Ik heb er wel eens last van maar het valt eigenlijk wel mee. Dus ik weet het niet. Maar kaal vind ik wel erug leuk.
Dan wordt die van ons ook half kaal en half met haar Ik heb er niet elke dag last van maar wel regelmatig
Ik zit net bij de decembermama's te lezen. Hebben ze bijna een grote fout gemaakt bij Moon. Het blijkt geen bbz te zijn. Er is toch nog een echo gemaakt omdat ze het niet helemaal vertrouwde! Het zal je maar gebeuren zeg...
hallo kletskousen! niet normaal! jullie kleppen echt VEEL!hahaha vinden jullie het erg als ik vnv bijlees? dan is me mannetje lekker in de stad aan het feesten en ben ik toch alleen hahaha. heb ik de comp lekker voor mezelf. er staat een nieuwe foto in mijn album. dus kunnen jullie die dikke pens weer eens bekijken tot strakkies en geniet lekker van het mooie weer! xxx
Huh, meen je dat nu? Zie ik vond het al zo verdacht hé... had het nog gezegd dat het niet logisch was, haar hcg was heel goed gestegen en dat heb je normaal niet bij een bbz. En ook was er 'iets' te zien in haar baarmoeder! Pffff.... gelukkig hebben ze het op tijd gezien!
Ow ik dacht dat je 'm nog moest plaatsen, mooie buik kim. hihi We hebben een beetje dezelfde soort buik.
zit ondertussen gezellig tegen mezelf aan te praten... wij zijn net weer terug...even rondje gereden en de mac voorbij gereden, had eigenlijk zin in Kipnuggets..maar toch ook weer niet. Hmmm zwangere vrouwen... Gab is nu druk sport aan het kijken...wielrennen en ondertussen teletekst om te kijken welke ploeg er op winst staat... en dus kampioen wordt. Ik zit veilig in de keuken. haha komt hij net naar beneden zegt hij: wil je echt niks van de mac.... NEEEE
Ja A1 GP begint dus zit voor de TV. Gisteren kaarten gescoord voor dit jaar op zandvoort. En een huisje op het bungalowpark ernaast. Nu nog ff kijken of uk dan voor 2 nachtjes bij mijn pa en ma gaat of bij jeroen z'n ma want zijn pa gaat ook mee. En ff afwachten of dat zoiezo wel kan natuurlijk.
net het verhaal van Moon gelezen, toch niet te geloven he.. hopelijk ziet ze snel een hartje dat klopt