Ik was vroeger naar huis gegaan en na het uitlaten van de hond als een blok in slaap gevallen.. Mijn vriend komt zo dus ga nu eten koken. Beebie: ik heb ongeveer net zoveel klachten als jij, en mijn borsten groeien - helaas - niet eens zo erg! wel gevoelig, sommige dagen meer dan andere. Soms misselijk/wee gevoel, en dus moe. Dus ECHT echt echt, geen klachten zegt niets! Dat zei mijn huisarts vorige week ook nog, en als je op het VK-topic kijkt zie je het ook hoor. Komt goed! Geniet! Wie weet hoeveel klachten je nog gaat krijgen.... Ben me vanmiddag te buiten gegaan aan boterhammen met brie - gepasteuriseerde hoor! - en nu misselijk/vol. Stom ook. Maar het was zo lekker! Ik ga volgende week naar P&O voor een afspraak om van alles te bespreken, voelt wel prettig. Volgens mij heb ik iets met mijn bloedsuiker, ik voel me (te) snel na het eten zwak, trillerig, tintelende tong. Heb dit al eerder gehad dus volgens mij niet echt in orde. Mijn moeder waarschuwde me voor zwangerschapssuiker. Nog even tot de VK wachten voor het bloedonderzoek. Zo, een hele lap! Tot straks. Of morgen... Ga waarschijnlijk wel vroeg naar bed. Kim, alles goed met jou? Je bent zo stil vandaag?
Hi Kar. Ik heb eigenlijk vandaag voor het eerst ineens een enorm onzeker gevoel. Natuurlijk weet ik wel dat weinig klachten niets betekent, maar ik las het precies zoals ik het niet moest lezen zeg maar. Ik hoop dat je bloedsuiker geen problemen geeft maar dat het vermoeidheid is ofzo. Veel succes en we horen het wel!
Goedemorgen allemaal, hier is de ochtend naar en misselijk begonnen. Heb erg veel last van mijn darmen, verstopt en lucht .. Hopelijk gaat het in de loop van de dag beter. Om mezelf te 'straffen' moet ik vanmiddag naar de sportschool. Misschien dat het dan los komt. Eerste keer na bloedverlies, heel eng. En ik ben zoooooooooooo moe. Gewoon echt geen zin om te sporten, maar voel me schuldig als ik het niet doe. Die krampen bij mij zijn minder geworden, heeft iemand anders dat ook? Want ik ga me natuurlijk weer zorgen zitten maken dat het nu fout is...
Hoi dames, nog niet bijgelezen. Ik begrijp dat jij ook krampen hebt, Kar76? Dat is ook de reden dat ik even schrijf. Heb geen bloedverlies of iets dergelijks maar gisteravond best wel krampen. Ik vond het moeilijk te pijlen of het mijn darmen of iets anders was. Vandaag meer aan de zijkant krampen (bandenpijn?) Ik blijf dus even een dagje thuis. Vind het gewoon heel moeilijk dat dit precies gebeurt in de periode dat vorige keer het kindje stopte te groeien. Ook toen alleen wat krampjes gehad maar to 13 weken geen bloeding en wel gewoon misselijk en spugen enzo. st inlassen dan maar...
Hoi Pienie, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt. Heb je het vooral 's avonds? Bij mij is het juist minder aan het worden maar 's avonds heb ik het nog wel eens. Ik denk dat het gewoon je baarmoeder is die aan het werken is, of had je een drukke dag gehad? Maar moeilijk is het wel.
hoi meiden was er gisteren niet idd pfff kan niet meer! ben helemaal op... gisteren de vk en ha gebeld, gaat niet langer zo. het overgeven wordt nu te erg. ben ook al meer dan een kilo kwijt. kan het wel hebben maar toch. dus heb gisteren gerust, ben 1 uur buiten geweest en ging bijna van mijn stokkie. vanacht al weer de 3de nacht dat ik eruit moet om te spugen. begint me zo langzaam aan te breken. toch weer gaan werken. ja i know sla me maar! doe ik straks ook wel. ga wel eerder naar huis. ben nu niks waard. maar voel me zo dom en aanstellerig als ik niet kom.... vk en ha zeggen dat ik nog meer moet rusten als nu. heb nu advies gekregen om druppels/korrels te gaan halen. dus dat ga ik straks doen. ze zullen niet helpen maar wel verlichten. zo gaat het niet meer, vanochtend alleen al 2x moeten spugen. voor de rest ben ik nog steeds erg zwanger! bigger boobs (ook auw auw).
goedemorgen dames ik had vanmorgen licht bloed verlies,heb gelijk mijn ha gebeld en kon gelijk komen. hij heeft een inwendig onderzoek gedaan. verder niks uitgekomen alleen dat mijn baarmoeder achterover ligt. het is nu gewoon afwachten zet het niet door dan moet ik volgende week voor een echo
aj cristie! nou hopelijk zit alles nog steeds waar het moet en is het niet ernstig! maar heb je nu dan een gekantelde baarmoeder? mijn moeder heeft dat ook gehad en ik leef nog steeds!
Ooh Christie toch, wat een ellende weer! Wat betekent dat, een achteroverliggende baarmoeder? hoeft toch niets ernstigs te zijn? @Kim: meisje toch, het klinkt allemaal heel erg naar! Ga maar snel die druppels halen, wie weet helpt het toch. En droge crackers eten, schijnt ook te helpen.
@Kim: hebben ze bij jou toen ook inwendig onderzoek gedaan ofzo? toen je bloed verloor? Bij mij hebben ze namelijk helemaal niets gedaan.. En ik voel me toch minder serieus genomen terwijl ik toch huilend aan de telefoon hing toen.. En nu minder kramp. Zal wel onzin zijn, de andere symptomen zijn er nog..
Bij mij nemen de klachten redelijk af. Ben nog wel misselijk, maar niet meer in alle hevigheid. Bepaalde luchtjes doen me echt kokhalzen, maar niet meer zoals in het begin dat ik gelijk boven de wc hang. De krampen had ik ook vooral 's avonds en 's nachts, dat is nu voor een groot gedeelte weg. Wel zijn mijn boobs 's avonds/'s nachts gevoeliger dan de rest van de dag. Verder vreselijk snel moe. Was het maar vast 24 november, dan kunnen we naar de vlos voor een nieuwe echo. Gisteren liepen we in de bouwmarkt omdat we nog wat dingen nodig hadden voor het huis (we zijn net verhuisd). Daar hebben we gelijk geweldig gaaf behang gevonden voor de babykamer. Heb op internet ook een geweldig mooi babykamertje gevonden, tweedehands, hier in de buurt. Echt voor een prikkie. Heb met die mensen afgesproken dat als we de eerste 12 weken door zijn, dat het dan van mij is. Het staat hun niet in de weg en zo hoef ik het niet al te kopen terwijl er nog niets zeker is!
goede morgen meiden Ik was er gister ook niet zo veel, omdat mijn vriendinnetje de internet verbinding geconfisceerd had om te kunnen werken! Gister wel wat misselijk geweest als ik niet op tijd wat at. Verder gister boel last van me darmen , veel lucht en that's it! Nog altijd verkouden, maar lijkt al wat beter de worden........ Christie: wat schrikken meid, hopelijk hoeft het verder niets te betekenen voor het verdere verloop van je zwangerschap.... Kim: ach meissie toch.......... ga ik duimen dat de korrels wat verlichting brengen en sla ik je nog ff dat je bent werken! Wel echt rust houden hè meissie...... Beebie: kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar laat anders je HCG eens prikken en na kijken of dat hoog genoeg is voor je zwangerschap........ Zo ga dadelijk eens lekker douchen en dat wat poetsen...... Las dan Evelieveling gaat sporten strakkies. Ik moet ook maar weer eens wat gaan doen. Ben met voetballen en jiujitsu gestopt nu, maar moet wel wat als vervanging zoeken, pppfff.............. heb eigenlijk helemaal niet zo veel puf, maar is wel belangrijk natuurlijk! Twinny
Goedemorgen lady's, Nou ja goedemorgen, als ik zo lees, gaat het niet echt helemaal naar wens voor sommige. Christie, is het bloeden nu gestopt? Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan. Jij hebt toch al meer kinderen? Hebben ze dat toen niet gezegd of gemerkt, want je baarmoeder kan nu ineens toch niet gekanteld zijn? Nou Kim, het is te hopen, dat je na de 3 maanden een beetje opknapt, want dit is idd niet echt vol te houden. Kar, bij mij worden die krampen ook minder. Gelukkig maar, want ik vind ze niet echt prettig aanvoelen. Ik merk wel, als ik gewerkt heb, dat ik er meer last van heb. Dus hoe rustiger ik me hou, hoe beter het gaat. Ik heb een beetje last van de ochtendmisselijkheid. Als het zo blijft, dan mag ik wel in mijn handjes klappen.
@Evelieveling: heel goed! Ben benieuwd naar je kamertje en je behang. Bij ons nog niets op dat vlak. Geen tijd, mijn vriend is zo onwijs druk en de weekenden zitten de komende tijd vol met verjaardagen en andere verplichtingen. Gelukkig maar dat bij jou de krampen afnemen, en de misselijkheid ook iets. Of maak je je daar zorgen over? @Twinny: die darmen heb ik dus ook. En ik merk dat ik daar ook misselijk van word, de hele tijd zo'n lucht in je darmen en opgeblazen gevoel. Als ik iets gegeten heb gaat het ook, maar de stap om te gaan eten is nog wel wat groot - zie echt tegen voornamelijk het warme eten op. Daar moet ik dan ook al de hele dag aan denken, ook niet goed natuurlijk.
met dat warm eten heb ik ook. Stond gister te koken en dacht: ppfffff maar na de eerste hap smaakte het wel gelukkig! twinny
Iemand schreef dat ik ging sporten... maar... it wasn't me Ik hou niet van sporten, behalve paardrijden op een intensieve manier! Nee, ik maak me geen zorgen dat er kwaaltjes weg zijn. Ik heb eigenlijk opeens heel erg het gevoel dat het goed zit. Normaal zouden we ook niet zo snel zijn met een kamertje hoor. Maar gezien we toch nog in een 'verbouwing' zitten kunnen we dat kamertje net zo goed gelijk mee nemen. Ik ga voor felle kleuren. Ik ben geen beertjes, poppetjes etc. mens. Dus wij gaan voor wit, aqua en lime. En de vloer krijgt toch geen felgekleurde laminaat maar toch gewoon laminaat. Heb net heel veel spullen voor weinig op de kop getikt! YEAH! tummytub, standaard, gewoon badje + standaard, watertermometer, wasbakje en een luieremmer! Dit allemaal in limekleur voor 10 euro! Prijskaartje zit nog op de tummytub en standaard!
Evelieveling! Hoe kom je toch aan die spullen? Echt leuke kleuren! Mijn vriend houdt niet van lime, maar die haal ik wel over. Baby's vinden het ook leuk om naar felle kleuren te kijken toch? Ik had 2 dagen na dat bloedverlies ook opeens het idee dat het gewoon helemaal echt goed zat. En dat denk ik nog steeds, maar toch... Ik moet nog 3 weken wachten tot de intake en dan nog eens ? dagen/weken voor een echo. Daar baal ik ontzettend van. Dus ik ga bij die intake ook zeker zeggen dat ik bloed verloren heb!
Speur goed op marktplaats, speurders en e-bay. Ik vind het wel best zo... je kan alles wel nieuw kopen, maar het kost allemaal genoeg. Ik heb liever een nieuwe kinderwagen waar geen andere baby in heeft liggen poepen en kotsen en waarvan ik vind dat ie echt lekker rijdt.
het is niet zo dat het er uit loopt,het is echt met het afvegen dat er wat bloed op het wc papier zit. heb ook geen ongi klachten,snap er niks van. en die gekantelde baarmoeder hebben ze nog nooit wat over gezegd,maar dat kan verder geen kwaad