Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Is het bloed bruin of helderrood?
    Want... vergeet niet dat er echt heel veel vrouwen wat bloed verliezen tijdens hun zwangerschap.
    Probeer je niet te druk te maken!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Christie, ik had dat ook, alleen met afvegen. Zou het bij jou ook innesteling of gesprongen vaatje kunnen zijn? Als je verder geen klachten hebt, niet te druk maken hoor. Er zijn op ons topic inmiddels meerdere meiden met bloedverlies en die zijn gewoon nog zwanger!

Ik las net op het november 2006 topic dat iemands kindje dood was. Kwamen ze achter toen de vliezen gebroken waren. Zo triest. Zit helemaal met tranen in mijn ogen.....

3. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    heftig... dan moet je de bevalling en de pijn nog meemaken... terwijl je dan nog niets hebt.
    Maar helaas... het zijn de risico's die we allemaal lopen.
    Sta er niet te lang bij stil anders durf je zelf ook niet meer!

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik las het ook. :( Ik geloof, dat ik zulke dingen toch maar niet moet lezen. Ik raak daardoor helemaal van slag. En we moeten nog 9 maanden.

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Inderdaad, het gaat natuurlijk vaker gewoon goed. Zo'n kindje is zo kwetsbaar.. En nu genoeg gehuild, aan de arbeid! Vandaag een slechte dag hoor, merk ik wel. Verdrietig, eenzaam gevoel. Afleiding zoeken dan maar.

6. het is wel helder bloed

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dan kan ik je maar 1 ding aanraden Christie... bel de verloskundige of huisarts. Ik heb het ook gehad. Mijn verhaal ken je denk ik wel.
    Je kan jezelf heel onzeker blijven voelen hierdoor, je kan ook bevestiging gaan halen.
    Zorg wel dat je samen bent, dan kan je samen blij zijn dat goed zit, of samen verdrietig zijn als het niet goed zit.

Let wel... het is nog erg pril... dus grote kans dat er bij jou ook nog geen hartje te zien is, net als bij mij. Maar dan weet je in ieder geval meer dan dat je nu weet!

Sterkte!

8. ben vanmorgen al bij de ha geweest,en die heeft inwendig even gevoelt.
    hij zei dat de bloedvaten wel goed klopten.
    en omdat er bij mij waarschijnlijk nog geen hartje klopt heeft een echo weinig zin.
    vrijdag zou ik hem even weer bellen hoe het is,en dan ga ik naar het ziekenhuis om een echo

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    sterkte cristie!

meiden ik ga nu naar huis
    dikke x

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Rust ze kim! Doe je goed... lekker verstandig.

Christie... dan zit het vast wel snor. Zolang je geen stolsels hebt gezien dan is het zeker nog in je. En vergeet niet dat je baarmoedermond, je schaamlippen en alles daar nu beter doorbloed is. Dus je kan zo een klein bloedinkje krijgen.
    Probeer positief te denken! Kus

11. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Over een gekantelde baarmoeder: Ik had bij mijn eerste last van mijn heiligbeen/stuitje heel vroeg in de zwangerschap. Een bevriende huisarts zei toen dat dit veroorzaakt kon worden door een gekantelde baarmoeder. Hij zei dat in de meeste gevallen het vanzelf weer rechttrekt naarmate de baby en de baamoeder groeit. En anders is het volgens mij redelijk makkelijk om hem handmatig te draaien (of dit plezierig is, is een tweede, hihi).
    In ieder geval niks geks, zo'n gekantelde baarmoeder

PS Ik heb er verder geen last meer van gehad, loste zich vanzelf op.

12. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    @kim: probeer niet alleen fysiek te rusten, geef je mind ook wat rust als je je zorgen blijft maken over werk en andere dingen, dan rust je niet echt uit. Heb je wel eens aan meditatie gedacht? Misschien ben je daar te actief voor, maar soms is het goed om mentaal ook even te ontspannen, dan volgt het lichaam vaak vanzelf.

@christie: zorg goed voor je zelf he? Ik zou vrijdag idd ook even langs het ziekenhuis gaan voor een echo, misschien is het nog te vroeg om het hartje te zien (dat moet nu wel zijn begonnen trouwens) maar dan kan je tenminste zien dat het zakje op z'n plek zit en of het de juiste afmetingen heeft. Op de echo's daarna kan je dat dan als referentie nemen. Ik droom ook steeds dat ik bloed... geen voorspellende dromen hoop ik maar een verbeelding van waar ik bang voor ben. Elke keer bij het afvegen wordt er dan ook uitgebreid gespeurd naar elk spoortje of vlekje, ik geloof dat je dat toch blijft houden. Het beste is denken dat jij het beste doet voor je kindje en dat hij/zij voor de rest moet zorgen (groeien: gezond en sterk worden!), meer kan je niet doen.

@Evelieveling: ik ben ook geen sporter (mocht willen dat ik kon paardrijden zoals jij!) maar ik doe wel braaf elke ochtend bepaalde strech-yoga oefeningen, ik merk dat m'n lichaam dat echt nodig heeft. Gewéldige kleurstelling heb je trouwens voor je kamertje trouwens, echt heerlijk! (ik ben interieurarchitecte dus ik heb er een beetje een tik van)

Wat dat meisje van de novemberclub betreft, ik heb het akelig dichtbij meegemaakt, een kindje dood vlak voor de bevalling... dat is echt afschuwelijk, ik ga verder niet op details in want je wordt er alleen maar naar van. Ik zal haar een PBtje sturen en nu iets anders vertellen om de stemming om te gooien:

gisteravond werd ik boos door m'n vent gebeld vanuit de studio omdat ik het zo laat maakte (over tienen), ik moet ook aan de baby denken en zo laat over straat, hij alleen thuis, etc. etc. Ik sjacherijnig naar huis, vind m'n vent achter de computer die net op dat moment de route en geboekte overnachtingen aan het uitprinten is voor een romantisch snoepreisje dit weekend, speciaal uitgedacht voor mij en lekker rustig zodat ik me niet moe maak! Is het geen waanzinnige schat? :D Waaaauw ik smelt helemaal superverliefd bij dit soort verrassingsacties.

13. janna1982

janna1982 Lid

14 sep 2006
    70
    0
    0
    :D Ikke ben ook uitgereknd in July om precies te zijn 2 July ;)

14. janna1982

janna1982 Lid

14 sep 2006
    70
    0
    0
    ga proberen vandaag alles een beetje te lezen wat jullie al geschreven hebben en daarna kan ik vertellen wat ik nu voel :D

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Janna... gefeliciteerd. Welkom hier!

Ana... wat een schat van een vent heb je. Heerlijk.
    Waar gaan jullie heen dit weekend? Of is dat nog een verrassing?

16. janna1982

janna1982 Lid

14 sep 2006
    70
    0
    0
    Evelieveling bedankt !

Trouwens ik woon niet in Nederland maar in Egypte ! dus daar is het echt bloedheet in July :D :D denk aan 35 a 40 graden pfffff

Ik en me man zijn zuperblij met de baby we waren 3 maanden bezig en nu is het dus raak 8) :whistle:

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Welkom Janna en gefeliciteerd. :D

Woon je daar voor altijd of is het maar tijdelijk. En hoe is daar de gezondheidszorg?

Sorry als ik een beetje nieuwsgierig overkomt. Ben gewoon geïnterreseerd. ;)

18. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hihi, een mede-zwangere maar dan in Egypte! Van harte. Is alles daar een beetje goed geregeld voor zwangeren?

Ana, wat een lieve man... Mag ik hem een weekendje lenen!? Bij voorkeur aankomend weekend dan hè...

Mijn man is ook lief hoor. Maakt zich net als ik behoorlijke zorgen. Hij vond de miskraam vreselijk en dat maakt hem voor mij ook zo'n lieve papa. Hij is superbetrokken, doet alles voor mij en zijn dochter. Net zijn ze even samen boodschapjes wezen doen, allemaal gezonde dingetjes voor me gehaald (vooral voor mijn darmen, zodat mijn buik misschien wat rustiger wordt). Als ik ze dan thuis zie komen saampies dan smelt ik weer helemaal. Dan weet ik nog zekerder dat we graag nog een kindje willen...

19. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    hey janna.

Van hart welkom bij de juli mama's en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Christie heel veel succes en laat even horen hoe het met je gaat. We hopen natuurlijk dat het gewoon loos alarm is ;)

Ik ben zelf niet meer misselijk kennelijk was ik van het weekend gewoon niet lekker.
    Ben nog steeds moe en last van m'n boops.:)
    Zijn jullie ook de hele dag ermee bezig of het allemaal wel goed is ?
    Ik helaas wel. :oops:

Groetjes milou

Deel Deze Pagina