helaas helaas... en heb geen zin om de engelse te gaan lezen.. heb ze allemaal in het nederlands.. ach wordt het weer een sinterklaas cadeautje
Ik heb ze ook in het nederlands, maar de laatste 2 ook in het engels (kon niet wachten om het te lezen) Ik heb de laatste dan ook maar in het engels besteld. Maar de nederlandse komt er zeker ook!
ik wil het einde gewoon al weten hoor... dus iedereen die het Engelse boek gaat lezen... ik MOET het weten... gaat hij dood of niet
ik wil het einde gewoon al weten hoor... dus iedereen die het Engelse boek gaat lezen... ik MOET het weten... gaat hij dood of niet[/quote:2vpa9kx4] Ja wil je dat echt al weten? Ik vermijd juist alle info over harry Internet/teletekst en nieuws om het maar niet te horen voordat ik het zelf heb gelezen
ik ben heel erg Zanoni.. bij alle boeken die ik lees, lees ik eerst het laatste hoofdstuk.. en dan vlieg ik door de rest van het boek heen... maar dat is een erfenis van m'n studie en vak...
haha.. die van mij zoekt allerlei excuses en vindt nog steeds dat Ajax kampioen hoort te zien... aaaah PSV is gewoon de beste..
hij heeft het nu over de wedstrijd AZ Ajax.. waar Wegereef een doelpunt afkeurde... zegt hij: Daarom hebben WIJ (haha... mijn sporter) verloren.. ik vind dit zo leuk he...