Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    vermiste dames... leuk dat jullie snel iets laten horen!

2. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Je kan het ook via internetbankieren zelf terug sommeren/vorderen (schrijf je dat zo?) dan staat het er maandag of dinsdag weer op en hoef je niet lastig te doen met telefoontjes enzo.

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

he waar is peeetje nou, zal ze dan toch naar de kermis zijn?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    toch lekker gebbq'd... eerst wilde ze niet... maar ja wie kan een verzoek van een zwangere dochter (en misschien wel 2) weigeren.

vlees was goed gaar hoor Adine, lief van je om er nog even aan te denken.

morgen de doos bij prenatal halen.. wat zit er allemaal in dames?

oh ja... ook al gelezen dat april mama loekie bevallen is van Annika

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Oh ik wist niet dat je het ook kon laten storneren via internetbankieren.

6. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ik was niet vermist, ik was er al die tijd gewoon! :) Heb me eergister ofzo nog gemeld dat ik effe wat minder reageerde omdat ik moe was..Dus roep jaap jongbloed maar weer terug :)

7. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    dan weet je 't nu..gnagna

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ow ja ik moet ook m'n doos ( ;) ) nog ophalen. Is ze bevallen, kunnen we misschien nu een inhaalslag gaan maken. Of is ze al weer online :(

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    pfff, na ja als ze daar is, dan ging het wel een stuk beter met haar

10. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Fijn marloes, het was heerlijk weer om toch even te barbiekjoewen ;)

Waar kennen jullie die april mama loekie zo goed van dan? of houden jullie alle forums in de gaten? ;)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    nee niet online... iemand anders heeft het nieuws erop gezet. dus idd inhaalslag kan beginnen :) maar dat lukt niet, lijkt me

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    zouden we Eveline trouwens geen kaartje kunnen sturen, Karlijn? gewoon de groetjes doen..

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Die kennen we niet zo goed, maar die is verantwoordelijk voor 1900 van de 2000 pagina's van de april mama's. hihi vandaag was ze trouwens ook nog bij ons te vinden. Dat was toch vandaag?

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou eindelijk bijgelezen.

Kaartjes Wij hebben vandaag de eerste boeken in huis gehaald en ik ben al 2 boeken door. Wel al wat leuks gezien, maar DE kaart nog niet gevonden. Het liefst gebruik ik een foto van ukkie. We hebben voor onze trouwkaart ook een heel mooie foto (vind ik natuurlijk zelf) van onszelf gebruikt (zonder dat we te herkennen waren zeg maar), en daarmee was de kaart heel origineel. Waarschijnlijk gaat dit niet gebeuren voor de kaart van ukkie want de foto zoals ik die voor ogen heb kan niet 1, 2, 3 gemaakt worden als ut net geboren is. Foto kaarten komen ongetwijfeld later. Maar goed, hier dus nog een stel die nog aan de kaarten moeten beginnen.

Wij moeten aan nog wel meer dingen beginnen, want de kamer die kinderkamer wordt is nog een bouwput. Dakkapel zit erop en muur is verplaatst maar de stucadoor moet nog komen en dan de rest nog. Alles komt ongetwijfeld goed, maak ik me nog niet druk over.

Verder (nog) geen klachten hier en gisteren weer APK goedgekeurd. Glucoseonderzoek was keurig, de suikers zijn eerder aan de lage kant dan aan de hoge, HB goed, bloeddruk 120/70 (schreef ze trots) en ukkie doet het goed.

Gisteravond voor de 2e keer een pretecho gehad; ukkie is zo vreselijk mooi! Zal kijken of ik 1 dezer dagen een foto kan plaatsen in mijn album. Het heeft een heel mooi mondje, een superlief dopneusje en een lekkere bolle toet (net als mama).

Jullie zijn weer op de hoogte van deze vermiste meid. Ik lees wel, post wat minder. Sorry tegen iedereen die dat vervelend vind.

15. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ow maar dat is vooral heel goed nieuws allemaal beebie! Heerlijk voor je dat het allemaal zo lekker gaat en inderdaad dat kamertje komt toch wel goed!
    Wel jammer dat het kaartje wat je in je hoofd hebt waarschijnlijk niet door kan gaan, nu maar hopen dat je een mooi alternatief kunt vinden.

Koeky: haha, ja dat was inderdaad vanochtend..en toen vroeg ik me ook al af wat die hier kwam doen en of jullie haar goed kenden dan haha..Maar jullie zitten dus echt een beetje die april mama's te stalken enzo? *grinz* zouden ze dat hier ook doen? Want als die Loekie even rust heeft (nou ja..rust?) kunnen wij inderdaad nog een flinke poging doen.
    Al denk ik dat we lekker bezig zijn zoals we nu bezig zijn..en het is nu al bijna niet meer bij te benen als je eens een tijdje niet leest (lees: dag)

Ik zou zonet een raam dichtdoen in de badkamer, ging op de rand van het bad staan en trok mezelf zo omhoog..auwwww dat deed pijnnn in mijn buik/zij zeg..Heb er nog last van. Stom he dat je vergeet dat je niet meer zo lening/ stabiel bent..

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ja dat was vandaag. Ik ken haar verder ook niet, maar was altijd verbaasd dat ze 9 van de 10 berichten schreef.. ze noemde zichzelf dan ook forumjunkie

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi ik vraag me zoiezo af of de forumjunk al last heeft van af kick verschijnselen. :) ach ze zal het vast druk hebben met een miniforumjunk.

Gek dat je kan vergeten dat je niet alles meer kan, vind je niet. Maar wel uitkijken hoor niva. Straks val je nog.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    zal voor de lol eens kijken hoeveel berichtjes zij in feb hadden, toen ze 6 maanden zwanger waren.

19. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    en en en en en en en?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025