Maar zie, ik kan daar niet over meekletsen hé, ik volg de Belgische voetbalcompetitie nog niet, laat staan dat ik de Nederlandse volg
De mijne zat op z'n knieen midden in de kamer te juichen.... Geboren en getogen Eindhovenaar PSV Kampioen!
En ondanks de 5-1 in Heerenveen (ben zelf Feyenoorder, maar daar kom ik nu eigenlijk niet zo graag voor uit... ) juichte ik met hem mee. Liever PSV dan die stomme clubs uit Noord-Holland (komt ook door het Feyenoordfan zijn denk ik). En als je die passie bij je lieverd ziet, kan je niet anders dan mee blij zijn, denk ik
Hihi en wij zitten nou ja ik zit nog steeds naar de A1GP te kijken. Jeroen is ff geld halen voor het eten. We eten heeeeel vies patat. hihi
Wat vinden jullie het leukst klinken? Tijden kloppen niet hoor maar das even voor het zicht. Belt u even als u mij wilt zien, Anders lig ik te slapen misschien. -------------------------------------------------------------------- Belt u mijn pappa even voordat u ons met bezoek komt vereren. Dan weet hij gelijk hoeveel beschuitjes hij moet smeren. -------------------------------------------------------------------- Beschuit met muisjes smeren wij de hele dag, maar mama en ik rusten ook af en toe als het mag. Van 1 tot 3 en na een uur of 10 houden wij het even voor gezien.
die hebben wij ook! gekregen van vriendinnetje..en nu willen we er ook veel meer beessies van ze zijn cool he?