zo te voelen de kleine man ook; zo die is ff bezig :D

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    marloes... hoe is met je zus?
    en?... en?

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    jullie zijn echt super he...
    Gisteren was ze hier. Ze zat op dag 16 na de pregnylspuit en normaal heeft ze op dag 14 last van bruinig spul.. Nu niks
    Ze heeft hier gegeten en in de 2,5 uur die ze hier was, is ze wel 3 of 4 keer naar de wc gegaan...
    Ze wil morgen of zondag testen, omdat ze vandaag in moest vallen op haar werk..
    Maar stuur nu een sms of alles nog onder controle is...

15. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Zo, ik kom heel effe '' hoi' zeggen en daarna als een gek naar mijn werk racen (oeps, laat vriendje dit niet lezen, die roept me al steeds na: Vóórzichtig rijden!)

Leuk dat landa inmiddels ook zo lekker fanatiek meetikt :)

Neera: Wens Sonya ook van mij maar heel veel sterkte, ik hoop en duim dat haar lichaam het nu zelf redt zonder die weeenremmers..Lijkt me toch niet prettig om je kindje nu al geboren te laten worden. En wat lief van je dat je ons op de hoogte brengt/houdt en zelfs een kaartje stuurt namens de Juli mama's..Geweldig!
    Kan ze niet een laptop in het ziekenhuis krijgen, of mag dat niet ivm de apparatuur?

Ik las iets over teken, van Tanya geloof ik..Onze kater komt ook elke dag met allemaal teken binnenwandelen. We vinden er bijna elke dag wel één die zichzelf volgezogen heeft. Nu zag ik gister "house" en dan schrik je toch wel effe weer (ondanks dat het televisie is..teken brengen idd een risico met zich mee) Ik heb geen idee wat je er tegen kunt doen, maar ik weet wel dat het eerste wat ik doe s ochtends stofzuigen is, en daarna de kat naar buiten sturen..Tja sorry, maar de gezondheid van ons kleintje gaat vóór.

Ik heb zo gesprek met onze stagiere en haar praktijkbegeleider. gelukkig doet ze het heel goed en zal het dus wel een aangenaam gesprek worden, maar ik heb er echt zooooo geen zin in..Blegh, wie gaat nou echt gesprekken voeren die er toe doen met dit weer? ;)
    Daarna vanmiddag maar even met de kids een watergevecht houden ofzo..is de dag ook zo weer voorbij. Ik heb slaapdienst, dus als het me lukt in te breken op het internet op mijn werk, kom ik vanavond nog wel even spieken hier.

Zou blij zijn als mijn verlof begint..begin t werk nu wel echt weg te dromen hoor..

Fijne middag ladyzzz and gents (er lezen er af en toe een paar mee heb ik begrepen)

16. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Heb ineens het gevoel dat wij wel erg snel waren met het geboortekaartje. Wij hebben alles al af... al moet ik bekennen dat ik stiekem nog vaak rondneus of ik niet toch nog een leuker kaartje kan vinden haha.

Ik vind de kaartjes van IkKies ook erg leuk, vooral die die je via hun website kan bestellen. Lekker hip! Maar goed mijn schoonzusje had hiervan al een kaartje gebruikt en we willen natuurlijk wel origineel blijven he ;)

@Lma: Bedoelde inderdaad jou. haha

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ga meteen kijken naar de kaartjes Landa

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Jullie zijn vandaag trouwens goed begonnen hier met schrijven...

Meiden met een slechte nacht..doe (als het kan) beetje rustig vandaag. Koop online de H&M leeg, ga naar de stad..komt allemaal goed.

grrr..waarom stuurt ze niks terug..

19. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    @Marloes: Dit is de site: www.ikkies-geboortekaartjes.nl
    De kaartjes die op internet te bestellen zijn, zijn niet bij de drukkerij te verkrijgen en andersom. Dat vind ik erg leuk bij hun. En die op internet kun je zonder extra kosten in iedere eigen kleur laten veranderen.
    Maar goed volgens mij zijn ze dan ook niet heel goedkoop.

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    stuur maar een sms dat ze morgen moet testen hahaha
    anders zitten wij hier ook maar af te wachten.
    zou het super vinden joh voor d`r :D

@ook hoi niva.. ja ik heb house ook zitten kijken, ik wist dat teken echt slecht zijn.

Vroeger op de camp. was er dus een meisje(2jr) met een teek in haar nek.
    moeder totaal niet gezien.
    was binnenwaards heel groot geworden,
    (buitenkant leek op een moedervlek)
    maar zoals ik al zei er WAS een meisje..

snappie :(

Share This Page