ach die kinderen vinden het prachtig.. en wij lachen al als ze binnen komen. gelukkig is alles met baterijen, kan je ze eruit halen en zeggen dat ze leeg zijn
oh die van mij heeft dat ook... dan vraagt hij: wat is er... eerst las hij als hij de laptop kon bemachtigen stiekem mee... haha nu niet meer ( denk ik )
nou daar doe je romy echt een plezier mee hoor, als aan haar ligt hebben we binnen een maand een dierentuin. we hebben een hond(die telt voor 10), 2 schilpadden, 10 guppies waarvan WEER 4 zwanger, een goudvis. Nou konijn is ze nu pas achter dat ie dood is. en dan wil ze nog een vogel..nou echt niet! Ik zei ook over een paar weken heb mama 2 aapjes
Dan moet ik op het werk maar heeeeel regelmatig mee lezen anders kan ik 's avonds vele pagina's doorspitten!
nou als er niemand anders online is, zal het wel meevallen hoor... in m'n eentje 80 pagina's vol schrijven... nou nee
Dan moet ik op het werk maar heeeeel regelmatig mee lezen anders kan ik 's avonds vele pagina's doorspitten![/quote] nou als er niemand anders online is, zal het wel meevallen hoor... in m'n eentje 80 pagina's vol schrijven... nou nee[/quote] moet lukken toch? pff ik wil douchen maar ook heb ik weer geen zin! ff een prive vraagje Ik heb zo`n moeite om mijn doos te scheren, ik zie geen flikker. (niet dat er wel eens flikkers tussen mijn benen zit ) Als ik nou ontharingscreme gewoon tegen aan kwak? Of zou dat daar irriteren?
ooooooooooh, hoezo dom.. is er een jongen die gisteren op zijn been een tatoeage heeft laten zetten.. dat az kampioen zou worden... au au au
nou als er niemand anders online is, zal het wel meevallen hoor... in m'n eentje 80 pagina's vol schrijven... nou nee[/quote] moet lukken toch? pff ik wil douchen maar ook heb ik weer geen zin! ff een prive vraagje Ik heb zo`n moeite om mijn doos te scheren, ik zie geen flikker. (niet dat er wel eens flikkers tussen mijn benen zit ) Als ik nou ontharingscreme gewoon tegen aan kwak? Of zou dat daar irriteren?[/quote] ik ga op bed zitten..handdoek onder de doos, spiegel erbij en hup hup
nou als er niemand anders online is, zal het wel meevallen hoor... in m'n eentje 80 pagina's vol schrijven... nou nee[/quote] moet lukken toch? pff ik wil douchen maar ook heb ik weer geen zin! ff een prive vraagje Ik heb zo`n moeite om mijn doos te scheren, ik zie geen flikker. (niet dat er wel eens flikkers tussen mijn benen zit ) Als ik nou ontharingscreme gewoon tegen aan kwak? Of zou dat daar irriteren?[/quote] Ik kan al niet tegen ontharingscreme op mijn benen dus ik zou het niet proberen...