Loesje, zeg eens tegen je zusje dat wij het eigenlijk nu willen weten. Dus tot zondag wordt te lang hoor. Of wil ze hetzelf nog niet weten?
ze is op haar werk dames... maar ze stuurde weer een sms met: wat denk jij ik: Morgen testen! dus nog even
geef d`r mobielnr. eens dan stuur ik ook een sms (geintje) spannend hoor maar ook eng... stel als nie zo is dan is het weer zo`n hele terleurstelling. Vooral als je al zo lang bezig bent. Zeg maar dat ik/we hier net zo hard duimen dat mijn/onze duimen eraf vallen. en als er weer een vallende ster komt.. is die voor je zus!! (volgens mij had ik dat verhaal wel eens verteld dat romy een vallende ster had gezien en voor mij de baby in mijn buik wenste en nog bleek te kloppen ook)
Honger! Al dat gelees over eten krijg ik weer honger van... heb net mijn bagel met creemcheese op (vanochtend al 4x beschuit met jam, 3 pannekoeken, paar brosjes, broodje gezond) en heb nu niks meer echt eetbaars op werk liggen (behalve een zak dropfruitduo's, maar niet voor lang mee gna gna) Bah, nog 3 uurtjes werken voor dat weekend begint. Enige voordeel is dat het lekker koel is op het werk. Die tuniekjes zijn hardstikke leuk, ga er ook zo een paar bestellen.
Zie je daarom noem ik nou mijn dochter kleine rode duivel(lief bedoeld). ze vraagt om een ijsje ik ga het pakken, geef het en wil weer in de schaduw lekker op mijn tuinstoeltje zitten. broek ineens zeik nat.. ik owjee maar ik hoorde haar al giebelen achter het hek.. heeft ze mijn zitting nat gespoten, maar eerdat ik het doorhad dat het de zitting was, dacht ik.... ``kverlies vruchtwater`` hahaha klein krengetje
heb even op de site van eveline gekeken, maar volgens mij missen we best een flinke groep dames.. Kim1989 4 april Marilyn nog wel veel online, maar niet hier Mesaana 22 maart laatste bericht Pienie nog wel online, maar niet hier Sanny nog wel online, maar niet hier Shirleyke nog wel online, maar niet hier die schreven allemaal nog mee toen ze rond de 20 weken waren... uiteindelijk blijft dit over..
Niva heeft net toch nog wat geschreven? Pienie zie ik regelmatig in zwangerschap forum voorbij komen. De rest weet ik ff niet.
Ja precies, ik miste er dus ook al een paar! Maar Niva was er vandaag nog, dus die is niet zoek... Ik hoop dat het met de rest ok is!
denk ik wel okee hoor. ik heb ze namelijk bijna allemaal op de andere kim na nog op het forum gezien. Zelfs deze week nog. Mischien praten wij teveel en is het niet bij te houden. Of we zijn minder gezellig dan we denken .
ja allemaal nog aanwezig! alleen niet hier. ow en melanie kon ik even niet vinden want er zijn er meerdere.