Ben altijd de oppas mama van veel kindjes geweest(echt hele weekenden, vind/vond juist heel leuk. (vooral als ze weer naar huis gingen hahah) nee hoor de volgende zal heus wel net zo druk als romy zijn, ben me al aan het voorbereiden hihihi. Ach als ze hele dagn als een suf konijntje op de bank zitten,lijk me ook niet leuk
nou dan had romy haar tot haar enkels moeten hebben, loop d`r haren nog steeds te sproeien met pokon hihi nee zij was echt kaal! en veel last van maagzuur! echt veel net zo als nu
oww wat zijn jullie erg... ik had ineens trek in pannenkoeken, die heb ik dus in de hitte staan bakken!
mijn lieve schat had een witte magnum bij zich.... mmmmmmmm heel wat moeite voor moeten doen.. eerst naar tankstation a... helaas dicht toen b.. ook dicht toen c... yeah open...
dan krijgen jullie een drumstel terug Mijn schoonzus en ik doen dat wel he.. allebei dingen kopen waar het meest geluid uit komt hihi gelukkig komt romy best op een leeftijd dat ze vaak dingen te kinderachtig vind. Mijn neefje heeft dit jaar zo`n robot gehad van me wel met 20 harde geluidjes gne gne gne
Ja met deze temperaturen heb ik geen zin om te koken/bakken en toen kwam Koeky met het idee frietjes! En ja die ijsjes die komen er dan achteraan
ja je moet iets he.. als manlief op alle mogelijke manieren de sportuitslagen bij wil houden en niks anders wil doen
peetje is naar de 800 aan het tikken haha mannetje zit elke keer te zeuren.. ``waarom glunder je nou als je op dat forum zit`` hahahaha.. jalours Dus ik zei dat ik aan het chatten was op sex-chat.nl Hij moest ineens nodig plassen en uitgerekend langs de pc lopen. Toen ie langs liep zei ie ``zw.pagina hoe kan het ook anders``