Ja ging wel vanacht, als je niet meer kan slapen en je zit alleen benee op de bank. Dan ga je volgens mij er ook meer op letten. maar toch nog van uurtje van 4 tot 9 even geslapen weer. Ow meid dat water zal me koud zijn! nee..ik doe je niet na hoor @Ik word gek van de nachtmerries, nog nooit gehad. Nu om het uur wakker en de gekste dromen. En dan zo bezweet wakker worden dat ik bekant mijn bed kan verschonen. (zal maar niet mijn droom vertellen want dan krijgen jullie kippenvel )
Ik vind het niet erg, maar ik ben bang dat Ukkie het niet prettig gaat vinden. Er zal wel een hoop getrappel komen, of helemaal niets....
nee aahhh, mischien is dat kind helemaal verstijfd. `wat doet mama nou``? aah hihi als het te koud is, doe je rustig aan?
Oja, ik ga nu weg, dus iedereen lekker naar buiten en de zon in zodat we hier straks niet teveel moeten lezen Tot vanavond! xx
ow het is de 28ste.. mijn schoonvader is jarig.. nah zeg.. hihi niet voor hem hoor hij is een schat, maar die kant van de fam. komt dus vanavond. (De italiaanse kant,die wel in nl wonen hoor) Maar ik wil ze eigenlijk niet zien! Er is maar 1 kind aan die kant van de fam. en dat is romy en als je dan d`r verjaardag vergeet en nooit wat van je laat horen bah! ik snap dat nooit. Ze hebben ook nooit naar ukkie in me buik gevraagt! stugge mensen, hun eigen leven.. dat is wel belangrijk! hihi zit me gewoon op te winden gelijk er over hahaha nou voor strakjes de andere dames.. goeiemorgen lekker geslapen? ik ga met romy ff naar zwemles en dan gelijk ff langs h&m zulke leuke kleiding gezien op de site voor d`r maar wil eerst passen(en gelijk hebbu!)
@Zanoni, kijk je wel uit met dat koude water voor harde buiken en kramp in de kuiten. @Tanya, gelukkig gaat alles goed met "de stofzuiger" Mijn "broertje" had van de week ook weer wat, m'n moeder had een bot voor m'n gekocht en die hebben ze natuurlijk binnen 't uur op. Waar ze normaal 3 dagen over moeten doen. Had ie de volgende dag last met z'n ontlasting bloeden en erbij piepen enzo heeel zielig. Dus ik met me moeder mee naar de dierenarts want hij moest een clisma, had ie botsplinters in z'n darmen. De l*l, veel te snel zitten eten enzo dus niet goed verteerd. Was zo zielig ik stond in die kamer ik zeg tegen ma ik ga wel even buiten staan heb behoorlijk gehuild. Hij kreeg een muilkorf om (had ie nog nooit gehad) hij werd helemaal gek. Kon er niet tegen. Dus ik later weer terug. Was ie een verdoving aan 't inspuiten zodat ie 't makkelijk kwijt kon enzo dus ik met 'm naar buiten, want hij vond me moeder niet meer zo lief Heeft 2 keer flink zitten poepen zeg en stinken. Maar hij is 't wel kwijt. Lesje geleerd hij krijgt noooooooit meer een echt bot. Alleen maar zachte die makkelijk te verteren zijn. Leuke webwinkel trouwens. @peeetje, he doe jij is ff rustig. Anders gelijk strafpunten he. Lekker laten gaan joh die familie, das ook niet leuk om te doen maar ukkie is belangrijker toch. @Kim, is het gelukt bij de bank?
Zanoni, veel plezier vandaag in het koude water... Zou ook graag eens gaan zwemmen maar helaas, dat mag niet van de gyn voor het infectiegevaar... (is hoger door mijn cerclage). Peetje, meid, wind je niet op over die familie! Doe maar lekker rustig aan vandaag! Kim, heb je al contact gehad met de bank? Zwangerschapskledij... nou, die heb ik bijna niet, kom ook nooit buiten dus jah... heb er dan het geld niet voor over en bovendien mag ik toch niet gaan shoppen... heb nog twee broeken, een rokje en een jurkje en wat t-shirtjes van de vorige zwangerschap dus daar doe ik het wel mee.
goede morgen dames Zo zeg jullie hebben veel gekletst sinds gister ochtend! Peetje: dat met die kladblok dat werkt niet bij mij, dan ben ik uren bezig, hihi...... Tanya: hopelijk komt het vlug goed met Tygo. Vervelende rot beesten hoor die teken. DAdelijk begint bij ons op het werk weer het hele egeltjes gedoe, die zitten echt vaak supervol met teken! Marloes: enne? Kirby: fijn ff wat te horen. Hopelijk blijft alles goed gaan en beval je over 6 weken van een gezonde lieve meid! Ik ga geen positiekleding mee kopen heb ik besloten, dat wat ik nu heb moet maar genoeg zijn, hihi........ Ons proefdruk kaartje komt over 2 weekjes, ben zo benieuwd hoe het geworden is. Heb van de week ons geboorte bord uitgezaagd en hoef het nu alleen nog maar te verven. Over de namen zijn we het geloof ik nu ook eindelijk eens! San heeft gister weer kleertjes gekocht voor mini........ als je haar loslaat in een winkel, kan ze echt niets laten hangen, haha...... Zal morgen fotos maken van de kinderkamer en van mij buikje, wordt langzaam wel tijd denk ik! Fijne dag nog allemaal Twinny
kreeg deze sms: ik heb de test gedaan, en het streepje is maar heel licht zichtbaar. dus over een paar dagen nog maar eens proberen. sms 2: de gebruiksaanwijzing zegt wel dat hij nu goed is, maar toch. Ik wil een dikke streep. vanmiddag koopt ze een digi test en die gaat ze na het weekend doen...
Oohhh marloes, wat ontzettend spannend! ik gaheel hard duimen hoor dat ze snel een vette streep krijgt. O mischien moet ze een test kopn die minder HCG vraagt! Ben heel benieuwd na het weekend! Twinny
heb vannacht echt slecht geslapen.. warm en een snurkende man naast me. Heb hem verschillende keren wakker gemaakt of een elleboogstoot gegeven. 's Morgens weet hij daar toch niks meer van. ga zo de blije doos ophalen bij prenatal. en misschien nog kijken voor een broek bij aktiebaby. Collectie was nu 25% afgeprijsd. Vanochtend de lakentjes gestreken...van de week de kleertjes eens wassen.
Ohhhh leuk leuk, maar een streep is toch een streep. Laat ze er dan maar snel nog een doen. Heb ik trouwens ook gedaan, volgens mij heb ik 12 zw. testen gedaan voordat ik het geloofde.
ja, maar daarom wacht ze tot na het weekend en zwanger of niet zwanger is wel erg duidelijk natuurlijk... Ik word gewoon weer tante.. (van haar voor de 1e keer)
Marloes: Wowie, echt spannend. Maar als er echt een licht streepje staat zou je toch denken dat....... Volgens mij kan ze voorzichtig al blij zijn.... Mmmm, heb weer een lekkere verslaving: Cote d'or repen, puur met advocaat vulling! Mjammmieee. Groetjes Miep
bij ons is dat andersom. Ik snurk de hele buurt bij elkaar. Maar heb ook steeds last van bloedneuzen.
dat vind ik ook hoor. Ik vroeg vanochtend al of ze er een foto van wilde maken, maar dat ging niet. Bij mij zelf ging de streep van een CB test ook snel weg... dus nog even wachten... 12 testen... ik 3 geloof ik, maar dat was meer voor Gab, die geloofde het niet..pas toen er ZWANGER op de test stond..ja toen kon hij er niet meer om heen (en nu letterlijk en figuurlijk niet meer)
Ja ik had net zo'n pakket gekocht uit de webwinkel hier. Maar ik kon met de ovulatietesten m'n eisprong niet vinden. Dus geloofde het helemaal niet.