Tis echt verschrikkelijk, moet er niet aan denken dat de operatie gewoon door was gegaan. En dan ineens tijdens de operatie waar is die BBZ dan. OEPS! !
even voor de dames, die het gemist hebben... er is een lijstje gemaakt,zodat, als er iets is en je hier niet kunt komen, iemand van de lijst kunt sms'en en die geeft het hier dan door... 'het hou elkaar op de hoogte'-lijstje' adine - peeetje - zanoni kim - marloes - Lma tanya - koeky - jekkia eveline - kar - sterrekind - MelanieM sms sms sms sms
kijk een fout maken kan.. maar dat 2 gyn. het niet zien.. best slecht dan hoor. Maar gelukkig was er toch 1 die het zag...
lekker toch... dat getrappel.. ik lag gisteren op bed met m'n (zijn) nieuwe muziekbeestje en hij trapte er steeds tegen aan..
Ik ben al aan het slapen met d'r knuffel om m'n lucht er een beetje aan te brengen. En vorige keer heb ik een uur met een speeleend (doos) op m'n buikgelegen. Die nog van mij is geweest vroeger. Werd ook druk op gereageerd.
dat van die knuffel is ook wel handig.. zie me zelf al liggen met een knuffel in bed.. maar wel lieffff
pfff zie net dat de ned. harry potter pas half december komt.. ik dacht, kan ik mooi in mijn verlof gaan lezen als beeb slaapt... helaas