Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    jullie hebben trouwens gisteren nog heel wat bij elkaar gekletst...

zo'n doomoo hè vervangt dat een wipstoel? Of neem je die dan ook nog?

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ahh wat balen zeg voor je zus! Ik had het nog zo gehoopt!
    Jammer dat ze nu eerst 3 maanden moet wachten :(

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja vind het ook zielig... :cry: en ik vind het stom.. waarom gaat het bij de ene zo maar.. en moet de ander zo veel moeite doen.
    1 pluspuntje; zijn ingeleverde potje was goedgekeurd...

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik durf zelfs een koude douche nemen als het zo warm is... vind ik heeeeeerlijk!

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik praat ook elke dag tegen onze kleine meid, dan zeg ik weer dat ze wat rustiger moet zijn, heb soms het gevoel dat ze me helemaal blauw schopt en dan vooral 's avonds en liefst als ik net wil slapen :) Een klein pestkopje dus :) Heeft ze mee van papa :)

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Veel baby's slapen inderdaad beter als er lawaai in huis is, ik heb zes jongere broers en zussen en wij moesten nooit stil zijn als de baby sliep... dan zijn ze ook wel weer wat gewend!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja ik ook hoor... steeds kouder, lekker

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

He jammer zeg. Ik had het nog zo gehoopt. Maar we blijven positief, het gaat gewoon de volgende keer lukken ondanks dat nog 3 maanden ver is. Ik weet helaas helemaal niks van de MMM, gelukkig. Maar een dubbele dosis klinkt logischer.

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    ¨

Ik kijk er ook zo verschrikkelijk naar uit om m'n kleintje vast te houden! En al helemaal om m'n mannetje te zien met z'n dochtertje op de arm... hij is er nu al helemaal gek van en ze zit nog in m'n buik, hoe zal het dan niet zijn eens ze geboren is. Ze zal enkel eens lief moeten kijken en zal van papa alles krijgen wat ze wil denk ik!

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hmm kim zo'n mac ijsje. Je brengt me op ideeen. Maar ik moet zo naar de intratuin. :)

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Daar ben ik ook bang voor. hihi hij is al zo makkelijk te chanteren :) schat ik ben hoogzwanger, wil je koffie klaar maken ;) hihi nee hoor zo erg ben ik niet. Maar het zou wel werken.

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare

Je maskertje moet je in de koelkast leggen, is heerlijk als je hoofdpijn hebt of gewoon gezwollen ogen... heerlijk relaxerend... werkt een beetje als een cold-hot pack volgens mij...

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Gab is nu trouwens druk in de tuin bezig. Hebben vanochtend nieuwe plantjes gekocht en hij is druk bezig. Ik vind het best... vind dat altijd zo vies, met je handen in de grond..

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Vind ik ook een rot gevoel, vooral tussen je nagels. Maar ik heb hele charmante handschoenen met bloemetjes. :)

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goed ik ga even intratuinen. Tot zo.

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi meiden,

Hè hè eindelijk even een half uurtje rust. Ik heb al ruim 2 weken (misschien wel 3?) niet gelezen, of geschreven dus ik loop een beetje achter.

Wil bij deze even laten weten dat alles nog steeds super met me gaat. Ondanks dat ik het zo druk heb...

Marloes, ik las het net van je zus, balen zeg! Wens ze sterkte. Ik ga nu een beetje proberen bij te lezen. Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Vissie, fijn om te lezen dat alles goed gaat met je!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    leuk dat je er weer bent Vissie!
    We misten je al

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Lief van je!

Ik ben op pag 683....pfff! Maar ik moet het lezen, kan het ook niet laten. Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor!

Nu moet ik er weer vandoor... Misschien dat ik vanavond nog even langskom maar anders zeker morgenavond.

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wij nemen de doomoo erbij omdat het me heerlijk lijkt liggen voor ukkie. Een wipstoeltje is dan weer makkelijk om te schommelen en later om een hapje te geven.

Deel Deze Pagina