Maar ik heb wel rond gekeken en de kaartjes die ik dan leuk vond vond Jeroen dan weer niet leuk. Maar ik ben wel benieuwd. Als ik klaar ben met ontwerpen zal ik 'm wel eens door jullie laten "keuren".
vind het wel knap dat jullie ze allemaal zelf gaan maken. wij hebben nu iets uitgekozen uit een boek, waar je nog van alles kunt veranderen. de ene weegt alleen te zwaar voor een gewone postzegel.. maar daar let een postbode toch niet op als er een geboortezegel opzit..of wel?
Ik had wel op internet al gekeken naar die kaartjes. Maar vind ze zo standaard. Ik heb nu plaatjes gevonden waarvan het net is of het getekend is met potlood. Wel in kleur. Die vond ik zo gaaf.
Ja das het belangrijkste. Ben alleen hubbie komt zo thuis hoop ik hij had beloofd met een kwartier. Verveel me te pletter. En dan wordt mini erug druk want die vind het geluid van de laptop niet leuk geloof ik.
ja dat heb ik ook. vooral als dat ding beetje warmer wordt... trap trap[/quote:2rci1vn9] Ow gelukkig dan ben ik niet de enige. Ik schrok al een beetje mini houdt niet van computers!?! Wordt lastig met 2 ITers Als we zo blijven quoten komen we ook wel aan de 2000 pagina's
Zo jullie zijn lekker bezig, kletskousen! Eindelijk alles gelezen en ik ben gelijk moe, morgen niet zoveel kletsen dan kan ik op mijn gemak op iedereen reageren. Nu even snel. Een leuk ideetje om aan de opa's en oma's en andere naaste te geven, met foto's van de kleine erin. http://www.mypix.com/fotoproducten-mini ... srcid=3730
mijn laatste werkdag wordt 31 mei. He ik moet dinsdag naar de Vk. Tis dat het in m'n onderschrift staat anders was ik het alweer vergeten.
mijn verlof start 9 juli... gelukkig is de laatste lesdag al 15 juni en daarna 2 weken leuke dingen en dan 28 juni grote vakantie...
Mijn verlof gaat officieel pas 10 juni in maar ik heb nog zo veel vrije dagen. Ik MOET er nog 24 dagen opmaken dit jaar.
ff wat anders hebben jullie ook regelmatig last van je schaambot. *zucht* Het lijkt wel alsof ie gekneusd is