kan ook niet wachten hoor..pff ik kijk hem zelfs al eruit hihi zo benieuwd hoe ie eruit gaat zien, of ie op romy lijkt of nu meer mijn kant krijgt. zucht zwijmellll.. en dan het mooiste dat mijn eerste wonder mijn tweede wonder zal vast houden. Lijkt me zooo mooi!
Tja ik denk dat ik ook maar richting bed vertrek. Eerst hubbie wakker maken! Hij ligt zo lekker te slapen op de bank! Morgen weer een mooie dag voor de boeg! De hele week wordt het mooi weer! Heerlijk in de schoolvakantie als je op de buitenschoolse opvang werkt!
Dat is helemaal bijzonder inderdaad. Zeker als je bedenkt hoeveel 'moeite' het jullie gekost heeft om zover te komen voor dit wonder. Ik kan me ook al helemaal een voorstelling maken van het gezichtje van onze pruttel. Zeker na de 4D echo van afgelopen donderdag. Het is zo een mooi moppie om te zien! (zei ze als een trotse moeder, die het waarschijnlijk ook niet zou zien als het een lelijk ding was)
mag je zeker zeggen! je eigen baby vind je nooit lelijk denk ik. Ik vind alle baby`s mooi, kan er niks aan doen. Zo zacht,lief klein..zwijmel ja ik ga... alweer hihi trusten..
Goedemorgen meiden, Waar zitten jullie? Ik ging pas om 1 uur slapen en ja om 8 uur lag ik alweer wakker Kun je een keer uitslapen, zit het er weer niet in. Misschien vanmiddag maar een middagslaapje Tot zo ladies?!? (Anders komen we nooit aan de 800 )
Ik was ook al vroeg wakker. Kan ook nooit uitslapen, ik word alleen maar misselijker. zoals vanmorgen dus. romy hoor ik net pas dus die heeft ook lekker geslapen denk ik. (speelt nog in d`r kamertje)
hoi meiden Zo zeg wat hebben jllie veel gekletst, het schrikt bijna af! Maar ik ben weer bijgelezen, haha..... Wij hebben geen tatoo's maar vind het wel mooi hoor........ Verder hebben we ook al een rondleiding in het ziekenhuis gehad, was niet echt interessant, maar ach, je wil het een keer gezien hebben voordat je er ligt! Marloes: spannend hoor bij je zus........ Ik praat ook tegen minimuts en heb heel vaak me hand op me buik liggen, ach tis onderhand een gewoonte geworden die ik nog niet meer merk, haha....... Zaterdag was me schoonzusje met de kleine femke op de tennisbaan. Het gaat heel goed met die kleine mup. Ik had haar op mijn arm en ze lag hlaf op me buik. Begint mini haar toch te trappen! ZEg tegen Nicole:"ze zijn nu al aan het spelen, hihi" ...... Vandaag niet zo goede dag. Moet toch eens proberen mezelf te gaan verwoorden op papier en mee te nemen naar de gyno donderdag.........ppppfffffffffff..... Twinny
Twinny en Peetje, ik moet ook 3 mei weer naar de gyn. Ik krijg dan ook weer een uitgebreide 30 weken echo, zeg maar net als de 20 weken echo maar dan bij 30 weken. En toch maak ook ik me elke keer een beetje ongerust. Van zullen ze nu wel een afwijking zien, groeit ukkie nog goed, dat soort dingen. Twinny Probeer het inderdaad op papier te zetten en het dan mee te nemen. Het voordeel van het op papier zetten is dat je er rustig over na kunt denken wat je op wilt schrijven. Zanoni Inderdaad een ondefinieerbaar tasje. Ik ga er maar niet voor bellen denk ik. Heeft iemand hier al een intake gehad van de kraamzorg trouwens? Uitslapen wat is dat? Marloes Spannende dag voor je zus! *draait nog steeds haar duimen*. Oh en er was iets verkeerd gegaan met mijn berichtje van gisteren over de kleur steunkous. Ik bedoelde dus dat ik liever een doorzichtige heb. Liefs, Tanya
Tanya, nee hier nog geen intake geahd van de kraamzorg. (Gelukkig ook maar want ik heb nog niet alle spullen in huis om het kamertje af te maken)
nou nou, jullie kunnen beter ergens in een chatbox gaat zitten hahahaha. heb wel alles gelezen maar ben de helft alweer vergeten *schaam* heb me kapot gelachen om jullie gezwets en leon ook. die wil altijd weten waarom ik dan zo zit te glimlachen etc. over ijsjes... ik heb gisteren ZELF 20 min in de rij gestaan bij de mac om half 7 omdat ik persé een caramelsunday wilde. mannetje ook maar die wilde niet voor me rijden. eenmaal thuis was het ijs gesmolten hahaha ben btw wel versaafd aan die goedkope ijsjes van 50 cent per pak die slechts bestaan uit water en granadine (zijnal eeuwen oud, en zijn niet meer dan een plastic staafje gevuld met bevroren water met een smaakje) wie zegt dat duur lekkerder is? bad.... ik vind het met dit weer lekker om onder lauw water te douchen. krijg het al warm als ik alleen maar naar het bad kijk hahaha scheren.... hahaha ik heb het onderwerp ook al eens aangesneden maar het begint bijna onmogelojk te worden. ik ga hurkend in de douche op gevoel wat wegscheren en dan op hoop van zegen! hahaha tats.... heb ik niet maar wil er ZEKER een laten zetten zodra de kleine er is. ik wil er al langer 1 maar hij komt ooit nog hahaha hmmm waar hadden jullie het nog meer over? aankomen.... zit sinds vanochtend op de 10 kilo..... schaam. heb sinds de laatste weken ook vraatzucht moet ik zeggen. daarbij maken de hormonen het mij niet makelijk door alleen maar van vet voedsel te houden. heb niet zin in gezonde dingen maar alleen in VET YES YES YES YES YES leon leest mee en zegt dat de weegschaal niet klopt! want hij weegt zich ook op de club en zijn vriend ook en ze waren laatst beide op dat ding gaan staan en het scheelde 2 kilo. dus nu wordt ik alweer wat optimistischer! straks toch een bezoek aan de mac? gna gna gna uhm verder weet ik niet veel meer solly. twinny, meid heel veel sterkte! ik denk dat het heel veel zal schelen als je je gevoelens op papier zet. zo kun je misschien bepaalde dingen echt van je afschrijven en heb je precies op papier staan wat je nu precies zo dwars zit. dikke x voor jou! nou ik wilde gisteren nog wel online komen maar mannetje ging niet meer op stap omdat psv kampioen was gworden. hij is ajaxiet en in eindhoven is het zo belachelijk druk! dus nu gaan we vandaag samen met vrienden de stad in. zo ga nu ff bevallingsverhaal van loekie lezen wil ik daarna nog wel bevallen? xxxx
hahaha en nuis NIEMAND online! jullie liggen vast allemaal nog in jullie mandjes uitgeput van jullie chatsessie van gisteren hahaha heb net 2 tosties op en ben nu kotsmisselijk . god straft meteen hahaha zo ga nu denk ik maar de douche in, gezien ik niet weet hoe laat we nu gaan etc en ik het al zie gebeuren dat ze hier straks aan de deur staan en ik nog in mijn pyama zit.... ukkie is goed druk btw de laatste dagen. hebben jullie ook veel last van je ribben? deze hier heeft een nieuwe hobby nml mama tegen de ribben stampen.
He Allemaal, Ik meld me ook weer even voordat ik op de gezocht lijst terecht kom Heb wel alles gelezen, maar als jullie wedstrijdje gaan doen om zoveel mogelijk vol te schrijven is het niet bij te houden Wel leuk om te lezen allemaal trouwens, gezellige meiden zitten hier! Marloes hoe is het met je zus? Nou wel al een dikke streep? Tanya en Peetje mooie tattoo's! Heb er zelf eentje op mijn rug net boven mijn billen (onderbroekrand) En over dat scheren, ik heb hier een hubbie die dan elke keer roept, laat ze hier maar komen, dan doe ik het wel even Dus wie wil er als eerste? Met mij alles lekker eigenlijk. Donderdag en Vrijdag, was ukkie verdwenen, niets gevoeld en geen contact gekregen. Zaterdagmorgen samen met zusje even gezocht en geduwd en toen was uk er weer, pffffffffffff Gister en vandaag is uk gelukkig weer heel druk, vondt het toch wel even eng. Nou even naar de straat, braderie en winkels open. En.................. een ijsje halen, maar zag al dat ik niet de enige was die daar nou een moord voor doet. Groetjes Monique
Kim, ik heb nog gen last van mijn ribben. Ukkie heeft die nog niet gevonden. (Zul je altijd zien dat ze die vandaag gaat ontdekken!) Doe je zoveel moeite voor een ijsje, is hij gesmolten als je thuis bent Vet, ja daar heb ik ook alleen maar zin in Ruud zet net de frietpan aan voor een loempia... Zal ik dan ook iets nemen ? Heb je het verhaal van Loeki al gelezen? Monique, ik was al aan het stressen toen ik Ukkie een halve dag niet voelde. Dat je dat 2 dagen kunt volhouden. Allebei veel plezier in de stad/straat
hi dames, nou het duimen van alle juli mama's bij elkaar heeft niet geholpen.. Vol van nieuwsgierigheid stuurde ik haar vanochtend een sms... helaas gisteren in de loop van de dag ongesteld geworden... nou heb ik meteen een gekke vraag he.. dacht ik aan. Ze had 2 eitjes op springen staan, maar moest de normale spuit pregnyl spuiten... normaal gaat daar 1 ei van springen... zou je voor 2 eitjes dan niet meer moeten spuiten? Snappen jullie het nog? ze had nl op dinsdag de spuit gezet en dan springt normaal het ei 1 of 2 dagen later.. Nu had ze buikpijn op maandag dus zeg tegen haar... das je ei! Zij: nee kan niet.. Normaal wordt ze dus 13 dagen na ei ongesteld en als mijn verhaal klopt, dan is ei dus op maandag en ongi 13 dagen later op zondag... pfff heel verhaal zo. Nu wordt het 3 maanden wachten. Ze gaan nu eerst op vakantie en dan is de fertiliteitspoli 2 maanden dicht i.v.m. de vakantie...