Oja, hoe kon ik dat vergeten! #-o , we noemen Tygo wel eens de wandelende stofzuiger of onze kliko hihihi Liefs, Tanya
Hebben jullie plannen voor Koninginnedag? Hier is Marc vrij dus gaan we lekker shoppen voor ukkie! Liefs, Tanya
wat kletsen jullie toch weer veel! ik moet even komen uithuilen bij jullie. ik wil net 20 euro pinnen om eindelijk mijn haar te laten knippen staat er 'onvoldoende saldo' ik dacht dat kan nooit! want eergisteren stond er nog zeker 600 euro op. dus ik helemaal paniek, denken en denken wat er fout kan zijn gegaan etc. dus ik bij mijn moeder gekeken op internetbankieren heeft die klote (ja sorry moet ff schelden) fontys gewoon 660 euro afgeschreven! ipv terug te storten hebben ze nu 9 maanden lesgeld zomaar van mijn rekening gehaald! ik meteen gebeld maar iedereen van de financiele adm en lesgeld afdeling was al naar huis en dinsdag zijn ze pas terug! ik kan niet meer pinnen NIKS! ik ben zo boos dat ik net gewoon heb zitten janken. sorry dat ik ff niet reageer op iedereen maar heel mijn weekend is nu naar de kloten!
Jee Kim wat klote! Kan je niet bij je moeder wat lenen om toch het weekend door te komen? Zij weet dat je niet expres rood staat en dat je er niets aan kan doen. Liefs, Tanya
Heb je uiteindelijk wel kunnen betalen? Of was het vooraf en heb je het dus niet laten knippen...? Ik kan me voorstellen dat dit je weekend verpest. Belachelijk dat ze dat zomaar kunnen doen... En helemaal als je eigenlijk geld van hun zou moeten krijgen (want je bent gestopt, begrijp ik?). Hopelijk kan je inderdaad op een andere manier wat geld tevoorschijn toveren voor boodschappen enzo.
ja mijn broertje heeft dus net ff een spoedoverboeking gedaan van 200 euro. kan ik toch boodchappen doen. ik vind het zo erg. net nu ik niks kan missen gaan die eikels geld pikken. want zo zie ik het. ze kunnen zomaar geld van mijn rekening afhalen! is toch belachelijk! maar ik kan er ook niks aan doen maar ik wil niet afhankelijk zijn van anderen en hou niet van geld lenen en nu moet ik gewoon!
hahaha leuk om zo je weekend te beginnen! geldzorgen vind ik nog het allerergste. leons loon wordt ook pas over een week gestort dus ik zie het nu ff helemaal niet meer zitten...
@Kim: Morgenochtend moet je meteen je bank bellen dat Fontys geld heeft afgeschreven terwijl ze daar geen machtiging voor hadden! Misschien is je bank nu nog open? Je hebt het geld dan maandag weer op je rekening staan. Echt waar dit werkt en gaat veel sneller dan regelen via Fontys. Ik heb zoiets ook al een paar keer meegemaakt en op deze manier is het zo opgelost, al blijft het nu natuurlijk wel echt heel erg kl*te!
Jemig meiden... Ik moest 10 pagina's bijlezen! 1 dag! Kim: inderdaad je bank bellen, als je geen toestemming hebt gegeven voor een incasso kunnen zij het terugstorten. Wat een eikels daar zeg..! Marloes: spannend van je zus.. Laat je het even weten als ze getest heeft?! Peetje: hoe is het nu met jou? Al iets beter? Kaartjes: wij hebben ook nog niets uitgezocht hoor, en ik ben toch al bijna 7 maanden zwanger.. Maar dat is denk ik het voordeel als je vriend bij een drukkerij werkt. Komt wel goed, hoe dan ook. (hoop ik) Eveline's modum is nog steeds niet gemaakt, het gaat heel veel geld kosten en dat hebben ze er op dit moment even niet voor over. Ze mist jullie wel en ik zal haar in een brief op de hoogte brengen van iedereen! Het gaat heel goed met haar, ze heeft een supermooie, dikke buik! Hier vannacht een uur beneden gezeten, na eerst een uur wakker te hebben gelegen. Dat hielp wel. Toen ik er weer in kroop, sliep ik na een half uurtje wel weer. En vanmiddag op bed ook wel even kunnen slapen gelukkig. Ik word echt een beetje naar van eten de laatste dagen, maar van snoepen vreemd genoeg niet... Ga zo maaltijdsalade eten, is wat lichter en valt hopelijk beter. Nou dat was het wel zo'n beetje geloof ik.. Ik ga eten en de tuin sproeien. Ben weer alleen vanavond.. Helaas. Fijne avond allemaal!
Jemig wat is hier wat afgekletst! Proberen we de april mama's in te halen? @kim; wat vervelend, het is ook niet een klein bedrag wat je even kunt missen. @marloes; ben erg benieuwd naar de testuitslag. Ik mocht van het gynaecoloog 14 dagen na de pregnyl injectie al een test doen en die was positief, je zus zit al op dag 16 toch? @peetje; gewoon bellen hoor als je je niet lekker voelt. @tantan; prachtige banner! Ik heb vannacht ook slecht geslapen, kleine was erg druk en last van de warmte. Hoop dat het vannacht beter gaat. Gr Jacquelien
Zucht... Weer niks gevonden wat leuke hippe zwangerschapskleding betreft of het ligt allemaal aan mezelf. Het lijkt wel of er niks reksbaar en/of in mijn maat te vinden is Morgen maar eens de markt gaan afstruinen. Wordt helemaal gek van die lange broeken en wil eigenlijk heel graag een leuke jurk kopen (tips iemand?) kim zuur zeg dat het geld is afgeschreven (zul je altijd zien dat dit soort dingen altijd net voor het weekend gebeuren)
hey dames jullie hoeven mij niet te missen was op vakantie herrineren jullie nog was erg leuk maar beetje veel om bij te lezen ik ga nu ff weer tv kijken groetjes
Ik lees nog trouw mee hoor, alleen niet dagelijks. Ik werk nog full time dus ben ik aangewezen op het weekend. Vaak vind ik het dan mosterd na de maaltijd om dan nog te reageren. Ik wil niet reageren om het reageren. ( tja ik werk niet echt mee aan het evenaren van de april mama's vrees ik)
Hihihi ik zag dat ik ook bij de lijst van 'vermisten' stond..En dat terwijl ik soms toch echt wel erg fanatieke dagen heb dacht ik ? De laatste twee weken inderdaad wat minder gepost..vooral omdat het allemaal erg druk is..is me soms effe teveel (terwijl er niks wezenlijks aan de hand is) Ik word gek van de pijn in mijn benen en in mijn rug (s.i.gewricht) Ook ben ik nog steeds chronisch aan het hyperventileren..op zich vallen de klachten best mee als ik sommige van jullie verhalen hoor, maar t is zo vermoeiend allemaal. Ik ben nu op mijn werk, heb slaapdienst en heb op de pc op t internet kunnen 'inbreken'olé olé.. ik ga zo effe twee kids op bed brengen en kom dan wel weer effe ttrug om mee te lezen/kletsen e.d. Gister met mn mannetje naar de praxis e.d. om op zoek te gaan naar een goedkoper alternatief voor een hardhouten terras. die hebben we niet gevonden en dus besloten te wachten op het vakantiegeld. Wél vond ik toen in een andere winkel de emest fantastische kroonluchter die ik ooit heb gezien..met állemaal kleurtjes en kraaltjes en..zucht* ik vond m zooo mooi. maar vriendje houdt niet van kroonluchters, dus ik probeerde niet té enthousiast te zijn (wilde m niet 'ompraten'tot iets wat ie niet wil)..en toen besloot hij zomaar dat we die gingen kopen omdat ik 'm zo mooi vind. Dus ik zei: maar ik zeurde er toch niet om, hoe weet je dat ik die zo mooi vind dan? Zegt ie: lief, ik kén je toch en je bent verliefd dus die kopen we! Lief he? Awww ik hou zo veel van mn mannetje alstie zo doet haha.. btw..tantan..teken platstampen of kapotmaken moet je NOOIT doen..ze gooien dan al hun eitjes eruit (dit kunnen honderden zijn) zonder dat je het weet en verspreiden die in de ruimte..Zo kweek je dus een nog veel groter probleem. Enige optie is: door de wc spoelen En nog een vraagje..hoe komen jullie aan die leuke banners? ik kan alleen deze banners hier vinden..komen die van jullie van een andere site? Oke de monsters moeten op bed..tot zooooooooooo
Kim gelijk bellen met jouw bank, je kan het laten terug boeken. Heb ik ook wel eens gehad zo'n geintje.