Oeh ja das idd wel interressant. ahhhh er probeert iemand te ontsnappen via me navel. *wrijf over buik*
dames bedankt voor de lieve woorden en tips! heb gekeken of ik via internetbankieren kon terugvorderen maar kon het nergens vinden. morgen kan ik vanaf 10 uur bellen. zal eens kijken of hun me kunnen helpen, zo niet dan w8 ik af tot dinsdag en ga ik dan HEEL erg boos worden! marloes, kom morgen zeker ff spieken om te kijken of je zus getest heeft! zal duimen draaien voor dr. nou ik ga kappen want ga zo de wedstrijden kijken. leon heeft een goede wedstrijd gespeeld en dat wil ik ff zien. dikke x en slaap lekker
of heb ik nou niet goed gekeken.. heb gekeken bij de berichten van februari.. maar moet natuurlijk bij januari kijken... toch? jan-feb-maart-april... april-mei-juni-juli.. JAAAAAAA, ga opnieuw kijken
Trusten Kim (t kan toch echt via internet hoor, heb t zelf ook wel eens gedaan..Maar goed, morgen kun je ook bellen ) Da's wel een verschil idd beebie, forummen of chatten in een forum..
ja hij komt zo op tv, volgens mij talpa. om half 11 begint het. de wedstrijden heet het programma. hij speelt bij VVV en heet kantelberg van achter. ben zo benieuwd! vind het wel jammer dat ik er al een tijdje niet meer zelf bij kan zijn maar mijn vriendin,ik en mijn moeder hebben aan de radio meegeluisterd hahaha
ik denk, dat als de eerste dames hier met verlof gaan, het ook snel zal gaan.. en de eerste dames gaan al over 4 weken..
ow niva, kun je het mij uitleggen anders? ik zit bij de rabobank nml.... kon het nergens vinden, zelf niet bij help (of ben ik echt zo blond...)
ik kan storneren nergens vinden... Betalen & Sparen Rekeningoverzicht Per bankgiro Per acceptgiro Eigen rekening Geagendeerd In behandeling Adresboek Berichten Download Rekening- & pasgegevens Rekeningafschriften Verzenden Rabo NotaBox Aanmelden bij bedrijven Mijn bedrijven Nota-overzicht Gearchiveerde nota's NotaBox Alerts Verzenden Betalen Buitenland Geld Bestellen Rabo Alerts Instellen Afmelden Rabo Mobielbankieren Instellen Afmelden MiniTix® Instellen Opladen Instellingen wijzigen Afmelden dit is alles!
Tis soms zo erg dat ik denk, wat "zei" ik nou net. Ff kijken op de vorige pagina. Of he waar hebben we het nu weer over als je net gereageerd hebt.