Nou Marloes, het is bij jullie wel spannend. Tanya, Als je suikerspiegel zo snel daalt, kan je beter 2 bruine boterhammen met kaas iod eten. (als dat lukt natuurlijk) Dan piek die suiker niet zo omhoog en daalt dan niet zo snel. Is beter dan mierezoete ranja te drinken. Ik had hier jaren geleden ook erg last van en ben toen naar een dietiste gegaan, die heeft mij dit zo uitgelegd. Ik ben ook bij een diabetischverpleegkundige geweest, want ik moest een hele dag mijn bloedsuiker prikken. Toen kwam het uit dat ik altijd erg laag zat. Vandaar even mijn tip over die boterhammen. Je zal je dan ook veel beter gaan voelen.
nou idd, ik heb er echt een trauma van hoor, cont. romy haar haren nakijken, als ik maar iets zit denk ik owww.. we hadden toen ook veel last van die rupsen... ik haat beestjes vooral omdat romy allergisch is voor alles wat prikt. het is altijd stressen hier..
tegen mij zeiden ze dat idd ook. En al je eten over de hele dag verspreiden. Om de paar uur een boterham of appel of zoiets
Wat een ontzettend leuke kaartjes hebben ze daar! Inderdaad wel prijzig; goedkoopste is 2,43 (bij 75 stuks) en dat terwijl ons kaartje 0,99 p.s. koste (+ nog éénmalig vaste drukkosten). Jammer genoeg is dit totaal niet waar mijn man van houdt. Hij is wat traditioneler. Dus daar heb ik iets in moeten compenseren, maar ben achteraf wel blij met de keuze hoor
ZE HEEFT GE SMS T: Ja, nog steeds alles onder controle, dus de kans zit er wel in. Morgen of zondag weten we het zeker!
Ik behandel Tygo en de katten met Frontline. Die heb je in spray, tabeltjes en pipetjes. Wij doen in het tekenseizoen (dus normaal van mei tot oktober ongeveer) 1x per maand een pipetje leegspuiten in hun nek. Nadat ik vorige maand de eerste teek alweer gesignaleerd had zijn we er meteen weer mee begonnen. En als ik een volgezogen teek vindt dan maak ik hem echt dood door hem te pletten (tussen een zakdoekje doen en dan erop gaan staan), want met alleen stofzuigen kom je er niet. Het is namelijk niet zo dat als ze volgezogen zijn dat ze dan dood zijn. Nee, die krengen teren op dat bloed om vervolgens weer vrolijk verder te leven. Je moet ze dus echt goed doodmaken. Frontline helpt ook heel goed tegen vlooien. Nou, mijn probleem is dat ik tot 12-13 uur niets binnen kan houden qua eten vanwege de misselijkheid. Zelfs kleine beetjes eten verspreid helpt niet. Pas na een uur of 13 komt mijn maag tot rust en kan ik pas gaan eten. Dus tot die tijd probeer ik het suikergehalte op peil te houden door suikerrijke dranken te drinken. Ik vind het wel lief van je dat je zo met me meedenkt. Liefs, Tanya
Tanya: geef jij echt elke dag nog over...? Ik nog zo'n 3 keer in de week, maar met een lege maag, dus alleen gal wat er uit komt.. bah
ik ben vandaag het beddengoed voor onze kleine man aan het wassen. Zal nu het 2e deel eens buiten gaan hangen
ik ook nog elke ochtend en vaak ook nog in de avond/nacht. Ik moet zo oppassen wat ik eet,hoeveel ik eet en hoe laat ik nog eet. Goor he.. pff
hallo! ik kom ff snel spieken maar moest weer door 20 pagina's spitten..... ik heb het zo warm dat ik nu ff snel iets typ en daarna naar mijn mama ga en daar denk ik nog ff inlog om te reageren. in dit huis is het een sauna! gisteren naar de gyn geweest en vandaag zh. beeb doet het gped. dikke buik zoals gewoonlijk werd op 31 weken geschat. nu moet ik donderdag terugkomen en ze hebben vandaag van mijn urine een kweek ingezet omdat die blaas blijft rommelen. gisterenavond weer pijn gehad. het probleem blijft die allergie en ze kunnen die medicijnen die ik nu 2x heb gehad niet blijven geven. nu gaan zemet die kweek kijken wat ze wel kunnen doen. donderdag zullen we het horen. mika is heel ziek. hij had al 2 dagen niet gegeten en zat de hele dag maar beetje stoned voor zich uit te staren. dus vanochtend de da gebeld. nu moet ik stoppen met die hypoallergene voeding en ervoor zorgen dat hij weer gaat eten want dat was geen goed teken. nou heeft hij net al wat gourmet gegeten dus ik ben weer blij. hij was al zoveel afgevallen zielig menneke hahaha leon is weer hersteld en speelt vnv zijn eerste wedstrijd weer . ben benieuwd hoe het gaat na zolang niet te hebben gespeeld. ik MOET nieuwe kleren. mijn tieten passen niet meer in mijn gewone kleren en bh's en ik zweet me een ongeluk in die jeans hahaha. dus ff kijken of ik nog ergens goedkoop een rok kan halen. meiden ik ga nu naar mijn mama en tot straks! dikke x
Ik zweet me ook kapot in mijn spijkerbroek (het is er zo eentje met zo'n band er boven, van hele dikke stof) dus ik heb vandaag gewoon een simpele katoenen zwarte rok aangetrokken. Het elastiek bij m'n middel is niet zo strak, dus die kan prima onder mijn buik. Heel wat prettiger, want ook geen druk meer onderaan als ik achter m'n bureau zit hier... Oh ja, met lunch is het trouwens een broodje frikandel speciaal geworden.... Hoe zou het met marilyn zijn? En met koekensopie? En met tomenjerry...?
ow hou op ieeuww jaa.. tegelijke tijd plas ik dan gelijk ook alles onder. nacht vind ik erger, niet lege maag dus bah.. als ik er nu aan denk word ik al misselijk! hoezo zwanger zijn is leuk? romy is buiten water gevecht aan het houden met haar vriendinnetje krijg ik me toch een ijskoude plens..(die kleine rode duiveltje! ) beebie vond het niet leuk.. achteraf was het wel lekker hihi voor mama dan.