Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Grappig! Als het hier gekeken gaat worden zal ik mijn ogen en oren eens extra open houden.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Staat storneren ook niet bij de help functie, Kim?

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi ja maar alleen de bovenkant die puilt echt daaronder is ie net zo "plat" als me buik. en dat bultje is waterpas, als ik zijwaards buig blijft het bobbeltje boven. :)

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    heb net gezocht op storneren.
    dit staat er

Hoe wijzig ik het bedrag, de frequentie of de omschrijving van een automatische periodieke overboeking?
    Er zijn drie mogelijkheden:

1. U heeft de automatische overboeking zelf aangemaakt via Rabo Internetbankieren. In dat geval kunt u elke wijziging ook zelf doorgeven. Kies hiervoor binnen Rabo Internetbankieren, ‘Betalen en sparen’, voor de optie ‘Geagendeerd’ en wijzig de periodieke opdracht. Let op: Als u een opdracht wijzigt, dient u deze opdracht tot wijzigen nog te versturen met uw Random Reader of Digipass.

Inloggen Rabo Internetbankieren

2. U heeft de automatische overboeking bij de bank doorgegeven. Gaat u dan minimaal 1 werkdag voor de overboekingsdatum naar de bank om een wijziging door te geven. Dan kunnen wij uw wijziging nog op tijd doorvoeren.

3. Het bedrag wordt automatisch geïncasseerd door een bedrijf of instantie. U kunt hier een formulier met de gewijzigde gegevens invullen en printen en dat vervolgens opsturen naar het bedrijf of instantie waaraan u de machtiging hebt verstrekt.

Machtiging wijzigen

dus zoals ik het zie kan ik nu zelf geen geld terugvorderen...

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jaaaa over 4 weken gaat mijn verlof in! Aangezien ik nog 40 uur werk ben ik er tegen die tijd echt wel aan toe! Ik merk dat ik de hele dag tussen kinderen steeds minder leuk vind! :)

Ik vraag me af of het op het forum erg snel gaat qua pagina's want met een beetje mazzel hebben wij meer van dit geweldige weer. Ik zal waarschijnlijk niet iemand zijn die dan achter de pc kruipt maar in haar vandaag aangeschafte zwembadje gaat liggen uitpuffen! 8)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Kim, dan kun je het beste langs de bank gaan. ( ik heb er 4 jaar vakantie werk gedaan) ze printen dan iets uit en dan is het zo geregeld.. dus zou eerst naar de bank gaan.. ipv fontys bellen

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ok dank je wel marloes!
    zijn de banken ook op zatedag open? of is dat weer zo'n blonde vraag hahaha

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    mijn verlof gaat pas over 10 weken in... klinkt nog ver weg he.. op 9 juli (ze hebben mijn uitgerekende datum laten staan op 5 augustus, terwijl alle echo's 31 juli zeggen), maar gelukkig is de laatste lesdag 15 juni al.. en officieel vakantie 28 juni..

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Volgens mij wel maar tot 12 uur ofzo

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
  11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hé meiden,

Kieteltje, lief dat je ff naar me vroeg, met mij gaat het dus goed, mocht ondertussen het ziekenhuis verlaten wegens 'goed gedrag' :) Ons kleintje groeit enorm goed! Deze namiddag op controle geweest en ze zou al zo'n 1711gr wegen... ze zit op schema voor een baby van 32 weken zwangerschap. Verder heb ik nog altijd platte rust en ben ik nog steeds aan de weeënremmers.

Dacht afgelopen nacht toch even dat het zover was... heb geen oog dichtgedaan... enorm veel rugpijn en een zeer hardnekkig menstruatiegevoel, heb dan een weeënremmer extra genomen en dan ging het toch weer liggen... heb dan deze morgen maar geslapen van 9 tot 13u.

Peetje, hoe gaat het nu met je? Nog veel last van harde buiken? Dus jij hebt de afspraak met je gyn om over 9,5 weken te bevallen? Hoop dat je nog uithoudt tot dan.

Ik ga over... zes weken bevallen... ik heb een cerclage en dan gaan ze die losknippen en mag ik geen weeënremmers meer nemen. Hoop dat het op de natuurlijke manier kan gaan want vandaag lag onze meid in stuit... maar ze heeft natuurlijk nog even de tijd om te draaien.

Neera, wens Sonya heel veel sterkte van mij! Hoop dat ze de kleine nog even bij haar kan houden!

Kim, zou ook wel razend zijn als ze zomaar zoveel geld van m'n rekening zouden halen! Hoop dat je het snel kan terugkrijgen!

En meiden, jullie zijn echt wel gezellig, maar vind het soms een beetje moeilijk om te volgen... zal 'n beetje beter m'n best doen en proberen helpen om de april mama's in te halen :)

Liefs
    Kirby

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    super dat je weer thuis bent...

hopelijk ben jij de eerste juli mama die gaat bevallen!

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Owww watsuf dan kim..ik zit bij postbank, misschien is dat het verschil? Daar kun je gewoon kijken bij wat er afgeschreven is en dan op de afschrijving klikken en dan "terugboeken"(ofzo) intikken..en dan vordert 'ie t dus terug..Maar hoe dat bij rabo zit weet ik niet,. sorry dat ik je die hoop gaf dan :(

ga nu straks maar lekker naar je ventje kijken en be proud en dan zijn de problemen weer voor morgen ;)

Ik moet trouwens zo gaan slapen..moet nog een bed opmaken met een heel zwaar matras..blegh ..

Trouwens..de eersten over 4 weken?..dat klinkt enggg dichtbij zeg!

slaap lekker voor zo, was gezellig met jullie hihi

liefs

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja, over 14 weken hebben we allemaal een klein mini mensje...

slaap lekker Niva!

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    :oops: :oops: peetje is gewoon net pas wakker!
    niet normaal he hahaha mannetje was lekker met romy en mijn broer en neefje op stap en ik dacht laat ik 1 tel ff gaan liggen.
    Ik werd wakker toen ze pas thuis kwamen.
    En nou heb ik geen slaap meer :(

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    16 weken als Melanie en ik 2 weken overtijd gaan

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi. Nou hier wel slaap hoor. maar me rib wordt op dit moment als trapeze gebruikt.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja, is wel fijn om weer thuis te zijn! Kon het echt niet meer houden in het ziekenhuis... was zodanig gefixeerd op de baby nog in me te houden dat ik niet meer besefte dat ze er toch ooit uit zal moeten! Heb er dan over gepraat met de gyn en mocht naar huis met 28 weken op voorwaarde dat ik dus thuis even goed zou rusten als in het ziekenhuis... d.w.z. enkel rechtstaan om naar het toilet te gaan.

Nu nog maar 6 weekjes! Dat is echt niet lang meer! En er moet hier ook nog zoveel gedaan worden... m'n mannetje heeft vandaag wel al de proefdruk van de kaartjes opgehaald! We hebben het samen met een vriend ontworpen, konden onze zin niet echt vinden in de boeken van de drukker...

Ik kijk er echt zo naar uit om onze kleine meid in m'n armen te houden! Soms denk ik bij mezelf... doe nou even rustig, straks beval je nog omdat je er zo fel naar uitkijkt!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier ook bijna bedtijd.. even hart van NL kijken

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0