Dag dames, even snel want ik duik zo mijn bed in Marloes De postbode let daar niet op, maar de sorteermachines wel! Je hebt kans dat ze erdoor glippen, maar ook kans dat diegene die hem ontvangt strafporto moet betalen. Koeky Ik sprak al een tijdje geleden over die beroemde bosnegers van mij. Ik bedoel daar dus mijn schaambot mee...hier ook nog dagelijks last van. De rest weet ik niet meer, ga morgen alles eens goed op mijn gemakje nalezen en dan reageren. Ik liep vandaag in de stad en ik had het echt moeilijk met de warmte en de drukte (was wel 's ochtends). Nergens een bankje te vinden waar ik even kon gaan zitten, bloedheet in de winkels! In de bieb erachter komen dat Marc zijn portomonnee vergeten was waar ook het pasje van de bieb in zit. Ik had constant harde buiken. Al weken, vanaf de 12 weken echo, ligt ukkie in dezelfde houding (rug rechts, hoofd naar beneden). Van de week is hij gedraaid met zijn rug naar links (gechecked via de angelsound, zijn hartslag lag ineens linksonder ipv rechtsonder) dus begon tie op nieuwe plekken te schoppen. Vanmiddag was hij teruggedraaid (kon ik zien én voelen) weer terug in de oude positie. Schopt ie lekker steeds tegen dezelfde plek aan waardoor die nu helemaal zeer doet. Loop ik 5 minuten op mijn gemakje naast Marc en Tygo, hupla een harde buik. Terwijl ik in mijn ogen echt niets teveel doe als alleen maar wandelen! Ik moet gewoon accepteren dat ik nu niet meer zoveel kan als voor de zwangerschap, en vooral nu met die warmte. Ik ga nu lekker slapen, kom net van mijn ouders vandaan en dat geeft ook altijd een hoop stress bij mij. Voor de dames die dit nog lezen welterusten! Liefs, Tanya
ow wie was dat dan? samen met die luiertas(weer lime groen) of was dat alleen dat gekke tasje die andere ook hadden gehad? Het gekste is dat ik het kraampakket van de week pas besteld heb hihi volgens mij is het overal als je als laatste aanvraag lig je bovenop de stapel om hem te ontvangen. Ik had alles al in huis dus dacht eigenlijk waarom moet ik zo`n pakket. Maar ja die luiertas dacht ik weer laat ik maar nemen. die onderbroekjes zitten er gelukkig weer in, waar ik het laatst over had. en die onderleggers(blauw/wit) heb ik nou geloof ik wel 50 van maar ja altijd makkelijk. beter teveel dan te weinig. @gister op die verjaardag viel wel mee, we zijn niet lang gebleven. Ik vind het zo raar je ziet ze nooit,hoort ze nooit en dan op een verjaardag wel dingen zeggen dat ze zodra ukkie groot is om met zijn alle naar italie te gaan. En op romy haar verjaardag te komen of te bellen kan niet? onze verjaardagen vergeten ze ook altijd,maar dat vind ik niet erg. Ik vind kinderverjaardagen altijd belangrijk. nou heb ik nog wat meer nieuws om de 1000 pagina`s vol te krijgen? Ik krijg zo visite pfff... die kennissen die rond 22 mei(mijn trouwdatum) hun eerste kindje(zoon) verwachten. ik heb nergens geen zin in met dit weer'. Ben blij dat ik donderdag naar mijn eigen gyni weer moet(de mk gyni) dan kan ik heel mijn verhaal doen en kijken wat hij zegt. Ik vind dat ik nou wel te snel een harde buik krijg. Normaal is het als ik teveel doet, nu gewoon als ik zelfs in bed ligt of tv kijkt. raar toch. @marloes het is zondag! hoe is met je zus (tja sorry weer mee wakker geworden hihi) @tanya ik heb ook de bosnegers hoor hihi, net alsof ie blauw is. LIGGEN JULLIE NOG OP BED STELLETJE LUILAKKEN 1 raad als jullie kunnen uitslapen geniet er lekker van meiden! (strax is het over gne gne) zo niet stuur ik romy wel even. Die had vanmorgen een nieuwe``single`` voor me uitgebracht naast me bed met een speelgoed gitaar..vals dat ze zingt dan hahaha
Het water was gister dus echt heeeel koud! Er was dan ook bijna niemand in het water. Heb wel een paar pogingen gedaan (want de zon brandde erg hard, voor mij dan he) maar koud was het wel Ukkie heeft niet echt protest gegeven over het water, maar wel dat ik op een harde ondergrond lang. Mevrouw bleef maar trappen, denk niet dat ze het echt leuk vond op het "harde" zand.
hihihi.. ze was gewoon op het droge watertrappen leren en nou ligt ze te klappertanden zonnetje brandde inderdaad, niet voor mij ik verbrand nooit. Maar romy is aardig verkleurd. Bij haar lijkt het gelijk goed verbrand maar gelukkig was het vanmorgen weg getrokken.
hahha zanoni(hoe heet je eigenlijk echt? hih) maar als ik nou alles terug quote dan word de rest gek denk ik. Bij romy haar kraampakket heb ik alleen het flesje alcohol en wat maandverband gebruikt voor de rest nix, de dagen erna heb ik liever mijn eigen maandverband dan die luiers hihi. De tas past wel bij mijn kinderwagen, ik kan elke tas gebruiken. Ben niet zo`n type die dat netjes vult dus of het nou een ronde,vierkante,vakjes of geen vakjes heeft of weet ik het is. Ik gooi hem toch wel vol En over de fam. als hun de reis betalen ga ik wel mee hahaha anders niet(tja ik ben en blijf ook een hollander maar geloof me die italianen,hun dan, zijn ook gierig enzo hoor snap niet waarom wij die stempel krijgen) Ik neem een bak koffie en dan ga ik even door het huis vliegen
Ik heb hem ongeveer 2 weken geleden binnen gehad, het kraampakket van VGZ. Inclusief die lime-groene luiertas en alles zat in een soort van curver-box. Dat gekke tasje waar jullie het steeds over hadden heb ik nooit ontvangen. Liefs, Tanya
Ja ik vind kinderverjaardagen ook altijd belangrijker. Lijkt me echt pijn doen als ze Romy's verjaardag steeds vergeten. Volgend weekend zit ons huis weer vol want dan viert Marc zijn verjaardag, hij wordt op 1 mei alweer 32 jaar. Liefs, Tanya
Ja dat is inderdaad heel raar en errug vervelend! Ik hoop dat je eigen gyn je wat gerust kan stellen! Liefs, Tanya
Nee, wij liggen niet meer op bed...Wij hebben dan geen lieve dochter die je wakker maakt met een serenade maar een labje wat een serenade brengt omdat hij naar buiten wil om.....te spelen. Hij weet dat hij rond half 9 grote kans heeft om zijn grote liefde (een blond labteefje) tegen te komen, dus begint meneer te piepen. We hebben van alles geprobeerd om hem dat af te leren, maar helaas. En hij kan het best ophouden hoor, zijn plas, want als hij mee naar boven gaat kan hij wel ineens tot half 11 ofzo zijn bek dichthouden . En we moeten ook om half 11 iets ophalen wat we via Marktplaats gekocht hebben. Iets voor ukkie, namelijk een boog voor op de maxi-cosi van Playgro. Liefs, Tanya
Haha, volgende keer een luchtbedje meenemen! Denk dat hij het ook niet zo leuk vond op het harde zand of wel? Liefs, Tanya
Als je toch aan het vliegen bent, vlieg dan eens langs Roosendaal. O nee, doe toch maar niet hierlangs vliegen, je moest rustig aan doen, weet je nog ? Liefs, Tanya