@ben er weer, mannetje zit bones te kijken. @tato, ik zoal ook nooit mijn mans naam tatoeeren. alleen mijn kids. @beebie leuke spulletjes, de mobile hebben wij ook. @kirby wat lief van je man, de mijne(watje hihi) is bang dat ie me pijn doet of open snijd hahah @tanya ook een mooie tato! ik heb bijna altijd lange broeken aan, dus veel mensen weten ook helemaal niet dat ik een tato heb. Vind ik nie zo erg want ik heb hem echt voor mij zelf en wat andere ervan vinden maak me niet uit. Ik heb ook moeitte om in en uit bad te komen. tot mijn grote spijt pas ik al niet meer samen met romy. Ze gilt dat ik haar plet dan hahaha @hebben we allemaal de momenten dat we badderen en ijsjes eten? ik hou het even bij voor de samenvatting haha Ik ben aan het verzinnen wat we morgen gaan/kunnen doen... denk hendrik ambacht daar is meestal wel gezellig.. hier in de stad vind ik een ramp, zonder kind was het altijd gezellie (zonder man ook ) maar die tijd hebben we gehad he!
Thanks! Het mobile vind ik echt heel tof! Ik blijf het ook leuk vinden dat alles een reden heeft bij Tiny Love. In en uit bad komen.... tja... ik wou dat ons bad eindelijk klaar was! Nog steeds druk in de verbouwing! Maar als het dan klaar is, kan ik hopelijk weëen opvangen in een heerlijk rond bad met een doorsnede van 1m80. Of ik er dan nog zonder hulp uit kan komen zal ik moeten ervaren.... Anders moet hubbie me maar helpen! @Koninginnedag: Ik heb eigenlijk niets met die drukte. Toen ik nog studeerde ging ik altijd voor de koninginnenacht. Geweldig! Niet te massaal maar super gezellig! Op die manier maakte ik van de koninginnedag zelf weinig mee. Morgen misschien maar even de stad in... Heb me laten omkletsen door manlief. En als het niets is, ben ik zo weer thuis!
en nou? slapen jullie allemaal? ik wil ook slapen maar mijn maaggggggggg aaahh dan kan ik beter even wachten met naar bed gaan, anders word het bbllleeeehhhhh....(spuug,kots)
zoals ik al zei was ik bij romy tot 28 wkn 12 kilo was aangekomen, dat betekend dus dat de andere 12 erna zijn gekomen. pff hopelijk nu niet... het moet er ook weer af..
@kilo's: ik ben al flink aangekomen! Ruim 10 kilo! En dat voor iemand die al 'stevig' is/was en maar 1m61 'hoog' is. Vorig jaar mooi afgevallen voor in mijn trouwjurk, maar nu vind ik het ineens een stuk lastiger om 'nee' te zeggen of te stoppen na 1! Na de zomer weer op dieet!
Anders had ik hetzelf gedaan hoor. Ik heb honger en slaap niet normaal, maar het is nog zo vies warm op me slaapkamer. Behalve dat mini heeft ook me maag ontdekt. en toch nog hongerig.
boven is het ook zo warm hier, ik kan iet alles open zetten i.v.m muggen allergie van romy. Ik heb wel overal horren maar die krengen komen soms echt gewoon erdoor. vraag me nie hoe....
Als het zulk mooi weer is heb ik helemaal geen zin om in een warm bad te gaan. Doe mij maar een lauwe douche. Heerlijk!
Ik heb nu alles gewoon open staan ik ben d'r ook allergisch voor maar dat neem ik dan maar voor lief. Ik heb al cremetjes klaar liggen van de dokter mocht het weer zover zijn.
@Zanoni, in bad in slaap gevallen? hopelijk slaap je strax nog wel dan! pff mijn ukkie heeft ook nu adhd! het word ook steeds meer gevoeliger, je kan merken dat ze echt gegroeid zijn vinden jullie nie.. lijkt of ie nou al geen ruimte heeft . Voel hem onder,boven links,recht echt overal! Af en toen zie je zo`n bult naar buiten komen dat ik mijn hand erop ligt en zeg je kan echt niet meer verder hoor knul hihihi (ja ik praat tegen hem hihi als ik alleen bent hoor)
Nou ik moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vond om ff niet die buik te hoeven tillen. Gewoon lekker gewichtloos. Maar dat heeft nu wel als effect dat mini denkt dat ze dat ff 3voudig mag vergelden.