Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zo zeg,w at zijn jullie sociaal geweest, gezien het aantal pagina's wat gister nog is geschreven, haha........

Zwangerschapsmasker: ik weet het niet, boeit me ook niet, ik kan toch niet uit de zon blijven!

baby buiten: de kleine van me schoonzus ligt ook al heerlijk buiten hoor. Ze smeert haar wel in, waar geen kleertjes zitten. Denk dat het te maken heeft met het temperatuur vast kunnen houden. Als dat gaat, mogen ze volgens mij gewoon de deur uit hoor!

Vocht: heb echt kussentjes op mijn wreef! Tis een heel raar gezicht, maar het trekt gelukkig wel altijd bijna helemaal weg als ik de voetjes omhoog hou.......

TRappen: minimuts trapt niet tegen mijn ribben. Heb ook meer het idee dat het een draaikont is, ipv een trappertje! ik voel wel altijd een verdikking tegen me ribben aanzitten. Het trappen zit lager, rondom me navel enzo........... Ben benieuwd bij de echo over 2 wkn hoe het ligt!

Dadelijk ff met onze jongste poes naar de dokter voor de na controle en vanmiddag weer lekker luieren, hihi......

Twinny

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik heb nieuwe fotot's van me buikkie en de babykamer in album gezet!

Twinny

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    wat zijn wij toch lief voor elkaar dames!

peeetje jij slaat de spijker op zn kop met je emo stukje! het is idd zo fijn om hier je ei kwijt te kunnen, gesteund te worden en anderen ook te steunen. zou niet weten wat ik zonder jullie moest :)

heb net de fontys gebeld. het geld kan morgen pas worden overgemaakt. rijg wel wat extra's terug, iets van 100 euro geloof ik. dan zal het geld er wel tegen het einde vd week zijn en anders moest ik weer bellen.

moet zo veel doen vandaag maar ben al met het verkeerde been uit bed gestapt. een klote nacht gehad waardoor ik nu supergaar ben en het weer werkt ook niet mee hahaha

nou meiden die moeten werken succes vandaag en de rest geniet van het weer. blijf nog wel ff tjes online om te kletsen (als er iemand is hahaha)

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Mooie buik Twin, en een tegek kamertje.

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ben d'r. Maar moet zo naar de VK. Ben er weer zo nerveus voor.

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Ik dacht dat jullie in het weekend niet zoveel zouden kletsen. :confused:

Gisteravond heb ik alles bijgelezen. Ik geloof iets van anderhalve uur. Toen was het ver na middennacht en heb ik de pc maar uitgezet. Is kijken of ik nog wat weet.

Neera, toch nog een beetje goed nieuws over Sonya en de beeb. Wel jammer dat ze het zh niet meer uit mag.

Kirby, Jij bent weer lekker thuis. Ook al moet je veel liggen, we slepen je er wel doorheen.

Kim, heb je je centen al terug?

Marloes, wat een terleurstelling voor je zus en haar man. En natuurlijk ook voor jullie. Het is soms erg onrechtvaardig in deze wereld.

Zwangerschapsmasker, oja...kon je krijgen als je in de zon zat. Nou, daar kan ik dus geen rekening mee houden. Daarvoor ben ik gewoon teveel buiten bezig.

Maagzuur en haar ben ik ook nog tegengekomen. Ik zal de kappersschaar maar bij de babyuitzet neerleggen. ;)

Voor de rest weet ik het niet meer.

Hier alles z'n gangetje. Niks bijzonders buiten maagzuur. En ik merk wel dat mijn buik vaker hard wordt. Zeker als ik een stukje loop. De afgelopen dagen natuurlijk veel gedaan met al die rommelmarkten en braderieën.

Vandaag ga ik alleen nog maar boodschappen doen. Ik heb een aantal lappies liggen en daar ga ik nog leuke positiekleding van maken. Manlief ook blij, want zou blijf ik een beetje uit de tuin. Scheelt weer voor mijn rug. Maar ja, dat kippenhok moet toch echt een keertje schoongemaakt worden.

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou dames, ik ga alvast naar beneden waggelen hiero. Ben niet meer zo snel. Zeker niet als zij zo zit te schoppen.

8. Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Marloes Balen meid voor je zus. Maar misschien wat Kim zei, misschien waren het er wel 2 en nu nog maar 1.

Zanoni Je hoeft het kamertje toch nog niet af te hebben als je de intake krijgt van de kraamzorg?

Zw.masker Nee hier geen last van, maar kom ook niet zo heel veel in de zon. Kan niet goed tegen de warmte nu.

Trappen ukkie Nee ook hier niet tegen de ribben. Ik heb, net als Twinny, het gevoel dat ukkie een draaikont is. Heel af en toe heb ik wel als ik een beetje gebogen zit het gevoel dat hij wel tegen mijn borstbeen aankomt. En ik heb het gevoel dat meneer/mevrouw het draaien nu echt goed ontdekt heeft. Ukkia lag de hele tijd (vanaf week 12 ofzo) met het hoofdje naar beneden en rug rechts (weet ik dankzij de vele echo's en de angelsound => positie hart). Nu ligt hij overal heb ik het gevoel. Donderdag al ik het weer zeker weten met de 30-weken echo!

Hoogzwanger Morgen ben ik dus dan officieel hoogzwanger! Ik probeerde dat trucje al toe te passen bij Marc. Zie onderstaand dialoog:
    Ik: schat wil je even dit voor me pakken?
    Hij: waarom ik? Kan je dat zelf niet?
    Ik: nee, ik ben bijna hoogzwanger! (had me net lekker geïnstalleerd op de bank namelijk)
    Hij: ik zwanger mee want wij zijn zwanger, dus ben ik ook bijna hoogzwanger!
    Ik:...............

Kortom, ik vrees dat dat hier niet gaat werken :cry: ;) ...

Kraamzorg Ik vroeg gisteren wie er al een intake gehad had van de kraamzorg. Belden ze gisteravond op voor een afspraak en nu komen ze dus vanavond om 20 uur. Ik heb al wel een paar vragen voor haar wat betreft spulletjes of die echt nodig zijn op het begin (denk aan slaapzakje enzo). We wilden vanavond uit eten gaan omdat Marc vandaag 32 jaar is geworden, maar dat doen we dan vrijdag wel ofzo. Het kamertje is nog helemaal niet af, ja de meubels staan erin, maar da's ook alles. Omdat we qua aankleding zelf zoveel willen maken duurt het wat langer.

Harde buiken Echt niet leuk mee, kan bijna niets meer doen zonder een hele harde en pijnlijke buik te krijgen. Moest gisteren gewoon de baby-dump uit om ergens buiten te gaan zitten (het was ook wel belachlijk warm daarbinnen). Ik denk zelf dat ik een hele gevoelige baarmoeder heb, omdat hij ook zo reageert op mijn darmen. En nu ukkie het draaien heeft uitgevonden en steeds minder ruimte krijgt denk ik ook dat het daarmee te maken heeft. Donderdag maar even navragen aan de gyn.

Iets anders. Hebben jullie dat ook wel eens als je 's nachts of 's ochtends nodig moet plassen dat het dan niet lukt? Ik bedoel, net of de uitgang afgesloten is. Toen ik ongesteld was had ik dat ook wel eens, maar dat lag aan mijn tampon, 's ochtends was tie helemaal vol en blokkeerde zo de uitgang. Kwestie van eruit trekken en ik kon. Maar nu valt er niets uit te trekken. Het druppelt nu gewoon eruit en ik moet lang wachten totdat de blaas helemaal leeg is. Ook donderdag maar even vragen.

Ik lag vanmorgen op bed en kwam tot de ontdekking dat ik dus eind volgende maand al ga bevallen :confused: :confused: (wordt ingeleid met 37-38 weken en dat is eind juni). Hellup en ik moet nog zoveel doen! En die nesteldrang heb ik nog steeds niet! :(

Liefs, Tanya

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    WOUW twinny wat is jouw buik mooi gegroeid! wat een verchil met 5 weken geleden zeg. en dat kamertje van jullie is ook al zo mooi. jouw vriendin heeft alles geschilderd toch?

jullie geloven dit nooit....
    wordt net gebeld door adecco. ze hebben nu alweer werk voor me... bij bureau jeugdzorg voor 16 uur per week tot half juni. dat is dan 4 weken voor zwangerschapsverlof. een kei leuke baan wat ik ECHT heel graag wil doen. enige nadeel is dat het in deurne is en dat is toch wel een eindje rijden. als ik wordt uitgekozen kan ik volgende week al beginnen.
    maarrr........ leon en mijn moeder zullen hier niet blij mee zijn. en ik weet niet of de gyn zegt dat ik weer mag beginnen met werken. dus heb gezegd dat ik vrijdag terugbel als ik bij de gyn ben geweest en heb gevraagd of het oke is.
    merken jullie al dat ik niet stil kan zitten? hahaha

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    veel plezier en niet zo zenuwen hebben joh gekkie ;)

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam

:confused: :confused: :( :rolleyes:

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hi dames,

Twinny: leuke foto, die met je buik. Lekker vrolijk en trots op mini muts.

Kim: fijn dat ze je geld (redelijk snel voor hun doen) terug storten. Weet je wat je nog wel zou kunnen doen. Bij de bank zo'n rode kaart halen, daarmee zet je een machtiging stop en kunnen ze niet nog een keer geld van je rekening halen.

Adine: was het fijn op de camping. Veel succes met naaien, hopelijk komt er iets moois uit.

Koeky... met mini koeky gaat het vast en zeker goed en met mama ook weer als ze het hartje hoort

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113

neeeeee Peeetje; jouw mannetje is liefff. Hij laat je nu al veel afzien, dus jij bent al wat gewend.. valt alleen maar mee

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    koeky lieve meid, NIET DRUK MAKEN! alles is goed met de beeb dat voel ik aan me (vrucht)water! strals kun je weer ff lekker het hartje horen :) is altijd leuk toch? heel veel succes!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    trouwens net weg geweest voor de kaartjes...
    ik wist dat die man, niet de makkelijkste en vooral vriendelijkste was... maar toch

Was ik daar, zocht de kaartjes op. Wilde niet 2 kaartjes maken, was te veel werk. dus 1 uitgezocht.

Meteen: oh die is wel heel duur om te drukken. Hij wist nog niet eens wat we wilden.

Toen de kleur, ik zei blauw of groen. Oh zegt hij: dan wordt de tekst wel slap. Terwijl het voorbeeld ook groen was?! en dat was goed te lezen.

Na kleur uitgezocht, zegt hij: dan bestel ik de kaartjes zo meteen. Dus ik zo van: ja maar krijg ik niet eerst iets te zien, want als ik het niet mooi vind..
    Oh.. dan zou hij wel iets op de computer maken, maar dat zou niet op de kaart lijken hoor.
    Zaterdag konden we dan komen kijken.

Toen zei ik nog: sluitzegels, die staan in dat andere boek en die vind ik mooi. Pfff aan die onzin moet je niet beginnen, want dat is het eerste dat mensen weg gooien.

raar toch...

16. Niet meer actief

Twinny Mooie buik hoor! Leuk om nu eens een gezicht erbij te zien! En ookeen leuk kamertje!

Koeky Veel plezier bij de vk!

Kim Fijn dat je je geld snel terug krijgt + wat extra's! Wat voor soort werk is het bij Jeugdzorg. als het veel zitten is gaat het misschien wel. Ben benieuwd wat je gyn ervan gaat zeggen.

Liefs, Tanya

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @twinny mooie foto`s

@kim ik zou ook nie weten als jullie er nie waren hoor, en hopelijk heb je snel je centjes.

@adine was het lekker op de camp? denk het wel he

@tanya het gaat al opschieten he.. nee hier ook nog steeds geen nesteldrang

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik heb het hartje pas 2 keer gehoord...
    maar echo is ook goed :)

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    moet nu alleen nog:
    - boodschappen doen met 100 graden
    - nieuwe instappers halen want voeten zijn te dik voor de rest van mijn schoenen
    - huis poetsen
    - leons shirts strijken
    - koken aangezien we vnv weer een gast hebben
    - brabant water bellen, leon is de waterstandinvulkaart kwijt
    - uhm ow ja moet ook nog douchen hahaha

marloes, ik ga jouw tip zeker opvolgen! ze heeft het me uitgelegd hoe het fout is gegaan en ik kan het wel begrijpen maar toch vind ik het eng dat er zomaar geld afgehaald kon worden...

20. Niet meer actief

Marloes Als jullie de kaartjes zo willen dan moet hij dat toch gewoon doen? Het is jullie kaartje, niet die van hem toch?

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina