@elma fijne vakantie.. @tanya... harde buiken heb ik echt elke dag wel 10 x op een dag, maar zoals nu komt ineens en dan kan ik beter even blijven zitten want ik word er echt naar van. peetje is wel nog eigenwijs maar zodra ik echt denk nou gaat het niet meer bel ik wel hoor @koeky kleintje is nu rustig ff afwachten of de kramp en harde buik nu ook afzakt. als je me zie liggen hihi ik heb zo`n stoel die achter over kan achter de pc.
ja ga maar laat me maar alleen ... ik zit hier nog wel ff hoor pfff word al minder gelukkig, heb gebeld maar naar mannetje hihi Die belt strax terug is het dan nog niet weg, gaat ie bellen. hij is gelukkig vroeg thuis, zo alleen zitten en je dochter op het speelpleintje is niks! Avondje kermis zal er niet in gaan zitten..
Marloes, dat wordt duimen voor jezus. Spannend hoor. Peetje, wij zitten hier niet echt in een risicogebied wat betreft teken. Dus ben er niet zo heel panisch over. Ik heb in Ouddorp wel een tekentang liggen, wat dat is volgens mij wel weer risiscogebied. En je weet wat ze zeggen....Rooien en Vaalen zijn donderstralen. En zakt het al? Een warme pittenzak met dit weer is natuurlijk ook niet zo lekker. Marloes, veel plezier vanavond. Let wel op he, dat je vlees goed gaar is. Ik heb de tas ingepakt. Zit nu nog lekker op m'n balletje. Denk dat ik even een tukkie op bed gaat doen. Ik heb nergens zin meer in.
Lachen, die banners waar de 30 bijna niet meer te zien is... Oh, over een week ben ik al op driekwart!
Gaat snel he.. Op het einde lijkt het wel weer langzaam te gaan vind ik. de eerste 12 gingen langzaam, 12 t/m 15 ging snel, naar 20 vond ik weer langzaam gaan. en nu zijn we allemaal al boven de 25 weken.(tog?)
whoei! buik gaat van achter mijn bureau alle kanten uit. Volgens mij vind ze het tijd dat mama aan haar weekend gaat beginnen (of ze wordt misselijk van alle fruitduo's)
Nou, ik zal eens even laten zien waar ik de hele middag mee bezig ben geweest (tussen het neuzen hier door ). Ik ben ook een beetje actief op een labradorforum en daar stond nog steeds mijn winterbanner- en avatar. En aangezien het toch echt geen winterse temperaturen meer is, werd het tijd voor een lente-variant: Dit is de avatar: Jihaaaa, dit is berichtje nummer 500! \/
en dit de banner Oja, heb tussendoor ook nog de hond uitgelaten en hem daarna afgekoeld met de tuinslang. Dolle pret! Liefs, Tanya
Ja dat doet hij het liefst, ballen aporteren en zwemmen (en helemaal die combi). Liefs Tanya en dikke poot Tygo
Hihi ik ken het mijn "broertje" is ook een labrador. Wel is waar een oude inmiddels hij 11 geworden dit jaar. Maar zwemmen en balletjes, is zijn lust en z'n leven. Ow eten vind ie ook geweldig.