Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zowee, even een paar uur niet online geweest en meteen 15 pagina's erbij :confused: ! Maar wel gezellig geweest zag ik!

Marloes Nee, geen speciale voorlichtingsavond hier. We mogen zelf een afspraak maken voor een rondleiding op de kraamafdeling. Vind ik wel net zo leuk, tenminste niet in een groep.

Koeky Dat van dat uitprinten en opsturen aan Eveline had ik Kar ook al voorgesteld maar nog niets op gehoord. Eveline krijgt echt een rolberoerte als ze terug komt, ik geloof dat ze voor de vakantie op pag 575 was gebleven ofzo (staat me nog vaag iets van bij)

Peetje Ook hier een tattoo aanwezig! Ik heb een roosje op mijn linkerenkel, 6 jaar geleden laten zetten. Helaas kreeg ik een half jaar erna trombose in dat been (tattoo had er niets mee te maken) waardoor ik nu permanent een opgezwollener (nee, geen goed nederlands woord, maar weet er effe geen andere voor...) been heb en spataderen, dus ik zit voor levenslang aan de steunkousen. Dus er is geen kip die mijn tattoo ziet... :cry: :( :( :cry: , omdat die k*tkous ervoor zit.
    Hier heb ik even de kous naar beneden gedaan.

Niva leuk zijn die dingen van Playgro hè?

IJs heb ik net op (we hadden, met de nadruk op hadden, een bak ijs in de vriezer staan, nu alleen nog zo'n zak waterijsjes, je weet wel 10 voor €0,50)

Bad goed idee, ik ga er zo ook maar in! Maar ik ga er nooit meer in als ik alleen thuis ben, want soms heb ik Marcs hulp nodig om eruit te komen.

Liefs, Tanya

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    UHU, jullie zijn echt heeeeeeel erg! Zit ik een paar uurtjes op het terras en eet ik een hapje en jullie kletsen paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaginaaaaa's vol! :confused: :confused: :confused:

3. Niet meer actief

Marloes Ja wij willen een mobiel boven het bed en ook zo'n trekding boven de commode (komt dan aan het plankje te hangen). Mocht ukkie niet stil liggen op de commode wordt hij misschien wel rustiger van het muziekje.

Tiny Love Op deze pagina staan veel afbeeldingen.http://www.happybaby.nl/assortiment/tinylove.html

Liefs, Tanya

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dat ze die steunkousen eens gaan moderniseren...
    heb je hem aan 1 been?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oh reclame weer voorbij...

6. Niet meer actief

Ja alleen aan mijn linker (gelukkig). Ja die mogen ze van mij wel eens moderniseren. Ik vind die vleeskleurige echt 100000x niets!

Liefs, Tanya

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kun je daar overheen dan iets anders aan.. denk aan panty, maillot bij rok of kuitbroek?

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wij hangen geen mobile boven het bedje. Ik vind dat ukkie mag leren dat het bedje voor rust is. Waarschijnlijk hangen we er wel een muziekding maar niets met draaien en licht ofzo. Voor in de box hebben we wel een mobile besteld. Van Tiny Love uiteraard. Met 3 klassieke componisten waar ukkies rustig van worden. En 3 leuke beestjes die ronddraaien in 110 graden zodat het voor de ogen langskomt en niet om het hoofd heen draait. (ik kan me voorstellen dat het niet echt heel duidelijk is uitgelegd....)

De foto's probeer ik te uploaden maar dat gaat niet helemaal zoals ik wil. Beetje jammer! Alleen de Doomoo Seat is gelukt. Wij hebben het in een andere (meer op geslacht gerichte) kleur besteld, maar dit is lekker neutraal om niets te verklappen! 8)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja die doomoo is leuk... ik vind die blauwe met die rondjes leuk..

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zo beeb heeft aanval van adhd nu...

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    nou als er niemand anders online is, zal het wel meevallen hoor...
    in m'n eentje 80 pagina's vol schrijven... nou nee[/quote]

moet lukken toch?
    pff ik wil douchen maar ook heb ik weer geen zin!

ff een prive vraagje :oops: :rolleyes:
    Ik heb zo`n moeite om mijn doos te scheren, ik zie geen flikker.
    (niet dat er wel eens flikkers tussen mijn benen zit :) )
    Als ik nou ontharingscreme gewoon tegen aan kwak?
    Of zou dat daar irriteren?[/quote]

Ik zou het niet durven... denk dat dat fel zal irriteren, ik doe het gewoon met een spiegeltje en dan werkt m'n mannetje het nog 'n beetje bij...

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nee, misschien laat ik nu een zetten na de geboorte van ons meisje...
    Mijn man daarentegen heeft er wel een aantal mooie staan.

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Manlief vond met de rondjes ook leuker, maar dat gaat mij op den duur irriteren. Ben meer van symetrie en rust in bepaalde dingen. (misschien ter compensatie van mijn karakter en gedrag! :))

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mijn zus heeft heel gaaf (vind ik dan he) de chinese astologische tekens onder elkaar getattoëerd.

Wat betreft namen in een tattoo verwerken vind ik dat dit alleen kan bij je kinderen. Ik zal nooit de naam van mijn man laten tattoëren, je weet immers maar nooit!

15. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Zo, dit is niet normaal wat kletsen jullie veel!
    Kunnen jullie geen chat openen?

Ik ben wel weer bijgelezen maar geen puf om uitgebreid te reageren.
    Ik ben verbrand dus ga even lekker douche en dan een ijsje eten.

16. Niet meer actief

Ja dat kan, maar bij een panty moet je dan wel een ietwat donkerdere nemen, anders zie je het er doorheen.

Liefs, Tanya

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare

Zou het ook alleen maar doen met de namen van m'n dochtertjes hoor... je weet idd maar nooit...

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dus vleeskleurig vind je niets, maar welke kleur zou je dan willen? Volgens mij valt deze kleur nog het minst op toch? Altijd minder dan rood denk ik dan maar. Of zie ik het helemaal verkeerd?

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Mijn buurmeisje moest ook een steunkous. Toen hebben we gezegt als het echt niks wordt gaan we ze toch borduren :)

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ben trouwens weer onder de levenden (gerimpeld en wel), nou ja ik ga het niet lang volhouden aan m'n ogen te voelen. :)

Deel Deze Pagina