12? lol Ik heb er maar eentje gedaan, voelde het eigenlijk al voor ik m'n test deed, een paar dagen erna dan bloedafname door de HA en bevestiging.
Haha, ik heb ook maar 1 test gedaan.... Ik had ook al een vermoeden dat ik zwanger was voordat ik de test deed.... En die test gaf overduidelijk zwanger aan, dus meer testen waren echt niet nodig. Groetjes Miep
Hihi maar het was wel duidelijk alleen drong het niet echt door. He nou ben ik met het kaartje bezig. Weet ik hoe die er uit komt te zien zit je weer met de tekst. *zucht* Ik had leuke tekst gevonden maar die ben ik kwijt?!?
@koeky waarom schrijf je de teksten niet ergens apart op? Heb ik ook met de teksten gedaan anders zie je door de bomen het bos niet meer...maarja ik moet eerst een kaartje zien te vinden. deze vind ik superleuk maar de kaartjes kosten 3 euro per stuk... http://www.buskaartje.nl/geboorte_vlindertje.htm pff, ben blij als we verhuisd zijn, beneden me en schuin boven me hebben mensen een flatje gekocht wat ze helemaal aan het verbouwen zijn (zijn potver maar 2 kamers, moet er dan echt 3 weken aan een stuk verbouwd worden?! lijkt wel alsof ze heel die flat met een hamer in elkaar slaan, voel het hier nog) Middagdutjes kan ik dus al weken vergeten met al dat slaan en boren
Ik had ze ook ergens bewaard. Maar natuurlijk kwijt. Ik heb al een paar nieuwe gevonden die wel grappig zijn. Ik heb zelf m'n kaartje ontworpen, maar dat heeft ook een paar maanden geduurt voordat ik daar uit was. En hubbie vind bijna alles leuk dus dat maakt het soms niet makkelijker. 't wordt iig een kaartje met Poeh erop.
oeewww ff snel keek alleen of marloes al wat wist over d`r zus(sorry andere) oei nou heb ik spanning hihihi.. wat leuk.. maar ff afwachten maar ik zou ook zeggen streep is een streep toch? hihi peetje grijnst! peetje heeft rouwens net weeeeer poss. kleding gekocht(kon het niet laten) en voor romy ook zulke leuke dingen. @familie.. ja ik erger me wel kan er niks aan doen. ik zou als ik maar 1 nichtje heb,1 achterkleinkind,1achternichtje enz.. ze is echt het enigste kind van die kant) en ik zou zoals hun veel geld hebben. Lekker verwennen! Het gaat me niet om geld of kado`s maar een keer naar haar omkijken is ook leuk. i.p.v zelfs haar verjaardag vergeten. maar ja zulke mensen heb je dan ook he.. gelukkig heb romy niet de karakter van die kant 8) zzooo ik heb nu pas mijn kraampakket van vgz binnen!
Peetje, het is natuurlijk niet fijn als ze niet naar jou of Romy omkijken en nooit vragen hoe het is met ukkie... maar je moet je daar echt niks van aantrekken, het is hun verlies. Kennen jullie nog moon? Het is weer mis met haar zwangerschap... deze keer is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, morgen verwijderen ze haar rechtereileider Vind het echt verschrikkelijk voor haar...
ooooooooh, wat een RAMP; geboortekaartjes.. Hebben net 7 boeken doorgenomen en we vinden dus echt niks super mooi. Gab is ze nu terug brengen, ze moeten we denken, we mochten ze tot dinsdag houden..
Hadden wij ook... uiteindelijk samen met een vriend zelf iets ontworpen, gisteren de proefdruk gekregen en het is echt geslaagd! Moet je misschien ook eens proberen?
nou dames.. we hebben een keuze gemaakt. Gab kreeg nog 3 andere boeken mee, 1 hele vreselijke (sorry sorry voor iedereen die het wel mooi vindt) dinsey kaarten.. en 2 boeken waarin je alles nog kunt veranderen. We hebben er nu 2 uitgekozen, 1 is al helemaal goed, de andere is nu grijs en moet in een leuk kleurtje kunnen.. dan zijn we eruit... pfff wat een gedoe zeg
trouwens geen broek meer gekocht..hadden ze niet meer. Nu gaat ze bellen, of ze er nog 1 kan bestellen. Spijkerbroek van Noppies, dus ben benieuwd of ze hem nog kunnen leveren. Dé doos bij prenatal opgehaald, eerst hier geprobeerd, maar hij was op. toen maar even naar Breda. Best leuk.. en handig: Luiers! nog een badcape gekocht, beestje dat muziek maakt, kan baby al vast wennen.. en 2 dingen van vilt met 4 zakken, die ik aan de box vast ga maken. Waren super afgeprijsd..nu 1 euro Trouwens Kar: ik zag bij ons dat de matrasjes nog steeds te koop waren voor de actieprijs. Of heb je er ondertussen 1?
Hihi geeft niet hoor. Ik ben nou eenmaal een groot Poeh fan dus als ik een ander kaartje zou kiezen zou het raar zijn.